Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #541 Del Skrevet 1. mars 2006 Tidlig på jobb ja! Uff ja, kaldt ute. Skal mannen jobbe lenge idag? Ha en fin jobbedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #542 Del Skrevet 1. mars 2006 Huff da Mart'n - kom deg hjem og bli frisk. Er så irriterende å ha en forkjølelse hengende over seg.. Og i morgen har du fri, så da syns jeg du skal utnytte den dagen til det fulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #543 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Tidlig på jobb ja! Uff ja, kaldt ute. Skal mannen jobbe lenge idag? Ha en fin jobbedag! ← Jadda, er tidlig ute jeg vettu Her er det ikke muligheter til å ligge og dra seg nei Min kjære jobber flexi tid, så det kommer helt ann på når han dro på jobb, men tror sikkert han kommer hjem i 4 tiden Da tenkte jeg faktisk å lage hjemmelaget pizza til han kommer hjem. Hans favoritt er med egg og bacon på...så det skal han få Hva skal dere i kveld da? Idol må man hvertfall se... Huff da Mart'n - kom deg hjem og bli frisk. Er så irriterende å ha en forkjølelse hengende over seg.. Og i morgen har du fri, så da syns jeg du skal utnytte den dagen til det fulle! ← Ja, jeg er skikkelig forkjøla Men i morgen har jeg fri ...(så søt du er som husker det..) så da skal jeg bli frisk!! Må vaske litt hjemme bare Håper du får en fin dag på jobben vennen Endret 1. mars 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #544 Del Skrevet 1. mars 2006 Åja Idol! Hva som skjer idag da? Finalene er jo over... Mmmmmmmmmm.. Hjemmelaget pizza er det beste! Har lyst på noe godt idag, men det eneste jeg har liggende er soyapølser og ris. Hmmm.. Kanskje det er en ide.. Med peppersaus til.. Uff, håper formen bedrer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #545 Del Skrevet 1. mars 2006 Åja Idol! Hva som skjer idag da? Finalene er jo over... Mmmmmmmmmm.. Hjemmelaget pizza er det beste! Har lyst på noe godt idag, men det eneste jeg har liggende er soyapølser og ris. Hmmm.. Kanskje det er en ide.. Med peppersaus til.. Uff, håper formen bedrer seg snart! ← Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva som skjer på Idol i dag jeg...vi får se! Unnskyld meg, men SOYAPØLSER?? Det hørtes ikke så godt ut Nå har jeg ikke smakt det da, og jeg er stortsett alt spisende....så kanskje det er bedre enn det høres ut som Kos deg med pølsene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #546 Del Skrevet 1. mars 2006 Høres kanskje ikke godt ut. Men er suupergodt, bedre enn vanlige pølser. Jeg har vert veggis i ca 6 år nå Skulle kjøpt noe mat, men har ikke råd.. Frister med grønnsaker til også. Blir spennende å se hva som skjer på Idol ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #547 Del Skrevet 1. mars 2006 Idol kommer visst ikke idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 1. mars 2006 Idol kommer visst ikke idag! ← nei jeg så det...var på vei i din dagbok for å unnsylde meg for at jeg lurte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #549 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Høres kanskje ikke godt ut. Men er suupergodt, bedre enn vanlige pølser. Jeg har vert veggis i ca 6 år nå Skulle kjøpt noe mat, men har ikke råd.. Frister med grønnsaker til også. Blir spennende å se hva som skjer på Idol ja! ← Veggis ja. Det kunne aldri jeg vært! ALT for glad i kjøtt Kjipt å ha så dårlig råd da Epica Skulle gjerne kjøpt litt grønnsaker til deg jeg! Kos deg med middag Endret 1. mars 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #550 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Mart'n, innom med en til deg. Håper du er bedre av forkjølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #551 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Mart'n, innom med en til deg. Håper du er bedre av forkjølelsen. ← Hei Heidi Takk for klemmen, men jeg har desverre bare blitt værre Dette går nok ikke riktig vei er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #552 Del Skrevet 1. mars 2006 God bedring klemmer er herved sendt din vei! ...oOo...oOo... ...oOo...oOo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) God bedring klemmer er herved sendt din vei! ...oOo...oOo... ...oOo...oOo... ← Thanx hunny Forresten....tror du jeg hadde tatt telefonen hvis vi hadde sex??? Endret 1. mars 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #554 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvordan får man enda mindre skrift enn "liten" her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #555 Del Skrevet 1. mars 2006 God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #556 Del Skrevet 1. mars 2006 Thanx hunny Forresten....tror du jeg hadde tatt telefonen hvis vi hadde sex??? ← ikke vet jeg... hver sin lyst.. Hvordan får man enda mindre skrift enn "liten" her? ← når du endrer str så sett et minustegn - forand tallet på str. Skjønner?? sett - foran 1-tallet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #557 Del Skrevet 1. mars 2006 Mener du sånn superliten skrift??? Trykk på siter på innlegget mitt så der du hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 1. mars 2006 test test test....venter spent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #559 Del Skrevet 1. mars 2006 Yabadabadooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #560 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå