Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #781 Del Skrevet 22. mars 2006 Det diktet er kjempeflott og ett godt utgangspunkt for en tale ja. Jeg hadde nok også blitt rørt til tårer av ett sånt dikt men så griner jeg jo av ALT i følge min kjære mann...... (Jeg blir stadig erta for at jeg gråter til Dawson Creek.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #782 Del Skrevet 22. mars 2006 Ville bare si at jeg synes det diktet og ideen til venninnen din var kjempebra! Fikk lyst til å gjøre noe sånt jeg også. (Kanskje ikke i talen min, som kan bli lang av det, men senere på kvelden kanskje...) Eller så kan den sikkert spares til en bryllupsdag...? Flott ide! ← Bra du likte ideèn!! Synes det var kjempe fint jeg hvertfall Det diktet er kjempeflott og ett godt utgangspunkt for en tale ja. Jeg hadde nok også blitt rørt til tårer av ett sånt dikt men så griner jeg jo av ALT i følge min kjære mann...... (Jeg blir stadig erta for at jeg gråter til Dawson Creek.) ← Jeg griner også av alt. Dawson Creek må man gråte til innimellom Jeg gråter bare vignetten til Oprah begynner jeg da Men det diktet, i en mer personlig utgave, var veldig rørende hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 23. mars 2006 #783 Del Skrevet 23. mars 2006 God morgen Bare innom for å ønske deg en fin dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #784 Del Skrevet 23. mars 2006 God morgen Bare innom for å ønske deg en fin dag jeg ← Takk i lige måde A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 23. mars 2006 1,5 timer igjen til jeg er ferdig på jobb..så er det helg og hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Izaria Skrevet 23. mars 2006 #786 Del Skrevet 23. mars 2006 Kos dere på hytta snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #787 Del Skrevet 23. mars 2006 Tahnx Izaria :klø: Rart å kalle deg det!! Nå er jeg hjemme... på tide å pakke litt. Må huske: *Pearly *Den gamle gode mobilen min..endelig får jeg ladet den *Joggeutstyr *Boka som jeg kjøpte meg ("lille Petter edderkopp" av Anne B Ragde) *Bilbo sitt utstyr *Sengetøy Nå er det helg Ha en fortreffelig helg alle sammen som er innom boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 23. mars 2006 #788 Del Skrevet 23. mars 2006 God helg mart'n. Kos dere på hytetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #789 Del Skrevet 23. mars 2006 KOOOOOOSE DEG MASSE PÅ HYTTETUR HELDIGGRISEN!! God helg! Ikke glemme tannbørsten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #790 Del Skrevet 23. mars 2006 God helg mart'n. Kos dere på hytetur ← KOOOOOOSE DEG MASSE PÅ HYTTETUR HELDIGGRISEN!! God helg! Ikke glemme tannbørsten!! ← Tusen takk jenter...nu åker jag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. mars 2006 #791 Del Skrevet 23. mars 2006 Goooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #792 Del Skrevet 23. mars 2006 Regner med du koooser deg nå ja! Ble det noe skitur, var det snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #793 Del Skrevet 25. mars 2006 Håper du får en fin helg på hytta Mart'n. Når vi først er inne på denne tutinga så kan jeg fortelle om en episode av Oprah som jeg så på en fyllesyk dag.... Det handlet om morsdag og Amy Grant var gjest (hun synger). Huset til moren hadde brent ned så hun hadde mistet alt av bilder av barna sine osv osv så Amy hadde skrevet en veldig rørende sang til sin kjære mor som hun fremførte mens de andre søsknene hennes viste frem ett nytt familiealbum de hadde laget til henne. Og tårene trillet og meg i strie strømmer... :grine2: Husker jeg fortalte denne historien til en fyr jeg jobbet med en gang som kunne fortelle at han dagen derpå hadde grini til en episode av Huset på Prærien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 25. mars 2006 #794 Del Skrevet 25. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 25. mars 2006 #795 Del Skrevet 25. mars 2006 Håper du koser deg på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 26. mars 2006 #796 Del Skrevet 26. mars 2006 Velkommen hjem søta! Har dere hatt en fin helg på hytta? Godt å få laderen sin igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #797 Del Skrevet 26. mars 2006 heihei! Håper du har hatt en fin hyttehelg. "Rosediktet" er utrolig vakkert-jeg har vist det til kjæresten min i håp om at han skal bli inspirert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #798 Del Skrevet 26. mars 2006 Her var det jammen mange koselige meldinger å komme hjem til Har akkurat kommet inn døra nå. Merket først nå at vi hadde glemt å stille klokka 1 time mindre igjen av kvelden Vi har hatt en kjempe deilig og avslappende tur. Kjempe deilig vær!! Billi har stor kosa seg han også. Vi har vært kjempe flink med joggeturer og minimalt med godteri Må innrømme at det var HARDT å gå forbi alle godterbutikkene, men jeg klarte det Nå står lasagnen i ovnen...sulten Regner med du koooser deg nå ja! Ble det noe skitur, var det snø? ← Skitur??? Jeg på skitur Har ikke gått på ski på 10 år jeg Alt bra med den gravide? Håper du får en fin helg på hytta Mart'n. Når vi først er inne på denne tutinga så kan jeg fortelle om en episode av Oprah som jeg så på en fyllesyk dag.... Det handlet om morsdag og Amy Grant var gjest (hun synger). Huset til moren hadde brent ned så hun hadde mistet alt av bilder av barna sine osv osv så Amy hadde skrevet en veldig rørende sang til sin kjære mor som hun fremførte mens de andre søsknene hennes viste frem ett nytt familiealbum de hadde laget til henne. Og tårene trillet og meg i strie strømmer... Husker jeg fortalte denne historien til en fyr jeg jobbet med en gang som kunne fortelle at han dagen derpå hadde grini til en episode av Huset på Prærien ← Også huset på prærien da!! Håper du koser deg på hyttetur! ← Det har jeg gjort!! Har du hatt en fin helg da? Velkommen hjem søta! Har dere hatt en fin helg på hytta? Godt å få laderen sin igjen? ← Tusen takk søde!! Nå var det godt å komme hjem altså! Hadde du det fint på middag i går? Rekker ikke innom dagboka di nå, får kanskje tid etter maten! Det var deilig å få igjen den godt gamle mobilen min nå ja! Vet du hva jeg har gjort? Dro en Philippa, og kjøpte meg den søteste baby joggedressen....til meg selv ...altså...til vår kommende baby! Vi har snakket så mye baby på hytta nå at begge to er skikkelig hekta. G begynte faktisk å lete etter en lue som passet til joggedressen, så vi kunne kjøpe den også heihei! Håper du har hatt en fin hyttehelg. "Rosediktet" er utrolig vakkert-jeg har vist det til kjæresten min i håp om at han skal bli inspirert. ← Håper han tar hintet da. Forresten : 1 ÅR OG 2 MND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 26. mars 2006 #799 Del Skrevet 26. mars 2006 1 år og 2 mnd til - Så koselig at dere snakker baby og drar en philippa da Gleder meg til å bli "tante" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #800 Del Skrevet 27. mars 2006 Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå