Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Var en fin kjole det der.. litt spesiell.. men da skiller du deg ut og kommer til å bli helt nydlig.

og dersom du kjøper en kjole av årets modell i år vil den jo uannsett være fjorårets når du blir gift.. og da er det vel det samme om den er fra 05 eller 06

Ja, jeg bekymrer meg ikke for hvilket år de er fra jeg altså. Bare jeg faller pladask...og det kan man trygt si at jeg har gjort :sjenert:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott kjole! Kjempespesiell på en positiv måte.

Ville bare si at da jeg fant KJOLEN, så var jeg så sikker at ingen annen kjole i ettertid har levd opp til den! (Joda, masse fine kjoler der ute, men det var liksom den som var MIN kjole!)

Lykke til! Jeg regner med du blir kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kjole! Kjempespesiell på en positiv måte.

Ville bare si at da jeg fant KJOLEN, så var jeg så sikker at ingen annen kjole i ettertid har levd opp til den! (Joda, masse fine kjoler der ute, men det var liksom den som var MIN kjole!)

Lykke til! Jeg regner med du blir kjempefornøyd!

Helt enig!! Tror nok jeg vil føle det på samme måte ;)

Og velkommen inn til meg!! Morsomt med nye ansikt :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, det skal ikke være lett Mart'n. Husker at jeg i fjor vinter/vår satt med samme følelser som deg. Har jeg valgt riktig/kommer mannen til å like den osv.

Du så :hjerter: ut i de begge. Og som jeg sa så blir den siste enda litt mere spesiell og den fremhever din fiiiine figur utrolig godt også. Den første er superfin den også, men blir plutselig litt "kjedelig" i forhold.

Har en følelse av at du går for den siste ja ;)

Du har vel fått sove litt på det i natt også kan jeg tenke..så hva sier magefølelsen din i dag?

:hoppe:

Grattis med kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTROLIG fin og spesiell kjole, mart'n! Go for it!!

Jeg har også bestilt en fjorårets modell-kjole og skal ikke gifte meg før neste år så da blir den forfjor-årets, men det står jo ikke skrevet utenpå akkurat, og når man først faller så faller man!

Synes det er kjempeflott med litt spesielle kjoler, så blir man ikke samlebånd-brud, og det viktigste er jo uansett at du føler deg flott i den. Kjempefin!! :):klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Nei, det skal ikke være lett Mart'n. Husker at jeg i fjor vinter/vår satt med samme følelser som deg. Har jeg valgt riktig/kommer mannen til å like den osv.

Du så :hjerter: ut i de begge. Og som jeg sa så blir den siste enda litt mere spesiell og den fremhever din fiiiine figur utrolig godt også. Den første er superfin den også, men blir plutselig litt "kjedelig" i forhold.

Har en følelse av at du går for den siste ja ;)

Du har vel fått sove litt på det i natt også kan jeg tenke..så hva sier magefølelsen din i dag?

:hoppe:

Grattis med kjole

Tusen takk snuppelure :kyss:

Magefølelsen min i dag sier.......KJØP DEN....og det fort :sjarmor:

Men vet du om jeg må betale hele kjolen med en gang, eller om jeg bare betaler et depositum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTROLIG fin og spesiell kjole, mart'n! Go for it!!

Jeg har også bestilt en fjorårets modell-kjole og skal ikke gifte meg før neste år så da blir den forfjor-årets, men det står jo ikke skrevet utenpå akkurat, og når man først faller så faller man!

Synes det er kjempeflott med litt spesielle kjoler, så blir man ikke samlebånd-brud, og det viktigste er jo uansett at du føler deg flott i den. Kjempefin!! :)  :klappe:

Tusen takk Floja!!

Så godt å høre at det er flere som er litt overivrig på kjolekjøping :ler:

Kan jeg spørre deg hvilken kjole du har valgt?

*løper inn i din dagbok*

Velkommen inn til meg forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du har bestemt deg ja så da sier jeg bare GRATTIS med KJOLEN!!! :hoppe:

Tusen takk Heidi :klem:

Dette er spennende. For nå kan jeg , som Izaria sier, begynne å tenke på alt tilbehøret når jeg vet fargen på kjolen :hoppe:

Vet du hvordan det er med betaling på kjolen du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei, jeg aner ikke hva som er vanlig rundt omkring når det gjelder betaling. Du får ta en telefon og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg aner ikke hva som er vanlig rundt omkring når det gjelder betaling. Du får ta en telefon og høre.

Ja, jeg får ringe i morgen når de har åpent igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Grattis med kjolevalg! :hoppe:

Var ikke du på Lillestrøm til Kristins? Jeg kjøpte min der, en fjorårsmodell som jeg fikk med med en gang, Da måtte jeg betlate alt der og da, på kort. Kunne sikkert brukt diners eller lignende da. Men jeg ringte min kjære og ba han sette over fra sparekontoen vår.

Får jeg se bilde når du har prøvden med fotograf til stede eller?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med kjolevalg! :hoppe:

Var ikke du på Lillestrøm til Kristins? Jeg kjøpte min der, en fjorårsmodell som jeg fikk med med en gang, Da måtte jeg betlate alt der og da, på kort. Kunne sikkert brukt diners eller lignende da. Men jeg ringte min kjære og ba han sette over fra sparekontoen vår.

Får jeg se bilde når du har prøvden med fotograf til stede eller?? :ler:

Klart du skal få se bilder ;) Takk for tipset!!

Jeg tror også du må betale alt på en gang. Kan jeg spørre hvor mye den kostet?

Greit å være forberedt på å betale alt. Vi har jo vært flink til å spare, så det går nok bra om vi må legge ut ;) Mamma og pappa skal betale den skjønner dere, så da får vi igjen fra de ;)

Den var satt ned fra 14000 til 9000 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det unna i svingene gitt!!

Har akkurat bestillt fotograf til bryllupet :hoppe:

Nå begynner ballen min å rulle merker jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra pris på kjolen! :tommel:

Kunne gifta deg til sommeren allerede du. ;)

Ja det var en bra pris det. :tommelsmil:

Tror jeg er glad for at jeg har litt bedre tid enn det altså...mye moro å planlegge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...