Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....


Mart`n

Anbefalte innlegg

Thanx Peony :kyss:

Fant to buketter her nå som jeg synes var veldig fine!! Det bilde med to buketter på, er det den til venstre jeg liker. Jeg vil jo, som Heidi sier ha en veldig enkel bukett, helst med bare roser:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke bilde av vår bordpynt med det var samme farger som i buketten med hvite roser og grønt. :tommel:

Blomstene dine var forresten nydelige Peony!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen jenter :klem:

Helt nydelige blomster!! Jeg tror dette blir litt vanskelig jeg....Har heldigvis godt tid å tenke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig :Nikke: Utrolig lekre blomster! Liker veldig godt sånne enkle buketter med bånd rundt stilkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisee, hyggelig at du stikker innom meg :klem:

Helt enkle buketter er klart min favoritt også. Sånn som den med hvite roser og silkebånd på vedlegget mitt. Jeg skal ha bare roser både som pynt i lokalet og i brudebuketten jeg. I lokalet vil jeg ha sånne "kuler" med roser oppi høye smale vaser på bordene (vanskelig å forklare). Tror det blir litt klæssi :sjarmor:

Så nå må jeg bare finne ut hvilken farge rosene skal ha. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure - I'm back!

Og jeg ser du river deg i håret med tanke på rose stoler o.l. Men hvite blomster er jo veldig fint da, og ikke minst rosa! :sjarmor:

Denne buketten var utgangspunktet mitt, men jeg endte opp med denne, siden det var vanskelig å få tak i peoner i augustpost-9337-1138885524_thumb.jpg.

Håper vi får sett hverandre på lørdag..L og R kan ikke, så kanskje vi kan ta det fredag istedet??

:klem:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange vakre blomster der ute.....jeg er sikker på at du kommer til å ende opp med en nyyyydelig bukett selv om det ikke blir røde blomster! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure - I'm back!

Og jeg ser du river deg i håret med tanke på rose stoler o.l. Men hvite blomster er jo veldig fint da, og ikke minst rosa! :sjarmor:

Hei vennen godt å ha deg tilbake :klem:

Hvite blomster er jo helt nydelig!! Din bukett var jo også kjempe fin da.

Tror kanskje jeg vil ha hvite roser jeg da, også kanskje en rosa silkesløyfe rundt.

Blir litt kaldt å bare ha hvitt synes jeg.

Det er så mange vakre blomster der ute.....jeg er sikker på at du kommer til å ende opp med en nyyyydelig bukett selv om det ikke blir røde blomster! :tommelsmil:

Takk Heidi :klem:

Jada, det ordner seg vettu :ler: Bare jeg som er litt dramaqueen :sjenert:

Har goood tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii :hjerter:

I går kveld bestilte jeg og min kjære oss en liten "kjærelighetsreise" med... danskebåten :overrasket: (jaja, jeg vet at danskebåten ikke er særlig romantisk, men for oss var det en fin mulighet til å komme oss litt bort :sjenert: )

Har fått noen til å passe bikkja, så da kan vi bare kose oss jeg og han :kline:

De hadde sånn spesielt opplegg siden det er Valentine, så vi får en kjempe fin lugar med hjerteballonger, sjokolade, champagne og 4 retters middag +frokost begge veier :hjerte: + at vi får 8 timer i Køben (kanskje jeg finner meg noe til bryllupet.. :sjarmor: )

Dette er kanskje ikke store greier for dere andre, men jeg gleder meg kjempe mye :hoppe:

"Hva er vel ikke mer romantisk enn et avslappende Cruise til kjærlighetens by København! Dere bor i Commodore lugar - en av skipets bedre lugarer med dobbeltseng. Når skipet seiler ut Oslo-fjorden kan dere beundre utsikten fra lugaren og nyte champagne, sjokolade og hverandres selskap.

Når mørket senker seg utenfor, vil dere oppleve kjøkken-sjefens kokkekunst i skipets Gourmet Restaurant Marco Polo. En 4-retters meny er inkludert i tilbudet. Ut i de sene nattetimer har dere flere underholdingstilbudene å velge mellom." :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når reiser dere og med vilken båt???

Vi skal også på båttur til København men det er ikke før 16. mars. Reiser med Pearl vi da.....hvis det er samme båten så må du gi meg noen tips. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når reiser dere og med vilken båt???

Vi skal også på båttur til København men det er ikke før 16. mars. Reiser med Pearl vi da.....hvis det er samme båten så må du gi meg noen tips. ;)

Vi reiser den 24 februar vi da. Så gøy at dere også skal med Pearl!! Det er det vi skal også :hoppe: Tips skal du få vettu ;) Greit å høre at det ikke bare er vi som reiser på romantiske turer med danskebåten *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vant tur vi da på jackpot på P4. Var bare innvendige lugarer igjen da vi skulle bestiller reisen bortsett fra de aller dyreste lugarene og da måtte vi ut med 2000 kr i tillegg. Syns det var litt drøyt så vi droppet de. Mye morro å gjøre i København for 2000 kr. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi vant tur vi da på jackpot på P4. Var bare innvendige lugarer igjen da vi skulle bestiller reisen bortsett fra de aller dyreste lugarene og da måtte vi ut med 2000 kr i tillegg. Syns det var litt drøyt så vi droppet de. Mye morro å gjøre i København for 2000 kr. :tommel:

Helt enig Heidi!! Så morro å vinne tur da :klappe: Køben er jo så koslig by også!! Mye god mat, og ikke minst gode Shoppingmuligheter :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Du får be om Køben-tips på bryllupsforumet, det er sikkert masse brudekjolebutikker der!

J skulle hjelpe meg..hun har jo vært der :klem:

Lykke til i dag Peony :kyss:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe galt å dra på løøøøve-cruise til køben vel??

Butikken heter House of brides og ligger nå på Rådhusplassen i Køben! Så det passer jo perfekt! Det ser kjempe fint ut der, og er på 600 kvm...shop til you drop! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...