Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Koselig med livstegn fra deg igjen!

Høres ut som en koselig kveld med G da. Calzone er så godt! :sikle:

God arbejdlyst i morgen og :hoppe: for brudekjoleprøving på tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

problem:

jeg begynner på jobb klokken 13:00 på tirsdag. Vi har time i butikken klokken 10:00, vi burde kjøre hjemmefra ved 9-tiden også reise fra Lillestrøm igjen ved 12-tiden. Spesielt hvis jeg skal kjøre..for jeg kan jo egentlig hoppe av i sentrum, men så må du kjøre bilen hjem igjen... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problem:

jeg begynner på jobb klokken 13:00 på tirsdag. Vi har time i butikken klokken 10:00, vi burde kjøre hjemmefra ved 9-tiden også reise fra Lillestrøm igjen ved 12-tiden. Spesielt hvis jeg skal kjøre..for jeg kan jo egentlig hoppe av i sentrum, men så må du kjøre bilen hjem igjen... :klø:

JEG KJØRE I BYEN????? :overrasket: Tror du er galen!!

Vi kan jo evt ta toget istede?! Jeg betaler for deg jeg altså!! Vi finner sikkert fram fra stasjonen også tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk for gode tanker og lykkeønskning i dagboken min i dag! ;)

Håper du får en knallfin tirsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJEEEELP!!

Dette er ikke lett altså.... :roll:

Jeg og Izaria var på lillestrøm og prøvde mange fine kjoler. Den første jeg prøvde var helt nydelig, men kostet 19.000.....noe jeg ikke har tenkt å bruke på en kjole.

Da jeg hadde prøvd alle vi hadde hengt fram til meg, var jeg fortsatt sikker på at det var Pronovias Java som var favoritten. Så helt på tampen så jeg en kjole som hang der og så litt morsom ut...mere morsom enn nydelig vil jeg si. MEN så fikk jeg den på, og DEN var fin den!! Dette var da selvfølgelig fjorårets modell, og den eneste igjen av sitt slag i butikken.....typisk. Men den satt som spytta på meg!!!

Så nå må jeg tenke nå.... Skal jeg kjøpe en kjole nå, 1 år før jeg skal bruke den??

Jeg må liksom bestemme meg litt fort også da, i og med at det var den siste.... :klø:

What to dooooo???

Izaria: Tusen takk for god hjelp i dag!! Jeg er så glad for at du stiller alle de spørsmålene jeg ikke engang har tenkt på...du er god du :klem: Ikke noe tvil om at jeg har kapret verdens beste venninne som verdens beste forlover !!

Gla i dæ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gurimalla så spennende med kjoleprøving altså.

Supert at du har en så erfaren forlover med deg også, det er helt sikkert til stor hjelp. :tommel:

Jeg tror at uansett når man kjøper kjolen så vil man spørre seg selv om man har valgt rett. Jeg fant ut at jeg bare måtte slutte å se på andre brudekjoler for det var jo en grunn til at jeg endte opp med den jeg gjorde. Men det var ikke få ganger jeg lurte på om det var den riktige....

Har du bilde av den siste kjolen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla så spennende med kjoleprøving altså.

Supert at du har en så erfaren forlover med deg også, det er helt sikkert til stor hjelp. :tommel:

Jeg tror at uansett når man kjøper kjolen så vil man spørre seg selv om man har valgt rett. Jeg fant ut at jeg bare måtte slutte å se på andre brudekjoler for det var jo en grunn til at jeg endte opp med den jeg gjorde. Men det var ikke få ganger jeg lurte på om det var den riktige....

Har du bilde av den siste kjolen eller?

Jeg vet Heidi...det er nesten litt for spennende. Forloveren min er gull verdt :tommelsmil:

Det var akkurat det søstra mi og Izaria sa også. Man må rett og slett bare slutte å se på kjoler ;) Jeg er heeeelt forelsket i denne kjolen jeg......

Her fant jeg et bilde Mb og Heidi.... etter mye leting :klem: :

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en nyyydelig kjole, Mart'n! :hjerter: Spesiell, uten å være rar, hvis du skjønner?

Jeg tror ikke du gjør dumt i å kjøpe kjolen så tidlig, så lenge du ikke går mye opp og ned i vekt. Det er uansett en kjole som man nok trenger helt riktige smykker til, og da har du masse tid til å finne (få :sjarmor: ) det. Samt at det er greit å få den utgiften ut av verden såpass tidlig! :tommel:

Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nyyydelig kjole, Mart'n! :hjerter: Spesiell, uten å være rar, hvis du skjønner?

Jeg tror ikke du gjør dumt i å kjøpe kjolen så tidlig, så lenge du ikke går mye opp og ned i vekt. Det er uansett en kjole som man nok trenger helt riktige smykker til, og da har du masse tid til å finne (få :sjarmor: ) det. Samt at det er greit å få den utgiften ut av verden såpass tidlig! :tommel:

Go for it!

Tusen takk Peony!! Akkurat det jeg ville høre :ler:

Tror nok det blir så jeg kjøper den altså.

Det er sant det med smykkene som jeg skal....få :sjarmor:

Så glad for at du synes den var fin :klem:

G spurte meg om jeg ikke ville ha en årets modell, men det bryr jeg meg ikke noe om så lenge jeg eeeelsker den :hjerter:

Kjører inn i boken din for å se hvordan det har gått med deg i dag :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

For en utrolig flott og spesiell kjole du har funnet, og som Peony sier - den er spesiell uten å være rar. :ler:

Jeg er ikke så kjempefan av stroppeløse kjoler fordi jeg syns de ser så like ut alle sammen men IKKE denne. Snittet og skjørtet skiller seg jo veldig ut og du kommer til å ende opp med en helt UNIK brudekjole som ingen vil lurer på om de har sett maken til. :tommelsmil:

Tok du noen bilder av deg selv med kjolen på eller?

Hadde vært morro og sett det også.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
For en utrolig flott og spesiell kjole du har funnet, og som Peony sier - den er spesiell uten å være rar. :ler:

Jeg er ikke så kjempefan av stroppeløse kjoler fordi jeg syns de ser så like ut alle sammen men IKKE denne. Snittet og skjørtet skiller seg jo veldig ut og du kommer til å ende opp med en helt UNIK brudekjole som ingen vil lurer på om de har sett maken til. :tommelsmil:

Tok du noen bilder av deg selv med kjolen på eller?

Hadde vært morro og sett det også.... :sjenert:

:hoppe::hoppe: Jeg vet Heidi, den er kjempe spesiell...og uten å være rar :ler:

Jeg blir bare mer og mer sikker for hver gang jeg ser bilde av den!!

Thats the one!!! :hoppe: De har stengt der i morgen, men må ringe dit på Torsdag å få henne til å legge den av til meg. Kanskje prøve den en gang til på Fredag før jeg kjøper den :sjarmor:

Jeg har funnet KJOLEN :hoppe::hoppe:

Vi hadde glemt kamera i dag, men det er vel ikke lov å ta bilder heller.

Skal sende deg et bilde på mail, så fort jeg får tatt et ;)

Tusen takk Heidi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fin kjole det der.. litt spesiell.. men da skiller du deg ut og kommer til å bli helt nydlig.

og dersom du kjøper en kjole av årets modell i år vil den jo uannsett være fjorårets når du blir gift.. og da er det vel det samme om den er fra 05 eller 06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...