Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #521 Del Skrevet 24. februar 2006 Så søt du er som sjekker været Heidi Tusen takk. God helg til deg også!! Kos deg på fest!! ← Jeg har nå bare titta ut av vinduet her ved ytre Oslofjord og her skinner solen fra skyfri himmel og det er vindstille ute og +5,3°C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 24. februar 2006 #522 Del Skrevet 24. februar 2006 Gooooood tur snuppa! Kos dere masse! Kommer til å tenke på dere! STOR og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 26. februar 2006 Fy for sadan mann (leses på Dansk) for en hææærlig tur. Vi har kost oss! Spist MASSE mat, og drukket masse champagne. Ble litt for mye drikke på meg på Fredags kvelden, så var litt fyllesyk på Lørdag Jeg drikker så lite til vanlig , så ble irritert på meg selv Lugaren vi fikk var helt fantastisk, med store vinduer og dobbelseng. Champagnen sto kjørlig og klar til å drikkes når vi kom Ellers var rommet pyntet med hjerteballong og sjokolade-hjerter På fredagskvelden spiste vi 4 retters middag ... fantastisk mat!! Kjøpte oss en god flaske vin, og satt og koste oss leeenge ved matbordet. Kjempe romantisk! Så var det inne-på-lugaren-kos resten av kvelden (lurer på om det er lytt mellom lugarene ) På lørdagen ble vi vekket ganske tidlig, for da var det frokost buffe. Jeg var som sagt litt dårlig, og fikk ikke i meg mye mat. Så var det Køben som sto for tur. Vi gikk i byen, shoppet og spiste pølser: Jeg gikk og spiste en stor pølse i sånn fransk pølsebrød. Det var så mange som tittet på meg og pølsa at jeg sa det til G. Lurte på om det var noe som så rart ut. Da sa han: Kanskje de bare liker det de ser? En vakker kvinne med en stor pølse i munnen Ja,ja...æsj. Etter det prøvde jeg å spise så lite sexy som mulig Etter en fin dag i køben var det tilbake til båten igjen. Vi kom tilbake 2 timer før den skulle reise, så vi sov i et par timer. Det var deilig. Så var det litt shopping i taxfreeen før vi spiste middag. G drakk noen øl og så fikk vi en ny champagneflaske Jeg hadde ikke særlig lyst på da Ellers var vi bare inne på lugaren før vi la oss Nå har vi vært hjemme en stund, og Billi har enda ikke kommet hjem. Savner han nå. Han har også hatt det fint i helgen. Gått mange mil på ski, og fått massasje og fastelavensboller. Har vel ikke lyst til å komme hjem til kjedelige mamma og pappa nå vel Helgen har gått døds fort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #524 Del Skrevet 26. februar 2006 Forresten 1 ÅR OG 3 MND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. februar 2006 #525 Del Skrevet 26. februar 2006 Høres ut som en suuuper tur! Champagne, Køben og hverandre.... Og snart kommer kjærlighetsvofsen deres hjem til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #526 Del Skrevet 26. februar 2006 Høres ut som en suuuper tur! Champagne, Køben og hverandre.... Og snart kommer kjærlighetsvofsen deres hjem til dere også! ← ja, gleder meg til å se han nå Han kommer ikke før i 8 tiden. Han er ute og går flere mil å ski En stk sliten vofs som kommer hjem tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 26. februar 2006 #527 Del Skrevet 26. februar 2006 Så deilig det høres ut som om dere har hatt det! Koselig det! Tenker meg at Billi ble glad for å komme hem også jeg! Leste i boken min at du har fri på torsdag. Jeg skal jobbe mye denne uken, men skal prøve å få til en liten kaffe eller noe med deg på torsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2006 #528 Del Skrevet 27. februar 2006 Høres ut som en deiiilig tur... Hadde du en fin søndag? Ble voffsen glad når han så dere? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. februar 2006 #529 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja,ja...æsj. Etter det prøvde jeg å spise så lite sexy som mulig ← Hehehe. Ser det for meg Høres ut som om dere har hatt en flott tur da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 27. februar 2006 #530 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hvordan spiser man usexy da? :klø: For jeg kan baaaare spise sexy i hvert fall! Endret 27. februar 2006 av Philippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #531 Del Skrevet 27. februar 2006 Høres ut som en deilig tur dere har hatt - gleder meg til det er vår tur selv om ikke vi skal bo så fint som dere gjorde da. Men hvilke restauranter anbefaler du oss på båten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #532 Del Skrevet 27. februar 2006 Så deilig det høres ut som om dere har hatt det! Koselig det! Tenker meg at Billi ble glad for å komme hem også jeg! Leste i boken min at du har fri på torsdag. Jeg skal jobbe mye denne uken, men skal prøve å få til en liten kaffe eller noe med deg på torsdag.. ← Hvis