Izaria Skrevet 28. mai 2006 #1321 Del Skrevet 28. mai 2006 ser deg senere! Sjekker du mailen din og printer ut veibeskrivelsen til Heidi for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #1322 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei Mart'n. Takk for kjempekoselig besøk i dag. Veldig hyggelig å hilse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. mai 2006 #1323 Del Skrevet 29. mai 2006 Ser vi "henger" i mange av de samme dagbøkene, også må jeg innrømme at jeg har vært en del her inne og sniktitta litt.. Så nå er det på tide å legge igjen et spor.. Ha en fantastisk flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 29. mai 2006 #1324 Del Skrevet 29. mai 2006 Må litt for at venninnen din har funnet seg en koselig kjæreste, det høres det ut som hun fortjener!! Og en til deg, håper du hadde ei fin helg, og kos deg med din kjære i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #1325 Del Skrevet 29. mai 2006 Håper ikke du var alt for trøtt på jobb i dag da siden det ble lite søvn på deg natt til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 29. mai 2006 #1326 Del Skrevet 29. mai 2006 Oi, under 1 år igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. mai 2006 #1327 Del Skrevet 29. mai 2006 Innom og takker for en hyggelig dag i går! Koselig å treffe deg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1328 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Mart'n. Takk for kjempekoselig besøk i dag. Veldig hyggelig å hilse på deg. ← Takk for meg Heidi!! Var kjempe koslig å treffe deg, og de andre jentene, å se hvordan du bor! Dere hadde det kjempe koslig! Håper vi treffes snart igjen Ser vi "henger" i mange av de samme dagbøkene, også må jeg innrømme at jeg har vært en del her inne og sniktitta litt.. Så nå er det på tide å legge igjen et spor.. Ha en fantastisk flott mandag! ← Hei Isola! Så hyggelig at du stikker innom meg! *springer inn i dagboken din* Må hoppe litt for at venninnen din har funnet seg en koselig kjæreste, det høres det ut som hun fortjener!! Og en til deg, håper du hadde ei fin helg, og kos deg med din kjære i dag! ← Ja er så glad på hennes vegne altså!! Hun fortjener det virkelig! Har jobbet alt for masse i helgen, men nå har jeg 1 dag fri Håper du har hatt en fin helg Håper ikke du var alt for trøtt på jobb i dag da siden det ble lite søvn på deg natt til søndag. ← Må innrømme at det var vanskelig å stå opp i dag! La meg når jeg kom hjem fra jobb da, så nå føler jeg meg bedre Oi, under 1 år igjen!!! ← Håper du har det bra!! Innom og takker for en hyggelig dag i går! Koselig å treffe deg! Ha en fin dag! ← Calla!! Det var kjempe hyggelig å møte deg!! Har ikke lest i dagboken din før jeg, men springer en tur inn dit nå! Håper du har hatt en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1329 Del Skrevet 29. mai 2006 Koselig å komme inn i dagboken min når det er så mange hilsninger til meg Den siste uken har virkelig gått i ett! Føler jeg bare har jobbet og sovet I dag tidlig når jeg sto opp føltes det som jeg var fyllesyk. Var så innmari trøtt!! Etter jobben dro jeg hjem og la meg. Sov i 3 timer før jeg måtte ut med Billi. Nå kommer min kjære hjem snart, og jeg har knapt nok sett han i det siste. Gleder meg til å sove sammen med han i natt MEN i morgen har jeg FRIIIII Da skal jeg bare litt her! Det trengs for å si det sånn Tsjallabajs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 29. mai 2006 #1330 Del Skrevet 29. mai 2006 Kos deg skikkelig på fridagen!!! Tenker at det blir mer enn bare soving på dere ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 29. mai 2006 #1331 Del Skrevet 29. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 29. mai 2006 #1332 Del Skrevet 29. mai 2006 Så deilig med fridag!!!! Kos deg masse og sov leeeeeeeengeeeeeeeeee!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 29. mai 2006 #1333 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei vennen, Håper du får en strålende fridag i morgen! Murmelmy, MammaSarius og jeg skal på kafé kl. 11... hvis du skulle få lyst til å slenge deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 29. mai 2006 #1334 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Endret 29. mai 2006 av Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #1335 Del Skrevet 30. mai 2006 Kos deg på fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 30. mai 2006 #1336 Del Skrevet 30. mai 2006 Håper du har en super fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 30. mai 2006 #1337 Del Skrevet 30. mai 2006 Nå må du virkelig kose deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #1338 Del Skrevet 30. mai 2006 Så kos at du får litt tid sammen med kjæresten! Kooooooose deg med fri imorgen!! Bare slappe av og være litt husmor? Har du gjort noe mer bryllupsrelatert i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 30. mai 2006 #1339 Del Skrevet 30. mai 2006 Åh, nå ble jeg så innmari misunnelig på fridagen din!!!! Sambo er borte på kurs i dag, så jeg var ute med Maluca kl. kvart på 6!! Det er gyselig tidlig for et B-menneske som meg! Så sikkert ikke helt levende ut der jeg trasket av gårde. Jeg kom faktisk helt opp til postkassa før jeg oppdaget at jeg hadde glemt å bytte ut ullsokkene med sko! Håper du sovnet trygt og godt i armene på din kjære i natt, det er ingenting i hele verden som slår den følelsen. Ha en superduper fridag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #1340 Del Skrevet 30. mai 2006 Takk for ønsker om en fin fridag snupper Nå har jeg kommet hjem fra cafè besøk med Peony, Izaria, Murmemy og mammasarius! Det var kjempe koslig, jenter! Må gjentas Floja: Må le av deg som var trøtt i morrest! Kvart på 6 er ikke så tidlig å lufte bikkja i mine øyne da. Er ofte ute kvart over 4 vi Og jeg er også B-menneske!! Epica: Skulle jo egentlig være husmor i dag da, men nå ble det en tur på Cafè i stede! Det gjelder å prioritere det som er viktigst Ellers er det ikke mye planlegging for tiden nei. Føler liksom jeg har fått gjort de "store" tingene, nå er det liksom bare sånn morro planlegging igjen. Må vel gå i gang med det også snart Håper du har en fin dag Håper alle sammen har en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå