Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Det er det mest fornuftige jeg har hørt på lenge!! Det skal jammen meg jeg også begynne med!

Gratulerer med ny kjole! For et knallkjøp!!!  :tommelsmil:

:tommelsmil: Godt jeg kan være til hjelp!!

:klem:

Håper du hadde en deilig 17. mai i regnværet!  :ler:

Hvordan går det med smoothie-lagingen? Jeg lagde VERDENS beste smoothie i morges!! Mmmmmmmm :rosasmil:

Hva hadde du i den smoothien da? Har du bare frukt i eller har du yoghurt eller melk i også? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little me

Smoothies er bare helt fantastisk!!! :sikle:

Lager det flere ganger i uka!! :hoppe:

Oi, er det lov å spørre hvor i Italia??

SKal til Milano i juni jeg. :hoppe:

Ha en riktig fin kveld da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ITALIA!!

Bella! Principessa! Gelato! Manjare! Te qiero! Bellisima!

:hjerte: det landet!!

Hvor? Hvor? Hvor?

:ler: Minner meg om helgen og "Hassan"

Samma....

Jøss her var det mange interesserte sjeler!!

Vi har ikke kommet så langt i tenkinga enda, men tror vi skal være borte i 3 uker. :hoppe: vi reiser Mandagen etter bryllupet rekner vi med. Vi begynner med å ta fly til Napoli. Derfra kjører vi (leier bil i Napoli) muligens til en liten vakker by som heter Possitano. Der leier vi en leilighet med havutsikt :sjarmor: Blir der i en uke..bare slapper av. Så kjører vi oppover Amalfikysten og stopper der vi føler for det i en liten uke, før vi leverer bilen tibake i Napoli, og tar toget inn til Roma. Skal nok ikke bo i Roma by, men et lite sted rett utenfor som heter Cerenova.

Der går det tog inn til Roma hvert 10.min som bruker ca 20 min. Mye billigere å bo der enn midt i gryta ;) Mamma og Pappa er ofte i Italia , og har mange gode tips å komme med. Det tror jeg vi kan spare mye penger på faktisk ;)

Når jeg ser det jeg har skrevet her nå, ser jeg jo at vi faktisk har kommet ganske langt i tenkinga likevel :ler:

Dette blir bra!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Ser at dere ikke skal så langt nord i Italia, men i nærheten av Venezia (husker ikke helt hvor i forhold), er det en liten by som heter Comachio (tror det skrives sånn), Den er nydelig! Blir kalt "lille Venezia" pga kanaler, men er mye mye koseligere. Skikkelig sjarmerende liten småby med ål som spesialitet :) Hvis dere har sjansen, er det absolutt å anbefale. Høres uansett ut som en herlig tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

3 uker!!! wow så DEILIG!! :hjerte::sjarmor:

*misunnelig*

Det blir nok helt fantastisk... For noen steder dere skal til også!

Planer for helgen? :klem:

GOD HELG!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

MISUNNELIIIIIG!!!!!

Herregud, for en herlig ferie dere planlegger!!

*klipper ut og limer inn i ferietips-boka mi til vi skal til Italia en gang* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: Peony vil bli meeeeeed! Det høres superromantisk ut!!

Og - vi dro også på honningmåne mandagen etter bryllupet, og det kan absolutt anbefales. Man får sove lenge ;) dagen etter bryllupet, og fordøyd ting litt med familien, og så dra på kjærlighetsferie mens man fortsatt er høy på bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nevèsta, Little me, Floja, Epica og Peony :klem:

nevèsta: Vi har veldig lyst til å se den italienske rivieraen også, men har funnet ut at vi ikke kan ta alt på en tur, blir bare stress! Så det blir nok en tur til og da takker jeg for tipset du kom med *noteres*

Little me: :klem: God helg til deg!! Håper du får sett babyen masse i helgen!

Epica: Ja vi har veldig lyst til å ta 3 uker. Håper på å få litt penger i bryllupsgave da...er jo ganske dyrt med en sånn tur. Men det er en tur man skal nyyyte :sjarmor:

I helgen skal vi bare slappe av å kose oss! Tenkte kanskje å gå ut å spise på Lørdag. I kveld er det jo Idol finale :hoppe: Så da blir det bare et par glass vin i soffan tenker jeg ;)

Dere da? :klem:

Floja: Ja tror det blir en misunnelsesverdig tur altså!! Hvor skulle dere igjen?

Peony: Seffern får du bli med Peony ;) Bar koslig det!! Jeg er ikke som Markblomsten som synes det blir uromantisk å ta med seg noen på honningmånen altså *kremt* :icon_lol:

Det er det vi har funnet ut også at Mandagen er en fin dag å reise på. Da får vi spist lunch sammen med de som vil dagen etterpå også. ;) Hvor var dere på reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det vi har funnet ut også at Mandagen er en fin dag å reise på. Da får vi spist lunch sammen med de som vil dagen etterpå også.  ;)  Hvor var dere på reise?

Akkurat sånn gjorde vi det også! Vi hadde lunsj for alle gjestene som hadde mulighet dagen etterpå, så det var nesten som om bryllupet ble "2 dager til ende" :ler:

Vi dro først 3 dager til Kuala Lumpur, så 3 dager til Ho Chi Minh, og så 2 uker på Borneo *lengte tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat sånn gjorde vi det også! Vi hadde lunsj for alle gjestene som hadde mulighet dagen etterpå, så det var nesten som om bryllupet ble "2 dager til ende"  :ler:

Vi dro først 3 dager til Kuala Lumpur, så 3 dager til Ho Chi Minh, og så 2 uker på Borneo *lengte tilbake*

Akkurat det vi tenkte også. Dra ut bryllupet lengst mulig :ler:

Deres reise hørtes helt fantastisk ut da! Det ble ikke for lenge synes du? G synes i utgangspunktet at 3 uker er lenge å være på reise. :frustrert:

DET ER BRYLLUPSREISE JO :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Neeeei! Ikke for lenge - og i hvert fall ikke når man gjør forskjellige ting, sånn som vi gjorde og dere planlegger å gjøre! Man har myyye å snakke om etter et bryllup, både å fordøye det store som har skjedd, og å legge planer for fremtiden :sjarmor: 3 uker var helt perfekt! Savnet bare voffsen litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

*litt furt* :lol:

Tror dere får en flott honningmåne altså!

Vi reiser tirsdagen etter bryllupet vi da. trenger å komme hjem igjen til oss selv og få pakket til reisen, så føler vi trenger mandgen til et. Men tidlig tirsdag morgen farer vi avsted, om enn bare for 1 uke :) Deretter fortsetter vi jo med 2,5 uke på hytta :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...