Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsninger Mb, Veslo, Floja, Izaria, Peony, afr0dite, Teddy og Heidi :klem: Dere er gode!! :kyss:

Jeg har ikke vært her på lenge nå :sjenert:

Kombinasjon av masse jobbing og dårlig form!

I dag er jeg glad fordi:

Jeg fikk bestille kirke :hoppe::hoppe:

Det var skikkelig deilig!! Grua meg skikkelig før jeg ringte :ler: Men nå er vi altså booket 26. mai 2007 kl 13:00 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiik! :hoppe: Er det sant?!? Det er jo helt fabelastisk!!

Gratulerer! :blomst:

Håper formen er bedre og at det ikke blir altfor mye jobbing på deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk bestille kirke  :hoppe:  :hoppe:

:hoppe: Dette er så bra!!

Gleder meg på dine vegne snupp! Ofte er det veldig liten vits i å grue seg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Ja dette var virkelig kjempe stas!! Må jo skaffe en prest selv da, så tenkte jeg skulle gjøre det snart også. Greit å være tidlig ute :sjarmor:

Nå må jeg bare få med meg Izaria på en liten befaring i lokalet så jeg kan få bestemt meg 100% for fargene: rosa og hvitt eller rødt og hvitt :klø:

Da er det vel ikke mer som må bestilles lang tid i forveien?

Har bestillt:

* Lokale

* Kirke :hoppe:

* Fotograf

* KJOLEN er kjøpt

Så snart jeg bestemmer meg for fargene...*kremt*...unnskyld VI bestemmer oss for fargene... kan vi begynne å se på innbydelser og sånt "småtteri" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPII å tjo hei for at du fikk bestille kirke!!!! Bra at de lot fornuften seire. :)

Når du har kirke, lokale, fotograf og kjole så er det bare å begynne å kose seg med småtjafset da. Det gjør jeg også nå, og foreløpig er det ganske moro, men jeg har en mistanke om at jeg kommer til å bli rimelig lei av klipp og lim etter hvert... Da er det bra å begynne i god tid så man kan legge det bort litt når det blir for mye. Who says at det er dumt å være litt overivrig?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Gratulerer!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Må innrømme at jeg blir en smule stressa, når du skal skal gifte deg nesten et år etter meg, har planlagt mer enn meg... :sjenert:

Tja, er vel egentlig bare det med fotograf vi ikke har ordnet, men vi har så mange fotografer i kretsen vår, så er ikke sikker på om vi bestiller en utenfra i allefall...

Gleder meg til å høre mer om planleggingen din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Vil så gjerne ha en bryllupsdagbok å lese i så håper det går bra at jeg valgte din... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPII å tjo hei for at du fikk bestille kirke!!!! Bra at de lot fornuften seire. :)

Når du har kirke, lokale, fotograf og kjole så er det bare å begynne å kose seg med småtjafset da. Det gjør jeg også nå, og foreløpig er det ganske moro, men jeg har en mistanke om at jeg kommer til å bli rimelig lei av klipp og lim etter hvert... Da er det bra å begynne i god tid så man kan legge det bort litt når det blir for mye. Who says at det er dumt å være litt overivrig??  :ler:

Helt enig Floja :Nikke: Bare fint å være litt overivrig!! Da kan vi bare ta den tiden vi trenger ;)

WOW! Gratulerer!!!!  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Må innrømme at jeg blir en smule stressa, når du skal skal gifte deg nesten et år etter meg, har planlagt mer enn meg...  :sjenert:

Tja, er vel egentlig bare det med fotograf vi ikke har ordnet, men vi har så mange fotografer i kretsen vår, så er ikke sikker på om vi bestiller en utenfra i allefall...

Gleder meg til å høre mer om planleggingen din!  :klem:

Jeg har jo ikke planlagt stort afr0dite! Det er bare det som må bestilles lang tid i forveien som er bestilt....ellers er lite klart. Jeg synes du er kjempe flink jeg!! Så kort tid på deg, men likevel ting under kontroll :tommelsmil

Vil så gjerne ha en bryllupsdagbok å lese i så håper det går bra at jeg valgte din...  :sjenert:

Kjempe glad for at du valgte min dagbok Little me :klem: Velkommen skal du være...så ofte du bare vil ;)

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Here comes the bride..all dressed in white... *nynne*

Gleder meg til å være forloveren din på den store dagen i denne måneden neste år!! Iiiiiiik!! :hjerte: Tenk, da har jeg både vært brudepike og forlover i den kirken!

gallery_9337_108_2031.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Blir så glad av å lese i en sånn dagbok!! :)

Skal få lest hele i løpet av morgendagen. Må jo være med fra begynnelsen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here comes the bride..all dressed in white... *nynne*

Gleder meg til å være forloveren din på den store dagen i denne måneden neste år!! Iiiiiiik!! :hjerte: Tenk, da har jeg både vært brudepike og forlover i den kirken!

gallery_9337_108_2031.gif

:hjerte: Så søt du er Izaria!!

Love you

Blir så glad av å lese i en sånn dagbok!!  :)

Skal få lest hele i løpet av morgendagen. Må jo være med fra begynnelsen...  :)

Skal du lese hele :overrasket: Det er myyye å lese altså... Ikke alt er så spennende heller!! Men kjempe hyggelig om du vil altså :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg også stått opp :Gjesp:

Jobbet i natt og har to jobbe-netter forran meg...slitsomt!

På fredag kommer mamma og pappa hit og skal være i helgen, det gleder jeg meg MASSE til! Da skal vi ut og spise på restaurant og bare kose oss :sjarmor:

I dag blir det vel ikke mye action på meg. Det eneste jeg tenker på er mat og søvn :sjenert:

Har funnet ut at vi mest sannsynlig vil ha rosa og hvitt i bryllupet.

Fant et bilde av et pynta bord som var akkurat sånn jeg hadde sett det for meg, bare litt annen type blomster!! Viste det til G, og han syntes også det så fint ut selv om det var mye råååsa.

Eller han sa..."farger er ikke viktig for meg kjære..bestem du!" :ler:

Hva synes dere:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent, men ville nok ikke hatt det så småjenterosa selv. Ble litt mye, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bordet var fint pyntet, men jeg også ville nok tonet ned rosamengden litt.

Stakkar nattejobber, håper nettene går fort så det blir fort helg og foreldrebesøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Takk for ærlige meninger jenter :klem:

Men, tror ikke mitt blir så rosa i og med at jeg tror den duken under løperen også er rosa på det bildet... Vår skal nok være hvit + at vi ikke skal ha så mye rosa blomster. Synes bare det var fint med den rosa løperen oppå duken, og rosa servietter!! Tror det blir fint jeg siden jeg eeelsker råååsa :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...