Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Ser vi "henger" i mange av de samme dagbøkene, også må jeg innrømme at jeg har vært en del her inne og sniktitta litt..

Så nå er det på tide å legge igjen et spor.. ;)

Ha en fantastisk flott mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for at venninnen din har funnet seg en koselig kjæreste, det høres det ut som hun fortjener!! :)

Og en :klem: til deg, håper du hadde ei fin helg, og kos deg med din kjære i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Håper ikke du var alt for trøtt på jobb i dag da siden det ble lite søvn på deg natt til søndag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mart'n.

Takk for kjempekoselig besøk i dag.

Veldig hyggelig å hilse på deg.

Takk for meg Heidi!! Var kjempe koslig å treffe deg, og de andre jentene, å se hvordan du bor! Dere hadde det kjempe koslig!

Håper vi treffes snart igjen :klem:

Ser vi "henger" i mange av de samme dagbøkene, også må jeg innrømme at jeg har vært en del her inne og sniktitta litt..

Så nå er det på tide å legge igjen et spor..

Ha en fantastisk flott mandag!

Hei Isola! :vinke:

Så hyggelig at du stikker innom meg!

*springer inn i dagboken din*

:klem:

Må hoppe litt for at venninnen din har funnet seg en koselig kjæreste, det høres det ut som hun fortjener!! :)

Og en :klem: til deg, håper du hadde ei fin helg, og kos deg med din kjære i dag!

:hoppe: Ja er så glad på hennes vegne altså!! Hun fortjener det virkelig!

Har jobbet alt for masse i helgen, men nå har jeg 1 dag fri :sjarmor:

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Håper ikke du var alt for trøtt på jobb i dag da siden det ble lite søvn på deg natt til søndag. :kose:

:Gjesp: Må innrømme at det var vanskelig å stå opp i dag! La meg når jeg kom hjem fra jobb da, så nå føler jeg meg bedre :klem:

Oi, under 1 år igjen!!! :hoppe:

:hoppe:

Håper du har det bra!! :klem:

Innom og takker for en hyggelig dag i går! Koselig å treffe deg!

Ha en fin dag!  :klem:

:vinke: Calla!!

Det var kjempe hyggelig å møte deg!! Har ikke lest i dagboken din før jeg, men springer en tur inn dit nå!

Håper du har hatt en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å komme inn i dagboken min når det er så mange hilsninger til meg :)

Den siste uken har virkelig gått i ett! Føler jeg bare har jobbet og sovet :roll:

I dag tidlig når jeg sto opp føltes det som jeg var fyllesyk. Var så innmari trøtt!!

Etter jobben dro jeg hjem og la meg. Sov i 3 timer før jeg måtte ut med Billi.

Nå kommer min kjære hjem snart, og jeg har knapt nok sett han i det siste.

Gleder meg til å sove sammen med han i natt :hjerter_rundt:

MEN i morgen har jeg FRIIIII :hoppe: Da skal jeg bare :husarbeid: litt her! Det trengs for å si det sånn :sjenert:

Tsjallabajs :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen,

Håper du får en strålende fridag i morgen! :klem:

Murmelmy, MammaSarius og jeg skal på kafé kl. 11... hvis du skulle få lyst til å slenge deg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest gjesta

Så kos at du får litt tid sammen med kjæresten! :klem:

Kooooooose deg med fri imorgen!! ;)

Bare slappe av og være litt husmor?

Har du gjort noe mer bryllupsrelatert i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg så innmari misunnelig på fridagen din!!!!

Sambo er borte på kurs i dag, så jeg var ute med Maluca kl. kvart på 6!! Det er gyselig tidlig for et B-menneske som meg! Så sikkert ikke helt levende ut der jeg trasket av gårde. :Gjesp::sove:

Jeg kom faktisk helt opp til postkassa før jeg oppdaget at jeg hadde glemt å bytte ut ullsokkene med sko! :klaske::ler:

Håper du sovnet trygt og godt i armene på din kjære i natt, det er ingenting i hele verden som slår den følelsen. Ha en superduper fridag, snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ønsker om en fin fridag snupper :kyss:

Nå har jeg kommet hjem fra cafè besøk med Peony, Izaria, Murmemy og mammasarius! Det var kjempe koslig, jenter! Må gjentas :klem:

Floja: :ler: Må le av deg som var trøtt i morrest! Kvart på 6 er ikke så tidlig å lufte bikkja i mine øyne da. Er ofte ute kvart over 4 vi :sjenert: Og jeg er også B-menneske!!

Epica: Skulle jo egentlig være husmor i dag da, men nå ble det en tur på Cafè i stede! Det gjelder å prioritere det som er viktigst :ler:

Ellers er det ikke mye planlegging for tiden nei. Føler liksom jeg har fått gjort de "store" tingene, nå er det liksom bare sånn morro planlegging igjen. Må vel gå i gang med det også snart ;)

Håper du har en fin dag :klem:

Håper alle sammen har en fin dag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...