-TeddyToria- Skrevet 18. mars 2006 #761 Del Skrevet 18. mars 2006 Bare innom med en og ønske om en god helg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #762 Del Skrevet 18. mars 2006 Bare innom med en og ønske om en god helg jeg! ← Så koslig da Jeg er inne i dagboken din og titter hver dag, og håper gutten kommer snart. Skjønner det må være slitsomt for dere!! God helg til deg også...måtte det skje noe action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. mars 2006 #763 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2006 #764 Del Skrevet 18. mars 2006 Fest ikveld? Kooose deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 19. mars 2006 #765 Del Skrevet 19. mars 2006 Innom med en Håper du koser deg på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 19. mars 2006 Ja i går var det fest Hadde det kjempe gøy, og har vært litt redusert i dag! Har sovet nesten hele dagen, så føler meg bra nå Philippa sminket meg før vi dro i går, og jeg følte meg kjempe fin Vi danset, drakk og hadde det kjempe gøy. På festen var det så mange som røyka inne, så det var litt ubehagelig. Jeg og Philippa nøyde oss med vannpipe med eplesmak Hadde aldri prøvd det før jeg....Gøy kveld ute med venner og kjæreste! Nå er min kjære ut for å kjøpe pizza til oss...orker ikke å lage noe mat nå. Jeg har vært ute og gått en lang tur med Bilbo i det fine været I natt er det jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 19. mars 2006 #767 Del Skrevet 19. mars 2006 Vannpipe med eplesmak?? Har jeg aldri hørt om... Godt dere koste dere. Liker Bilbo-navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. mars 2006 #768 Del Skrevet 19. mars 2006 *rynker på nesen* Vannpipe med eplesmak var egentlig ikke noe særlig. Ikke tequilaen heller... Takk for i går søde! Hadde det veldig gøy. Fikk melding av L&R tidligere, de koser seg på ferie om enn noen dager med matforgiftning. Stakkars. Gleder meg til å høre om turen, se bilder og høre om "bryllupet" deres.. Ha en god natt på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #769 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei Mart'n, så du så båten komme i land på fredag. Skulle nesten tro du stod på kaia og vinka meg velkommen. Imponert over at du har vært ute og jogget altså. Jeg kan virkelig ikke fordra å jogge noe som sikkert henger sammen med min utrolige dårlige kondisjon.... Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #770 Del Skrevet 20. mars 2006 *rynker på nesen* Vannpipe med eplesmak var egentlig ikke noe særlig. Ikke tequilaen heller... Takk for i går søde! Hadde det veldig gøy. Fikk melding av L&R tidligere, de koser seg på ferie om enn noen dager med matforgiftning. Stakkars. Gleder meg til å høre om turen, se bilder og høre om "bryllupet" deres.. Ha en god natt på jobb! ← Vannpipe er vel ikke noe som frister til gjentagelse nei Jøss..matforgiftning Så kjipt da. Gleder meg også til å se om mistankene våre stemmer!! Ha en fin uke Philippa, selv om den blir slitsom Hei Mart'n, så du så båten komme i land på fredag. Skulle nesten tro du stod på kaia og vinka meg velkommen. Imponert over at du har vært ute og jogget altså. Jeg kan virkelig ikke fordra å jogge noe som sikkert henger sammen med min utrolige dårlige kondisjon.... Håper du får en fin dag. ← Jepp...jeg sto og vinka deg velkommen Heidi! Godt å høre at dere hadde hatt det så bra!! Vi spiste også på den explorers restauranten, men bare frokost. De var så utrolig hyggelige de gutta som jobba der!! Jeg kunne heller ikke fordra å jogge før, men nå synes jeg at det er gøy!! Min kjære er vel litt tolmodig med meg da...han jogger jo ofte, men måtte legge ned tempoet litt for at jeg skulle være med.Han sa det var verdt det da, for det var så koslig å jogge sammen Jeg har astma skjønner du, så kan ikke slite meg helt ut med en gang, må liksom jobbe meg oppover i kondisjon Skal jogge i kveld også Ha en fin mandag Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #771 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg er fortsatt trøtt etter nattevakten i natt jeg Sov jo når jeg kom hjem i morrest, og i ste krøllet jeg og G oss sammen oppi soffan og sov litt. Deilig!! Nå skal vi snart ut å jogge før vi drar for å ta litt solarium I morgen har jeg fridag, og skal få ordnet neglene mine!! Deilig å "ta litt vare på seg selv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 20. mars 2006 Nå gifter jeg meg med min beste venn, den jeg ler med, drømmer om elsker... Kjempe fint dikt jeg kanskje skal bruke til noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. mars 2006 #773 Del Skrevet 20. mars 2006 ..fikk ikke ringt deg i dag likevel. Får prøve igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #774 Del Skrevet 21. mars 2006 Åh for en deilig dag!! Skikkelig vår stemning nå altså Har vært i byen og ordent neglene mine i dag...deilig!! Jeg og G bestemte oss for å ta en lang helg på hytta, så vi drar dit på Torsdag. Det gleder jeg meg til Nå skal jeg bare jobbe i morgen, og en kjempe kort vakt på Torsdag, så er det helg!! Billi sitter ute på verandan og soler seg. Eeeelsker solen han også. Sitter i stolen og myser mot sola I det siste har jeg blitt kjempe flink med trening og sunn mat. Føler meg bedre allerede. Motivasjonen min er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #775 Del Skrevet 21. mars 2006 Sofusen min elsker også solen. Her om dagen lå han oppi treet og kosa seg i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 21. mars 2006 Kopiert fra Peony: Potetsuppe 1/2 kg poteter 1 stor løk 1 l hønsebuljong 2 dl kremfløte eller H-melk Salt og pepper Noen baconskiver Kok opp buljongen og ha i skrelte poteter og løk i store båter - kok til det er mørt. Jevn alt med en stavmikser. Rør inn fløten, kok opp og smak til med salt og pepper. (Jeg rørte inn en drøy spiseskje med skavet parmesan for fylde og strødde over litt tørket timian). Serveres rykende varm med sprøstekte baconbiter oppi. Tusen takk Peony!! Gleeeeder meg til å lage den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #777 Del Skrevet 21. mars 2006 Flink du er som trener og spiser sunt! Motsatt av meg i disse dager! :grine2: Å, så koooselig med hyttetur!! Misunnelig Tror du kanskje det går an å finne et dikt som man kan bruke som tale til mannen? Jeg er så dårlig til det... Har du en tale, og har du begynt? Håper du har hatt en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #778 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Med åtte roser Åtte roser vil jeg gi deg: Én fordi du er så pen. Én for alle drømmer i deg. (Lar du meg få plass i én?) ... Hei Epica Dette diktet er helt nydelig å gjøre en tale ut av. Hadde en venninne som hadde dette som tale til sin mann når de giftet seg! Hun hadde en bukett med 8 roser, og gav han en for hver ting hun elsket eller likte ...eller til og med irriterte seg over han Som f.eks: en rose får du fordi du alltid synger når vi kjører bil, så fikk han en rose. Kjempe fint synes jeg!! Begynte å gråte jeg hvertfall Jeg har ikke begynt på tale enda nei, men jeg har 1 år lenger enn deg på meg da Deler av innlegg slettet i henhold til Kvinneguidens Regler ang kopirett. Vimselims -mod- Endret 22. mars 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #779 Del Skrevet 22. mars 2006 Åja så søtt... ! Ikke lett det med talen nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. mars 2006 #780 Del Skrevet 22. mars 2006 Ville bare si at jeg synes det diktet og ideen til venninnen din var kjempebra! Fikk lyst til å gjøre noe sånt jeg også. (Kanskje ikke i talen min, som kan bli lang av det, men senere på kvelden kanskje...) Eller så kan den sikkert spares til en bryllupsdag...? Flott ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå