Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Takk for bildene Mart'n. Du er jo en kjempesøt jente og kommer nok til å bli en strålende vakker brud. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildene Mart'n. Du er jo en kjempesøt jente og kommer nok til å bli en strålende vakker brud. :klem:

:klem: håper det

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

:enig: signerer denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Takk for "praten" i går forresten. veldig hyggelig og morsomt ;)

Hvordan står det til med forkjølelsen din da?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: KLART DU BLIR!!

:klem:

:enig: signerer denne

:rodme:

Håper det....Klart du blir det!! :tommelsmil:

Hvordan er formen i dag?

:flau: Nå er det nok jenter!! Tusen takk :klem:

Jeg er fortsatt tett og ekkel i kroppen min i dag. Heldigvis har jeg fri.

Jeg må finne ut om jeg skal på jobb i morgen eller ikke :sjenert:

Er du litt lettere til sinns i dag da Heidi? Er ikke så mye snø i dag? Hvertfall ikke her hos meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for "praten" i går forresten. veldig hyggelig og morsomt ;)

Hvordan står det til med forkjølelsen din da?

:kose:

Hei A!! Det var kjempe gøy å prate i går :klem:

Forkjølelsen er der fortsatt desverre :tristbla:

Er du på jobb i dag også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tja, litt letter i dag. Nå gleder jeg meg veldig til mamma og pappa kommer i morgen. Har ikke sett de siden jul, ikke så fryktelig lenge men det blir koselig med besøk.

Også gleder jeg meg til å komme hjem til Sofusen min. Han er så skjønn om morgenen når han er skikkelig trøtt og så vidt fått opp øya. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt letter i dag. Nå gleder jeg meg veldig til mamma og pappa kommer i morgen. Har ikke sett de siden jul, ikke så fryktelig lenge men det blir koselig med besøk.

Også gleder jeg meg til å komme hjem til Sofusen min. Han er så skjønn om morgenen når han er skikkelig trøtt og så vidt fått opp øya. :hjerte:

Bra du har noe å glede deg til da :klem: Så utrolig kos med besøk. Kjenner til det og ikke se mamman og pappan sin så ofte altså. Jeg savner mine foreldre og søsken masse.

Da får du sikkert en fin helg da :klem:

Sofus blir nok glad når du kommer hjem i dag ;) Når er du ferdig på jobb da?

Har du fri i morgen også eller?

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jobber til 1430 i dag. Tar bussen i dag også så vet ikke helt når jeg er hjemme i dag.

Jobber tidligvakt i morgen også så i dag må jeg være effektiv hjemme med alt jeg skulle ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber til 1430 i dag. Tar bussen i dag også så vet ikke helt når jeg er hjemme i dag.

Jobber tidligvakt i morgen også så i dag må jeg være effektiv hjemme med alt jeg skulle ha gjort.

Nei man kan ikke stole på kollektiv transport nei :roll:

Men det er bra du jobber tidlig da, så får du kvelden sammen med foreldrene dine :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Kan jo egentlig gå også jeg da men jeg har så vondt i ene lilletåa mi. Klipte neglen alt for kort her om dagen og det er ikke noe godt når jeg går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo egentlig gå også jeg da men jeg har så vondt i ene lilletåa mi. Klipte neglen alt for kort her om dagen og det er ikke noe godt når jeg går....

aiaiai!! Det hørtes vondt ut :troest: Da er det greit å benytte seg av bussen ja...og hvem vet, kanskje de er i rute i dag :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bussen var bare 5-10 min forsinka i dag så det er jo en forbedring fra i går da den var 30 min forsinka. Leste i avisen i dag at noen busser var forsinket inntill 1.5 timer i går... :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det på tide å begynne med husvasken :Gjesp: Kjedelig!!!

G sa til meg i morrest at han kunne ta det til helgen siden jeg ikke føler meg bra, men jeg klarer ikke å sitte her i hele dag med masse rot i rundt meg :forvirret:

Det går bra så lenge jeg får begynt på det, men det er sånn tiltak å starte :roll: :sprettoy:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussen var bare 5-10 min forsinka i dag så det er jo en forbedring fra i går da den var 30 min forsinka. Leste i avisen i dag at noen busser var forsinket inntill 1.5 timer i går... :hår:

:overrasket: det er kjipt! Vi får håpe på det beste da! Typisk at sånne ting skjer når man må forte seg hjem! Glad jeg ikke er på jobb i dag jeg, har vært så utrolig mye tull der også for tiden. Alt går i stå av den JÆ..... SNØEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff husvasken skulle jeg begynt på for leeenge siden.. :sjenert:

Gikk det fort og smertefritt? ;)

Hjelper med høy musikk til! :sjarmor:

Håper snøen smelter over helga!

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Må bare si jeg sitter her og er litt fascinert over navnet til kjæresten din jeg (hvis han heter det som står på msn da?) Har faktisk aldri hørt det før, men det var veldig fint :Nikke:

Merkelig at alt skal stoppe opp pga litt snø altså. Skulle tro vi var bedre vant enn som så i vinternasjonen Norge!

Ha en forsatt fin dag. Jeg for min del tar fatt på arbeidet igjen etter en liten KG-pause ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...