du har tid til en kaffe hadde det vært kjempe kos vennen!! Billi så rimelig lei seg ut når han ble plassert inne hos oss igjen i går stakkar. Skikkelig deppa vettu. Men han var så støl i bena i morrest at jeg holdt på å le meg ihjel Høres ut som en deiiilig tur... Hadde du en fin søndag? Ble voffsen glad når han så dere? Ha en fin dag ← Det var det sannelig Epica!! Kan anbefales på det sterkeste Voffsen ble glad for å se oss, men var ikke så glad når han skjønte at "tante og onkel" skulle dra igjen... uten han Hehehe. Ser det for meg Høres ut som om dere har hatt en flott tur da! ← Hvordan spiser man usexy da? :klø: For jeg kan baaaare spise sexy i hvert fall! ← Nei, det var sannelig ikke lett skal jeg si deg. Jeg har også et lite problem med å være usexy...det ække helt meg Høres ut som en deilig tur dere har hatt - gleder meg til det er vår tur selv om ikke vi skal bo så fint som dere gjorde da. Men hvilke restauranter anbefaler du oss på båten?? ← Det var utvilsomt den restauranten som vi spiste på den første kvelden Beste jeg har spist på lenge!! Den het Marco polo. Det var den dyreste restauranten ombord da. Vi betalte jo bare for vinen i og med at 4-retters middag var inkludert i tilbudet vårt, men hvis vi skulle betalt middagen hadde det kostet oss ca1300 danske kr inkludert vin .... men det var dritgodt!!! Ellers så var det jo ganske mange restauranter der da. Det var bl.annet en buffet restaurant. Den skulle visstnok også være veldig bra, men G på buffet er en situasjon jeg unngår hvis det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2006 #533 Del Skrevet 27. februar 2006 Høres ut som en kjempesøt hund.. Så deilig å få servert et digg måltid på resturant Hvordan er det å være hjemme igjen da? Uff for et vææææær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #534 Del Skrevet 27. februar 2006 Høres ut som en kjempesøt hund.. Så deilig å få servert et digg måltid på resturant Hvordan er det å være hjemme igjen da? Uff for et vææææær... ← Billi er kjempe søøøøt Du har vel sett bilde av han? Den maten var bare helt nydelig! Helgen gikk bare så alt for fort! Skulle gjerne vært der så mye lenger, så det var litt nedtur å komme hjem igjen, særlig når denne uken og helgen som kommer er et helvete i forhold til jobb Men, men ..tar det med et lite smil Været er det vel ikke noe galt med nå vel? Solen skinner her jeg er hvertfall Ble det noen øl på den øl glade frue i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. februar 2006 #535 Del Skrevet 27. februar 2006 Så deilig turen hørtes ut da Jeg vil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #536 Del Skrevet 28. februar 2006 Nå sitter jeg på jobben. Er ferig snart men det haster ikke å gå ut i det dritt været her Er så lei snø nå atte Nå er det bare rett hjem, lufte Billi og spise litt mat før jeg må dra på hotellet for natten VIL SOVE HJEMME!!!! Rekker ikke engang å møte min kjære siden han er på jobb til sent i kveld Tror både jeg og han begynner å bli syke. Vondt i halsen og tett i hodet Får håpe det går over før det kommer for fullt!! Har så lyst på sjokolade Ha en fin Tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #537 Del Skrevet 28. februar 2006 En - klem Uffda.. Kjøp deg sjokolade, så hjelper deg kanskje litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #538 Del Skrevet 1. mars 2006 En - klem Uffda.. Kjøp deg sjokolade, så hjelper deg kanskje litt! ← Tusen takk for klemmen Epica!! tilbake! Nå er jeg på jobb Har sovet veldig godt i natt faktisk, så kunne vært trøttere. Men jeg føler meg ikke helt på topp i formen. Tror kanskje G skulle være hjemme fra jobb i dag...får ringe han å høre hvordan han føler seg etterpå. Nå får jeg sette meg å spise litt frokost jeg. Har beredskap i dag, så det er ikke noe å gjøre foreløpig. Håper det er rolig heeeele dagen Ha en strålende dag snupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. mars 2006 #539 Del Skrevet 1. mars 2006 Skal si du begynner tidlig på jobb Håper arbeidsdagen forgår i et stille og rolig tempo, og at den er over på et knips slik at du kommer hjem til din kjære. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #540 Del Skrevet 1. mars 2006 Skal si du begynner tidlig på jobb Håper arbeidsdagen forgår i et stille og rolig tempo, og at den er over på et knips slik at du kommer hjem til din kjære. God bedring ← Ser bra ut for ønsket om en avslappende dag så langt gitt Har stått ute og vært "frøssin" en stund nå, så nå må jeg sitte inne å varme meg litt. Gleder meg til å komme hjem. G dro på jobben i dag han også. Skulle nesten ønske at han ikke hadde dratt for da hadde han vært hjemme når jeg kommer hjem ...men seff bra at han ikke er syk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå