Susan Sto Helit Skrevet 3. mai 2006 #1121 Del Skrevet 3. mai 2006 Blir nok et helt annet inntrykk med andre blomster og ikke lyserosa duk under rosa løper! Høres kjempebra ut spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #1122 Del Skrevet 3. mai 2006 Blir nok et helt annet inntrykk med andre blomster og ikke lyserosa duk under rosa løper! Høres kjempebra ut spør du meg! ← Thanx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. mai 2006 #1123 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg synes det ser fint ut jeg Mart'n, men er enig at det kanskje bør vært bittelitt mindre rosa, tror det da får litt mer "eleganse" over seg på en måte... Ikke for mye av det gode vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #1124 Del Skrevet 3. mai 2006 Takk for ærlige meninger jenter Men, tror ikke mitt blir så rosa i og med at jeg tror den duken under løperen også er rosa på det bildet... Vår skal nok være hvit + at vi ikke skal ha så mye rosa blomster. Synes bare det var fint med den rosa løperen oppå duken, og rosa servietter!! Tror det blir fint jeg siden jeg eeelsker råååsa ← Ja, DA blir det mye bedre!! Tror det er den rosa duken under som gjør at det blir litt for mye, men med hvit duk blir jo det mer kontraster, og det tror jeg blir kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #1125 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg synes det ser fint ut jeg Mart'n, men er enig at det kanskje bør vært bittelitt mindre rosa, tror det da får litt mer "eleganse" over seg på en måte... Ikke for mye av det gode vettu ← Helt enig Men tror det blir fint sånn som jeg har sett sett for meg: litt mere hvitt i blomster og duk, men myyye råååsa Dere er så gode å ha jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #1126 Del Skrevet 3. mai 2006 Du er god du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #1127 Del Skrevet 3. mai 2006 Da har jeg lest de 10 første sidene... SKal ta resten i løpet av de neste par dagene, tenker jeg. Må jo følge deg HELE veien hvis det skal gjøres skikkelig... Dette er nemlig første bryllupsdagboka jeg leser i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #1128 Del Skrevet 3. mai 2006 Da har jeg lest de 10 første sidene... SKal ta resten i løpet av de neste par dagene, tenker jeg. Må jo følge deg HELE veien hvis det skal gjøres skikkelig... Dette er nemlig første bryllupsdagboka jeg leser i. ← *stolt* Den utvalgte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. mai 2006 #1129 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeeeeeeeeeeei! Rååååååsa! Jeg synes bildet var veldig fint - men ville hatt uten rosa duk eller løper, altså helt hvit duk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #1130 Del Skrevet 3. mai 2006 *stolt* Den utvalgte ← My one and only! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. mai 2006 #1131 Del Skrevet 3. mai 2006 i morgen er det den 4 mai 2006 og i den anledning: GRATULERER MED DAGEN KJÆRE SNUPPA MI'!! Håper du får en fin dag sammen med bilbo og G, og med mammaen og pappaen din i helgen. Vet ikke om du har noen planer om å feire med venninner og sånn, men uansett så kan jo vi to ta feiringen lørdag 13. på kvelden - eller hva? Ønsker deg i hvert fall en KNALL dag! Supermegakjempe glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #1132 Del Skrevet 3. mai 2006 Bursdag?!?!?! Gratulere så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. mai 2006 #1133 Del Skrevet 3. mai 2006 GRATULERER MED DAGEN, KJÆRE MART'N!! om 22 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 4. mai 2006 #1134 Del Skrevet 4. mai 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. mai 2006 #1135 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 4. mai 2006 #1136 Del Skrevet 4. mai 2006 Inne med en morgen Kose deg i sola i dag da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 4. mai 2006 #1137 Del Skrevet 4. mai 2006 GRATULERER MED DAGEN, MART'N-SNUPPA!!! Håper du har en knallfin bursdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. mai 2006 #1138 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1139 Del Skrevet 4. mai 2006 Ojojoj Tusen millioner takk jenter :bukke: Så koslig å komme inn i dagboken min å lese alle hilsningene!! Det får`n si :grine2: Jeg har akkurat stått opp, siden jeg jobbet i natt, men har våknet hele tiden av meldinger og telefoner fra venner og kjente! Kjempe koslig at så mange husker bursdagen min Betyr ikke det at jeg har vært en snill jente I natt på jobb "feiret" jeg bursdagen min med han jeg jobbet sammen med. Han hadde en "bursdags toblerone" som vi delte!! Var kjempe koslig Når jeg kom hjem fra jobben skvatt jeg skikkelig, for der sto en naken kjæreste og ventet på meg ...han pleier aldri å være hjemme når jeg kommer hjem. Han pyntet seg med skjorte, siden det var bursdagen min, så spiste vi frokost sammen Kjempe fin start på dagen!! Ellers i dag blir det nok ikke mye til feiring! G skulle komme hjem litt tidligere fra jobb så vi kunne være litt sammen og spise en god middag før jeg må fyke til en siste nattevakt! I morgen kommer mamma og pappa hit, så det gleder jeg meg masse til Må bare vaske her først ..det gleder jeg meg ikke såå mye til Solen skinner...... .. og jeg er sikker på at dette blir en fantastist 26 års dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. mai 2006 #1140 Del Skrevet 4. mai 2006 Gratulerer SÅ mye med dagen! Hipp hipp hurra for Mart´n som fyller 26 år! Håper du får en fantelastisk strålende flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå