Gjest nevèsta Skrevet 8. april 2006 #901 Del Skrevet 8. april 2006 De nydelige bebisene til Billi har blitt større, og om mulig enda søtere :grine2: ← De var søte! Men trenger ikke bli større, for min del... Gratulerer med kjolekjøpet! Det ble den du hadde bilde av her om dagen, antar jeg? Har du bilde av deg i den også? Får jeg lov til å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. april 2006 #902 Del Skrevet 8. april 2006 Tusen takk for bildetitten Mart'n. Jeg må bare få si at den kjolen sitter som støpt på deg, skulle tro du hadde stått modell for den som har sydd kjolen. Og for ikke å snakke om hvor slank og høy og flott du ser ut i kjolen!!! Ingen tvil om at kjolen er den rette for deg, den er bare rålekker!!! Spent på hva du tenker mht til slør, tiara og annet tilbehør jeg da. ← Må bare signere dette! Men du er klar over at bruder et drøyt år før bryllupet skal se halvkvapsete, bleke og uflidde ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. april 2006 #903 Del Skrevet 8. april 2006 Ikke sant hun er VAKKER i kjolen sin?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #904 Del Skrevet 8. april 2006 Ja, som jeg så - jeg syns både kjolen og Mart'n ser rålekre ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. april 2006 Forfatter #905 Del Skrevet 8. april 2006 til jentene Man får jo god selvtillitt av mindre For det første: Jeg har en korsett på meg som strammer godt inn. Så den figuren som skal være kvapsete, halvfeit og blek 1 år før bryllupet, ER kvapsete halvfeit og blek!! For det andre, så er kjolen så vakker at det er umulig og ikke se vakker ut i den. (til og med Erna Solberg ville sett ut som et glansbilde...) Men setter pris på at dere synes jeg ser fin ut med kjolen min på. Jeg følte meg veldig fin i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #906 Del Skrevet 8. april 2006 Erna Solberg du liksom - det tror jeg IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. april 2006 Forfatter #907 Del Skrevet 8. april 2006 Erna Solberg du liksom - det tror jeg IKKE! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. april 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 8. april 2006 Nå skal jeg og G starte dagen. *innom polet (Kjøpe en rødvin som vi kanskje skal ha i bryllupet, så vi må prøvesmake) *kjøpe mat til middagen i kveld (med kresne middagsgjester er det sannelig ikke enkelt. Skal lage tapas..Og nåde den som ikke spiser ) *kjøpe friske blomster *Rydde og vaske hele leiligheten *lage middag Vi hadde en stein, saks, papir konkurranse her i sta om hvem som skulle gå morgenturen med Billi. Jeg blir så nervøs av sånne konkurranser jeg at jeg ler så jeg tisser på meg. Jeg vant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #909 Del Skrevet 8. april 2006 Er du i rute til i kveld Mart'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. april 2006 Forfatter #910 Del Skrevet 8. april 2006 Er du i rute til i kveld Mart'n? ← Egentlig ikke. Merker jeg er litt stressa *tilbake til jobb* Men takk som spørr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. april 2006 #911 Del Skrevet 8. april 2006 Du så i hvert fall ut som et sånt ekstra fint glansbilde - sånt med glitter på, faktisk! Så deilig at du slapp morgenturen i dag (selv om du kanskje måtte skifte klær etter konkurransen?) Skulle ønske jeg fikk komme på tapas og bryllupsvin i dag jeg også - det høres deilig ut. Heldige Izaria! Ha en superfin kveld med ryddig og ren leilighet, friske blomster og deilig mat og vin - og ikke minst: din kjære og gode venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 9. april 2006 Forfatter #912 Del Skrevet 9. april 2006 Du så i hvert fall ut som et sånt ekstra fint glansbilde - sånt med glitter på, faktisk! Så deilig at du slapp morgenturen i dag (selv om du kanskje måtte skifte klær etter konkurransen?) Skulle ønske jeg fikk komme på tapas og bryllupsvin i dag jeg også - det høres deilig ut. Heldige Izaria! Ha en superfin kveld med ryddig og ren leilighet, friske blomster og deilig mat og vin - og ikke minst: din kjære og gode venner! ← Du skulle selvsagt fått komme på Tapas og bryllupsvin (som forøvrig var veldig god) du også Peony Det får bli neste gang Glansbilde med glitter Det er jo de aller fineste også....Tuuuusen takk Håper du har hatt en fiiin Lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #913 Del Skrevet 9. april 2006 Tipper Mart'n var på en snurr i går kveld jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 9. april 2006 Forfatter #914 Del Skrevet 9. april 2006 Tipper Mart'n var på en snurr i går kveld jeg.... ← *lage seg en regel om og aldri gå inn hit etter maaange glass vin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #915 Del Skrevet 9. april 2006 Tenkte meg det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. april 2006 #916 Del Skrevet 9. april 2006 Takk for i går Mart'n! Kjempegod mat! Og superhyggelige mennesker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 9. april 2006 Forfatter #917 Del Skrevet 9. april 2006 Takk for i går Mart'n! Kjempegod mat! Og superhyggelige mennesker!! ← Jo takk i lige måde Izaria!! Når sant skal si`s ble det nok litt mye rødvin Både jeg og G er dårlig i dag. Dette blir nok en rolig dag ... Jeg er så glad dere likte mate jeg. Alle spiste seg gode og mette, og det er ikke mye mat igjen. Nå må jeg ut med lille-bill. Han ligger og snorker og sover sammen med pappan sin i sengen. Ble nok mye action for han i går også I dag har pappa bursdag forresten!! pappan min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. april 2006 #918 Del Skrevet 9. april 2006 Godt å høre at du har hatt det gøy (og at du finner tid til oss KG-jenter etter festen ) God bedring til deg og G! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. april 2006 #919 Del Skrevet 9. april 2006 Hurra for pappaen til Mart'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #920 Del Skrevet 9. april 2006 Hurra for papsen til Mart'n. Så du er fyllesyk i dag du....ja ja...som man reder ligger man....heldigvis så går det jo fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå