Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Tuller du? Neeeei! Ikke for lenge - og i hvert fall ikke når man gjør forskjellige ting, sånn som vi gjorde og dere planlegger å gjøre! Man har myyye å snakke om etter et bryllup, både å fordøye det store som har skjedd, og å legge planer for fremtiden  :sjarmor: 3 uker var helt perfekt! Savnet bare voffsen litt...

Neida, han er med på 3 uker han altså. Men sist han var så lenge borte på ferie var på interrail med kompiser.....ehm dette blir litt annerledes :sjenert: Jeg tror 3 uker blir perfekt!!

Så deilig! :hjerte: L og jeg henger oss på så det ikke skal bli så kjedelig for G! :ler:

Ja her er det bare å slenge seg på :ler:

*litt furt*  :lol:

Tror dere får en flott honningmåne altså!

Vi reiser tirsdagen etter bryllupet vi da. trenger å komme hjem igjen til oss selv og få pakket til reisen, så føler vi trenger mandgen til et. Men tidlig tirsdag morgen farer vi avsted, om enn bare for 1 uke :) Deretter fortsetter vi jo med 2,5 uke på hytta :sjarmor:

:ler:

Høres deilig ut på hytta!! Særlig når den ligger så fint til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

God helg vennen!! :klem:

Blir spennende med Idol, hvem heier du på?

Blir avslappende for oss også!

Men frister å ta noen øl! :grine:

GJETT om jeg skal ha en STOR fest asap jeg kan etter amminga! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen!!  :klem:

Blir spennende med Idol, hvem heier du på?

Blir avslappende for oss også!

Men frister å ta noen øl!  :grine:

GJETT om jeg skal ha en STOR fest asap jeg kan etter amminga!  :sjarmor:

:ler: Litt abstinenser eller??

Jeg utelot det med vin i dagboka di jeg. Tenkte det var å friste deg litt vel mye :ler:

Jeg synes det er vanskelig i kveld jeg, men tror jeg heier på Alex :klø:

Han sang Seal så utrolig nydelig sist :grine2: Du da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå altså Mart`n :fy_fy:

Nå skulle jeg tatt fredagsvesken for mange timer siden :roll:

Myyye kosligere å sitte her på kg :sjenert:

*sparker meg selv bak*

:husarbeid::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floja: Ja tror det blir en misunnelsesverdig tur altså!! Hvor skulle dere igjen?

Vi skal til Australia på kombinert backpacking/leiebil/ei uke i luksus-tur, og blir nok borte i 4 uker totalt hvis det går siden det er så langt å reise.

Det er i alle fall planen.

Kos deg med fredagsvasken da Mart'n. Jeg tror jeg tar min i morgen, er så giddalaus i dag så jeg tror ikke jeg orker etter jobb. Går heller på fjellet med vofsen før Idol-finalen, det er myyyye mer avslappende. ;)

Ha ei super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Australia på kombinert backpacking/leiebil/ei uke i luksus-tur, og blir nok borte i 4 uker totalt hvis det går siden det er så langt å reise.

Det er i alle fall planen.

Kos deg med fredagsvasken da Mart'n. Jeg tror jeg tar min i morgen, er så giddalaus i dag så jeg tror ikke jeg orker etter jobb. Går heller på fjellet med vofsen før Idol-finalen, det er myyyye mer avslappende.  ;)

Ha ei super helg!!

Hørtes supert ut med en tur til "the land down under" da!! Har aldri vært der heller jeg :sjenert:

Nå er jeg ferdig med fredagsvasken jeg, så da skal jeg tenke på deg i morgen når jeg sitter og spiser is mens du tar din vask :ler:

Ha ei super-duper helg du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Amalfikysten + Roma = akkurat som jeg skulle ha gjort det selv. ;)

Kjekt å kunne dra litt fordeler av at foreldrene dine har feriert endel i Italia før da. Får håpe din kjære syns det blir litt annerledes å dra på 3 uker bryllupsreise sammenlignet med 3 uker på interrail med en kamerat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalfikysten + Roma = akkurat som jeg skulle ha gjort det selv. ;)

Kjekt å kunne dra litt fordeler av at foreldrene dine har feriert endel i Italia før da. Får håpe din kjære syns det blir litt annerledes å dra på 3 uker bryllupsreise sammenlignet med 3 uker på interrail med en kamerat. :ler:

Ja han synes nok det Heidi ;)

Har du vært i Italia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er husvasken ferdig, og jeg sitter egentlig bare og venter på at min kjære skal komme hjem fra jobben! Tror vi skal en tur på CC-Vest å kjøpe noen fine blomster ;) I kveld blir det bare avslapping med mat, vin og Idol .

Gleder meg til det :kline:

Nå tror jeg jeg går og tar meg en :dusje: og fresher meg opp litt :sexy:

God helg til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har vært på ett par studieturere gjennom jobben men dessverre aldri på Amalfikysten. De gangene jeg har vært i Italia har det bare vært stress og mye program på kort tid men det er helt klart ett land jeg ønsker å feriere i.

Gleeeeeed deg til deilig italiensk iskrem!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på ett par studieturere gjennom jobben men dessverre aldri på Amalfikysten. De gangene jeg har vært i Italia har det bare vært stress og mye program på kort tid men det er helt klart ett land jeg ønsker å feriere i.

Gleeeeeed deg til deilig italiensk iskrem!! :sikle:

Ok, ja Amalfikysten ser helt fantastisk ut. Skal ut å kjøpe en reisebok om Italia i dag tenkte jeg ;)

Tenk deg Pizza, is, all slags skinke , bruchetta :sikle:

Kommer til å legge på meg noen kilo ja, men da er jeg allerede gift så da spiller det jo ingen rolle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble masse vin i går gitt :sjenert:

Kosa oss med Sushi og vin i går til Idol finalen!! Hurra for Alex forresten :hoppe:

Hadde en veldig koslig kveld, og la oss ikke før sent.

Startet lørdagen med en lang tur med Bilbo og nå sitter vi med en stoor mango smoothie til frokost. :sikle:

Skal en tur ut nå for å kjøpe blomster til verandakassene våre + lete etter en reise bok om Italia :sjarmor:

Tror ikke det blir så vi spiser ute i dag likevel siden i bestilte sushi i går.

Blir nok så G lager calzone i kveld tenker jeg :sikle: Koslig å være hjemme også!

Puss och kram syns på stan :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi pyntet og gjort det fint med blomster ute på verandaen. Ble kjempe koslig. Fikk en fin lykt i bursdagsgave av svigermor som jeg også satte ut der, så nå er vi klar for varme sommerkvelder med et glass hvitvin der ute :sjarmor:

Nå skal vi snart lage oss pizza tenker jeg. Spørs om det blir grand prix i kveld :sjenert: Er jo ikke akkurat så mye annet å se på.

Først skal Billi bade....det er alltid like gøy :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Little me

Høres ut som du hadde en koselig fredag, og godt er det!!! :klem:

Jaså, er ikke Billi enkel å bade??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :hoppe::hoppe:

Nå har vi kjøpt oss ny bil :sjarmor:

Stasjonsvogn...så nå har vi plass til hund ...og barn etterhvert ;)

Den er kjempe fin. og sort så den skal vi bruke i bryllupet :sjarmor:

Hurra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...