Izaria Skrevet 5. februar 2006 #361 Del Skrevet 5. februar 2006 av Philippa-mannen. Håper du får en fin dag på jobb. ← herregud! De gutta er jo forholdsvis svære og tunge også, og når de har fått litt for mye innabords så blir de så lekne også. Lekeslåss og sånn midt i stua. Min mann lente seg litt for hardt tilbake på en stol. En gammel stol som søsteren min har arvet, og ryggen knakk av i den ene siden. Jeg ble skikkelig sinna. Så i morgen skal vi til en møbelsnekker og prøve å få den reparert uten at min søster får vite om det. *buste* Kommer innom en tur senere Martæn - for å hente båtkortet - ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #362 Del Skrevet 5. februar 2006 Usj, det er jo litt kjedelig da! Håper dere får fiksen stolen slik at den blir like fin igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 6. februar 2006 Usj, det er jo litt kjedelig da! Håper dere får fiksen stolen slik at den blir like fin igjen. ← Håper jeg også!! Nå er det myyyye kaos på jobben altså Alt er forsinka p.g.a all den jævla snøen!! Sure kunder, og i det hele tatt! Passer meg dårlig i og med at jeg nesten ikke har spist siden kl halv 12 i går morrest! Drittdag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #364 Del Skrevet 6. februar 2006 Uffda vennen!! Håper dagen bedrer seg ... Snø er noe dritt!!! Kom deg vekk snø! Her er den regnet bort heldigvis. Er så mildt her, bare regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 6. februar 2006 Uffda vennen!! Håper dagen bedrer seg ... Snø er noe dritt!!! Kom deg vekk snø! Her er den regnet bort heldigvis. Er så mildt her, bare regn ← Hei vennen Hyggelig at du er innom med litt trøst til meg !! Vi liker ikke snø altså!! Nå har jeg kommet hjem fra jobben og føler meg mye bedre FOR I MORGEN HAR JEG FRI I dag etter jobben var jeg med en venninne av meg på "brudekjolen" for hun skulle kjøpe kjolen sin.Jeg måtte bort å ta på "min" kjole heeele tiden!! Den er sååå nydelig. Fikk dessuten vite prisen på det sløret jeg hadde lyst på 2000,- og underskjørtet kostet 1200,- Ja,ja det er bare å spare det!! I kveld er det skikkelig tv kveld. Jeg og min kjære skal kose oss. Bestille pizza til middag til og med Vi hadde en skikkelig krangel i går, og i dag er han skikkelig søt mot meg Skriver masse søte meldinger som alle slutter med "jeg elsker deg" *sukk* liker egentlig å krangle jeg for da blir det så koslig etterpå Jeg sier bare Go Måkebil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 6. februar 2006 #366 Del Skrevet 6. februar 2006 Hopper for fridager, søte kjærester og fine kjoler. Også måkebiler, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Fra vg:"Brøytebilsjåfør pakket bilen inn med snø - tyver tatt!" Endret 7. februar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #368 Del Skrevet 7. februar 2006 Brøytebil ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Brøytebil ja!!! ← Endret 7. februar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #370 Del Skrevet 7. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #371 Del Skrevet 7. februar 2006 hehe Men er nokk brøytebil ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #372 Del Skrevet 7. februar 2006 Huff Sitter her og tenker på Peony og mannen...og lillemann Triste greier altså!! Livet er ikke rettferdig av og til ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. februar 2006 #373 Del Skrevet 7. februar 2006 Livet er veldig urettferdig! sitter her og triller noen tårer jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #374 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Peony , hva har skjedd?? Så koselig mannen din er da, som sender masse søte meldinger Ja make-up sex er ikke å forakte! Jeg er syk og altfor sløv til å kose med mannen dessverre.. Ha en fin kveld! Blir det Frustrerte Fruer på deg også? Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. februar 2006 #375 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja make-up sex er ikke å forakte! ← Er det bare meg her i verden som ikke er så glad for det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #376 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Er det bare meg her i verden som ikke er så glad for det? :klø: ← Liker du ikke makeup sex? Liker ikke krangle men.. Sex'en blir så ekstra godt etterpå Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. februar 2006 #377 Del Skrevet 7. februar 2006 Liker du ikke makeup sex? Liker ikke krangle men.. Sex'en blir så ekstra godt etterpå ← nei, jeg gjør ikke det desverre... Det siste jeg har lyst på etter en krangel er sex faktisk. Vet ikke hvorfor..kanskje kan ha noe med å gjøre at jeg er langsint og syns det er vanskelig å bare glemme diskusjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #378 Del Skrevet 7. februar 2006 nei, jeg gjør ikke det desverre... Det siste jeg har lyst på etter en krangel er sex faktisk. Vet ikke hvorfor..kanskje kan ha noe med å gjøre at jeg er langsint og syns det er vanskelig å bare glemme diskusjonen.. ← Ja da forstår jeg! Er vel heller sambo som er langsint her. Men spørs alltids hva vi har krangla om. Men 99% av gangene er det det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. februar 2006 #379 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg må nok også si meg enig med Phillipa altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. februar 2006 #380 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg må nok også si meg enig med Phillipa altså... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå