Gjest Markblomsten Skrevet 16. mars 2006 #741 Del Skrevet 16. mars 2006 Grattis med vel gjennomført joggetur. Kjempebra synes jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 16. mars 2006 :bukke: Tusen takk snuppa!! Veldig stolt av meg selv Ser dere grubler fælt på huskjøpet nå...ikke lett det der!! Dessuten, ikke slit deg ut på jobben!! Det er vel ikke bare din oppgave at ting går som de skal der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 16. mars 2006 #743 Del Skrevet 16. mars 2006 Kloke ord du har ang jobben Mart'n, men det er det der med praksis og teori... Grubler fælt på huskjøpet ja... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 16. mars 2006 Men det er pengene det står på ikke sant? Eller er det det at dere ikke er helt sikre på at det er det dere vil ha? Heller det liksom ikke mer èn vei heller? Praksis og teori er ikke nødvendigvis en match nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. mars 2006 #745 Del Skrevet 17. mars 2006 Ang huset så er vi sikre på at vi vil ha det. Er økonomien det står på. Skal få svar fra banken i dag. Litt skummelt synes jeg når bankmannen må snakke med sjefen før de evt kan invilge et lån... God morgen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #746 Del Skrevet 17. mars 2006 Ang huset så er vi sikre på at vi vil ha det. Er økonomien det står på. Skal få svar fra banken i dag. Litt skummelt synes jeg når bankmannen må snakke med sjefen før de evt kan invilge et lån... God morgen forresten ← Ja, det skjønner jeg. Men da får du ha lykke til i dag da!! Krysser fingrene for dere God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #747 Del Skrevet 17. mars 2006 Flink du er som jogger Det hørtes faktisk DEILIG ut! Du har vert balletdanser? Jeg angrer at jeg ikke begynte på ballett da jeg var liten. Jeg hadde så lyst men siden ingen andre ville, så turde jeg ikke alene.. Var ganske sjenert.. Var du det lenge? Godt å føle seg i form til bryllupet! Planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #748 Del Skrevet 17. mars 2006 Flink du er som jogger Det hørtes faktisk DEILIG ut! Du har vert balletdanser? Jeg angrer at jeg ikke begynte på ballett da jeg var liten. Jeg hadde så lyst men siden ingen andre ville, så turde jeg ikke alene.. Var ganske sjenert.. Var du det lenge? Godt å føle seg i form til bryllupet! Planer for helgen da? ← Ja, det var overraskende deilig å jogge faktisk. Gleder meg allerede til neste gang!! Jeg har danset ballett i 10 år jeg. Trente så mye på slutten (8 timer om dagen) at jeg fikk mange skader i beina mine: Legger, ankler,vrist og knær Vi hadde en russisk ballett-pedagog og de er kjent for å være harde! Men jeg danset ikke bare ballett da. Jeg trente flamenco, yoga, moderne, jazz, barr au sole, stepp....jah...det meste ÅH som jeg savner det Jeg skal jobbe i helgen jeg, men på lørdag skal jeg på fest. Blir morro!! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #749 Del Skrevet 17. mars 2006 Det hørtes jo bare SÅÅÅ gøy ut! Fortsår du savner det!! Blir en rolig kveld for en gravid kommende-fru Kanskje noe alkoholfri øl .. Koooooooooose deg i helga! Kan du ikke begynne å danse LITT igjen, eller er det farlig pga skadene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #750 Del Skrevet 17. mars 2006 Det var kjempe gøy!! Det er ikke noe farlig, men det gjør vondt bare Dere får ha en kjempe fin kveld alle 3..noen alkoholfrie øl kan du vel unne deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #751 Del Skrevet 17. mars 2006 I will! Er helt rart å plutselig ikke drikke alkohol lenger! Og ikke røyke. men er glad jeg er kvitt den shiten Ingenting kan måle seg med baby i magen uansett Det er som alt annet blir uviktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #752 Del Skrevet 17. mars 2006 I will! Er helt rart å plutselig ikke drikke alkohol lenger! Og ikke røyke. men er glad jeg er kvitt den shiten Ingenting kan måle seg med baby i magen uansett Det er som alt annet blir uviktig.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. mars 2006 #753 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg vennen Du skal vel jobbe hvis jeg ikke husker feil, men kos deg når du ikke er på jobb hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #754 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg vennen Du skal vel jobbe hvis jeg ikke husker feil, men kos deg når du ikke er på jobb hvertfall ← God helg til deg også!! Kos deg med middag i kveld, og shopping av litt av hvert i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. mars 2006 #755 Del Skrevet 17. mars 2006 Måtte en tur innom og hilse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #756 Del Skrevet 17. mars 2006 Måtte en tur innom og hilse på! ← Så hyggelig da BecomingBride Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. mars 2006 #757 Del Skrevet 17. mars 2006 Så hyggelig da BecomingBride Velkommen skal du være ← :storfot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #758 Del Skrevet 18. mars 2006 Da var jeg på plass på jobben... Sov for lite i natt, og er helt kake-trøtt Håper at sola titter frem i dag også, for da er det jo ingen sak Ha en strålende Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. mars 2006 #759 Del Skrevet 18. mars 2006 Høres ut som om du er i tipptopp humør og det er bra! Håper også at solen dukker opp i løpet av morgenen, det er så mye hyggelige ute da..pluss at snøen smelter . Skrev i boken min at dere kan jo komme ved seks-halv syv tiden. Festen til K begynner ved syv-åtte tiden. Vet ikke hvor moro det blir for gutta hos meg men.. :klø: Tre jenter som kommer til stå på badet og sminke seg og ordne håret.. Ha en fin dag på jobb. Gooooo' arbejdslyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #760 Del Skrevet 18. mars 2006 Høres ut som om du er i tipptopp humør og det er bra! Håper også at solen dukker opp i løpet av morgenen, det er så mye hyggelige ute da..pluss at snøen smelter . Skrev i boken min at dere kan jo komme ved seks-halv syv tiden. Festen til K begynner ved syv-åtte tiden. Vet ikke hvor moro det blir for gutta hos meg men.. :klø: Tre jenter som kommer til stå på badet og sminke seg og ordne håret.. Ha en fin dag på jobb. Gooooo' arbejdslyst! ← Ja i dag er humøret på topp!! Har vært det de siste dagene faktisk! Seks-syvtiden passer bra!! Som jeg skrev i din dagbok tror jeg ikke gutta bryr seg om hva vi jentene gjør. Bare de har et sted å sitte med ølen sin Ha en fin dag på jobben du og vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå