Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Hei vennen,

Kjempebra og viktig at man har en god støttespiller i partneren! Jeg slet med det for en del år siden, begynte vel for 6-7 år siden. Har for det meste vært bra de siste 4 årene, men jeg merker jo også til tider at det kommer snikende, og da særlig når jeg er under stort psykisk press, sånn som nå. Tror aldri man helt blir kvitt det, man må i hvert fall være obs på at det kan blusse opp og prøve å være forberedt. Sa selv til mannen min for noen dager siden at nå tror jeg kanskje det kommer igjen, men samtidig må jeg huske på at med situasjonen som vi er oppe i nå, så er det "lov" å få panikkanfall og å gråte uten at det nødvendigvis er "den gamle" angsten og depresjonen.

Hvis du virkelig er allergisk mot Billi, så kan jo det gjøre deg slapp i kroppen, og det kan jo føles som om noe er galt psykisk. Du kan jo ta det opp med legen?

Jeg tror heller aldri det vil forsvinne, men at det kan gå en god stund mellom at man merker det. Jeg skjønner hvertefall at kroppen din sier i fra nå, men som du sier er det vel en naturlig reaksjon på det du opplever, og trenger ikke å ha noe med depresjonen å gjøre. Men er det depresjonen er heller ikke det så rart.

Jeg har selv hatt det OFTE i 4 år, og kjenner godt igjen symptomene.

Tror det er i sånne situasjoner man virkelig får testet forholdet man er i, og kan med hånden på hjertet si at forholdet vårt er sterkt p.g.a det vi har opplevd av nedturer sammen. Det er deilig å vite, ikke sant Peony..at vi har forståesesfulle, og sterke menn ;) men det kan jeg si deg Peony..bare ved å lese om deg og din historie, du er kjempe sterk!! Beundringsverdig :klem:

Allergi kan jo ligge latent i kroppen lenge og plutselig slå ut, så jeg ville nok sjekket det opp med legen ja. Svigermor som har hatt katt i alle år ble plutselig allergisk for ett års tid siden.

Jeg vet, det var det jeg sa til legen min i dag,. men det trodde hun ikke da :roll:

Men jeg skal ta sånn prikke test til spesialist nå, og da finner de vel ut av det hvis det er sånn at Billi er grunnen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nevèsta

Æsj, da. Synd du ikke har det så bra akkurat nå. Krysser fingrene for at du ikke er allergisk mot hunden din, og at det du kjenner som symptomer vil forsvinner snart igjen. Godt å høre at partneren din virkelig støtter deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mart'n - her var det mye snakk om deprisjoner og allergier.. :troest:

Det er fint å lese om deg og G som har et sterkt og sunt forhold. Fint å vite at man har en man kan stole 110% på. Håper legen gir deg svar på din tette nese, og at det ikke kommer noen deprisjon-periode nå. Syns det virker som om du har hatt det veldig bra i en god stund nå. :)

Love you!! :hjerte:

Jeg skal si deg to ting A..jeg merket nesten ikke at vi var på båt engang. Hvis du får en lugar på høyt dekk merker du lite av bølgene.

..også må jeg bare bemerke, at jeg pleier å bestille lugar under bildekk når jeg skal ut å seile. Da merker jeg såvidt bølgene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff, får håpe du ikke er allergisk vennen :klem:

Så kjipt da..

Slappe av ut uka nå og ta vare på deg selv :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, da. Synd du ikke har det så bra akkurat nå. Krysser fingrene for at du ikke er allergisk mot hunden din, og at det du kjenner som symptomer vil forsvinner snart igjen. Godt å høre at partneren din virkelig støtter deg!

:klem: Tusen takk nevèsta!!

Føler vel egentlig ikke at det er Billi som er problemet, og håper det er en riktig følelse ;) ja, hjertet mitt er verdens beste kjæreste :hjerte:

Ha en fin dag nevèsta :klem:

Hei Mart'n - her var det mye snakk om deprisjoner og allergier..  :troest:

Det er fint å lese om deg og G som har et sterkt og sunt forhold. Fint å vite at man har en man kan stole 110% på. Håper legen gir deg svar på din tette nese, og at det ikke kommer noen deprisjon-periode nå. Syns det virker som om du har hatt det veldig bra i en god stund nå. :)

Love you!! :hjerte:

..også må jeg bare bemerke, at jeg pleier å bestille lugar under bildekk når jeg skal ut å seile. Da merker jeg såvidt bølgene... :sjenert:

:ler: du er vel en hardhaus av ei jente da vettu Philippa!!

Jeg har jo hatt det kjempe bra i det siste, og håper det holder seg slik !!

Gleder meg til å høre hva legen har å si i morgen!!

Uff, får håpe du ikke er allergisk vennen  :klem:

Så kjipt da..

Slappe av ut uka nå og ta vare på deg selv :kose:

Har du det bra da? Begynner bryllups-nervene å melde seg?

Håper du er bedre i dag! :klem:

Tenker på deg..

Du er god du vennen min!! :klem: Love you allot :kyss:

Håper du får en strålende dag på jobben i dag!!

God arbejdslyst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Koselig at du får se foreldrene dine i morgen da. Skal de være noen dager på besøk eller?

Hvordan er formen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler jeg meg mye bedre, og det er fordi:]JEG SKAL BESØKE MAMMA OG PAPPA I MORGEN :hoppe:

Bestemte meg for det i går! Jeg skal ta toget opp i morgen tidlig, etter jeg har vært hos legen (har gratisbillet på tog i hele Norge, så det koster meg kun plass billet! :) )

Gleder meg så fælt til å se de!!..og lille bruttis :hoppe:

Ringte og fortalte det til mamma og pappa nå, og de ble så glade :sjarmor:

Mamma har til og med fri nesten alle dagene jeg skal være hjemme, så da skal vi kose oss!! Gå litt i byen, gå på cafè o.l

Det som er litt skummelt er at legetimen min begynner kl 09:00, og toget mitt går kl 10:30. Ringte legekontoret i sta og de sa at det bare tok ca 30 min. Men jeg skal komme meg til Oslo s også da :sprettoy: Krysser fingre for at det går bra!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Glad jeg bestemte meg for det jeg!! G trodde også at det var lurt av meg å gjøre det!!

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en superduper plan!!!

Så lenge mammaen og pappaen din har internettilgang, da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det høres ut som en klok beslutning Mart'n. Blir deilig å komme seg en tur hjem da og så kjekt at du betaler kun for plassbilletten. :tommelsmil:

Hvis legen din ikke er forsinka så rekker du det sikkert fint.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette synes jeg høres veldig lurt ut Mart'n :enig:

Så søte og snille dere er :klem:

Det høres ut som en superduper plan!!!

Så lenge mammaen og pappaen din har internettilgang, da...  :sjenert:

:tommelsmil: Lille bruttis er data-nerd :ler: Så vi har ikke bare tilgang på internett, men superfort tilgang :ler:

Det høres ut som en klok beslutning Mart'n. Blir deilig å komme seg en tur hjem da og så kjekt at du betaler kun for plassbilletten. :tommelsmil:

Hvis legen din ikke er forsinka så rekker du det sikkert fint.

:kose:

Ja, jeg føler at det var lurt av meg å gjøre det nå, slapper av helt annerledes når jeg er hjemme :tommelsmil:

Vi får håpe han ikke er forsinka da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Krysser fingrene for at du når toget :kyss:

Kose deg med mamsen & papsen imorgen! ;)

Kos deg!!!

:klem: Tusen takk jenter

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du noe ikveld da?  :kose:

Ah, så deilig når sola skinner!!  :hoppe:

I kveld skal jeg vel bare pakke litt tenker jeg. G kommer ikke hjem før sent!

Tenkte faktisk jeg skulle kle på meg litt å gå en lengre tur med lille-Bill ;)

Deilig vær :)

Du da...hva skal du i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...