Floja Felíz Skrevet 18. april 2006 #1001 Del Skrevet 18. april 2006 Den baby-pesten nærmer seg her oppe også. Merkelige greier... Finnes det vaksine mot slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. april 2006 #1002 Del Skrevet 18. april 2006 Den baby-pesten nærmer seg her oppe også. Merkelige greier... Finnes det vaksine mot slikt? ← Vaksine hadde vert noe Ha en fin dag Mart`n Spennende og finne kjole da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1003 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Oh yes! Tror det er lurt at mannen stikker avgårde igjen jeg..ellers så kanskje det hadde blitt mage her også! (Peony - det var ironiiiii) Håper du er mere våken i dag..og i dag har du friiiii også. Kanskje du finner en fin kjole til bryllupet? Snakket med bruden i går og det virker ikke så populært å gå i sort...så vet du det Ha en fin dag! ← Jøss...husker du at jeg har fri i dag du da I dag skal jeg fixe neglene mine + at jeg tenkte å se etter kjole ja ...blir nok ikke så jeg kjøper, men. Greit å vite hvor bruden står i forhold til sort forresten Ellers da? L reiser vel i dag Så utrolig fort de dagene her gått Skal du jobbe i dag? Den baby-pesten nærmer seg her oppe også. Merkelige greier... Finnes det vaksine mot slikt? ← I såfall...gi meg en stooor sprøyte!!! Det er nesten så jeg bare gleder meg til bryllupet er over, så vi kan begynne prøvingen Vaksine hadde vert noe Ha en fin dag Mart`n Spennende og finne kjole da ← Det er bare en selskapskjole til et bryllup i sommer da, så det er ikke så spennende Brudekjolen har jeg jo allerede kjøpt Ha en strålende dag Jettes Endret 18. april 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1004 Del Skrevet 18. april 2006 I dag har jeg altså fri Skal ned til byen å fixe neglene mine og gjøre noen småting! Skal bestille meg bærbar pc i dag også forresten Vi har fått så bra pc tilbud på jobben at jeg bare må slå til. Må jo uansett ha en bærbar pc til bryllupet siden vi skal bruke den til musikk utover kvelden Gleder meg til å få den. Da skal jeg samle alt bryllups tingene på den pc`n...MIN pc Ellers har vi bestemt oss for inn- og utgangsmarsj nå: Wagner: Lohengrin inn og Menelssohns ut. Da var vi begge fornøyde Det neste som står på plakaten nå er å ringe kirken + dra opp til lokalet å bestemme fargene i bryllupet!! Blir gøy Ellers er den tykke søsteren min fortsatt tykk. Snakket med pappa i ste, og han sa at det måtte skje snart nå for det så ut som om hun skulle eksplodere hvert øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1005 Del Skrevet 18. april 2006 Hjelp er klokken sååå mye Tiden går så fort her på kg.... Får ta en dagbokrunde når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #1006 Del Skrevet 18. april 2006 Kos deg på fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. april 2006 #1007 Del Skrevet 18. april 2006 Ha en fin fridag! Samme inn- og utgangsmarsj som oss, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. april 2006 #1008 Del Skrevet 18. april 2006 Ellers har vi bestemt oss for inn- og utgangsmarsj nå: Wagner: Lohengrin inn og Menelssohns ut.← Samme som oss! Here comes the bride..all dressed in white... *synger høyt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #1009 Del Skrevet 18. april 2006 Og samme som oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1010 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1011 Del Skrevet 18. april 2006 *puh* nå har jeg oppdatert meg litt i dagbøkene her. Lenge siden sist jeg hadde tid til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 18. april 2006 #1012 Del Skrevet 18. april 2006 Hm, må høre på den Lohengrin Flere som skal bruke den leser jeg. Vi har nemlig bare bestemt utgangsmarsjen som blir Bruremarsj fra Seljord. Så vi mangler den inn Har du kost deg idag på fridagen a Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1013 Del Skrevet 18. april 2006 Hm, må høre på den Lohengrin Flere som skal bruke den leser jeg. Vi har nemlig bare bestemt utgangsmarsjen som blir Bruremarsj fra Seljord. Så vi mangler den inn Har du kost deg idag på fridagen a Mart`n ← Bruremarsj fra seljord er kjempe fin synes jeg Hør på den Lohengrin du...du kjenner igjen den når du hører den hvertfall. Veldig kjent Fridagen har vært bra, men den har gått så alt for fort Har du hatt en bra dag? Koselig at du stikker innom meg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 18. april 2006 #1014 Del Skrevet 18. april 2006 Her skjer det ting... Babydrømmer for alle og enhver? Smittefrakk og munnbind er vel snart påkrevd i bryllupsdagbøkene... Men - leste i et hefte mamma og pappa fikk da de giftet seg at barn var det vesentlige ved et bryllup, så alt er vel etter planen, da. Begge de to brudemarsjene dere har valgt er kjente, folk vet bare ikke om det når de hører navnene... Men skikkelig bryllup er det! Tam tam ta-tam... Fine brudemarsjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 19. april 2006 #1015 Del Skrevet 19. april 2006 Nå hørte jeg på brudemarsjene dere snakker om. Fikk helt frysninger på ryggen jeg! Det ble så virkelig liksom, kunne nesten se for meg hvordan det er å gå ned midtgangen. Hoho!! Vi skal GIFTE oss, damer!! Vi har bestemt oss for Mendelssohns som inngangsmarsj, men er ikke helt sikre på utgangen. Heldigvis har vi god tid til å tenke på det. Bruremarsj fra Seljord var kjempefin, Mart'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. april 2006 #1016 Del Skrevet 19. april 2006 Vi har også bestemt oss for Mendelsohns som inngangsmarsj slik som FF. Utgangsmarsj er det derimot verre med enda. Begynner å få en følelse av at det hadde vært kjekt å fått på plass dette snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1017 Del Skrevet 19. april 2006 Her skjer det ting... Babydrømmer for alle og enhver? Smittefrakk og munnbind er vel snart påkrevd i bryllupsdagbøkene... Men - leste i et hefte mamma og pappa fikk da de giftet seg at barn var det vesentlige ved et bryllup, så alt er vel etter planen, da. Begge de to brudemarsjene dere har valgt er kjente, folk vet bare ikke om det når de hører navnene... Men skikkelig bryllup er det! Tam tam ta-tam... Fine brudemarsjer! ← Ja, det er ikke så lett å kjenne de bare vad navnet. Men enig i at det er skikkelig bryllupsstemning i de!! Nå hørte jeg på brudemarsjene dere snakker om. Fikk helt frysninger på ryggen jeg! Det ble så virkelig liksom, kunne nesten se for meg hvordan det er å gå ned midtgangen. Hoho!! Vi skal GIFTE oss, damer!! Vi har bestemt oss for Mendelssohns som inngangsmarsj, men er ikke helt sikre på utgangen. Heldigvis har vi god tid til å tenke på det. Bruremarsj fra Seljord var kjempefin, Mart'n! ← Ja ikke sant det er rart Floja vi skal GIFTE oss Og når man hører marsjene føler man litt suget i magen...tenk deg hvordan det er å stå bak døra før den åpner seg da Vi har også bestemt oss for Mendelsohns som inngangsmarsj slik som FF. Utgangsmarsj er det derimot verre med enda. Begynner å få en følelse av at det hadde vært kjekt å fått på plass dette snart ← Ja du har jo ikke så god tid som oss da Det er leeeenge til vi skal gifte oss vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 19. april 2006 #1018 Del Skrevet 19. april 2006 Og når man hører marsjene føler man litt suget i magen...tenk deg hvordan det er å stå bak døra før den åpner seg da For ikke å snakke om å gå opp kirkegulvet med et nervøst halvsmil om munnen, og ikke vite hvor man skal se... Konsentrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. april 2006 #1019 Del Skrevet 19. april 2006 løøøøve yuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 20. april 2006 #1020 Del Skrevet 20. april 2006 For ikke å snakke om å gå opp kirkegulvet med et nervøst halvsmil om munnen, og ikke vite hvor man skal se... Konsentrasjon ← Og bena skjelver, hendene blir svette, hjertet dundrer og man blir klam på ryggen... Og ALLE ser på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå