Gjest Little me Skrevet 15. mai 2006 #1221 Del Skrevet 15. mai 2006 Ha en riktig god natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2006 #1222 Del Skrevet 16. mai 2006 Har du en fin dag? Har du planer? Hvordan går det med planleggings? Kjipt du må jobbe imorgen.. Men personlig syns jeg 17.mai er kjeeedelig. Men blir nok mer kos når babyen kommer :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1223 Del Skrevet 16. mai 2006 Så langt er dagen fin Epica! Har sovet lenge og "spist" en smoothie til frokost I dag har jeg time til å fixe neglene mine. Gleder meg!!! De er ikke så fine nå altså Planlegging ja. Nei..jeg vet liksom ikke hva som er neste på lista. Må vel ring til min menighet å få med meg en prest til kirka vi skal gifte oss i! Må vel faktisk gjøre det snart... Jeg føler meg litt grønn jeg. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre Jeg synes heller ikke 17. mai er så kult altså. Får i det minste kake på jobben i morgen da. Hva skal du i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. mai 2006 #1224 Del Skrevet 16. mai 2006 lurer også litt på hva du jobber med trur kanskje jeg har en anelse ang bransje da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1225 Del Skrevet 16. mai 2006 Fridag Snart skal jeg ned å fixe neglene mine..Gleder meg stort til det! Tenkte jeg skulle ta meg en tur for å se etter kjoler etterpå for n`te gang Det finnes virkelig ikke fine kjoler noensted i denna schwære byen Samma..... G er til mamman sin i dag, og det vil si at jeg blir hjemme alene hele dagen. Det er no ditt, men sånn er det bare på Tirsdager. Har jo alltids Billi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #1226 Del Skrevet 16. mai 2006 Kos deg på fridagen din Mart`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. mai 2006 #1227 Del Skrevet 16. mai 2006 Samma.....← Kom gjerne innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 16. mai 2006 #1228 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har også spist smoothie til frokost! Mmmmmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 16. mai 2006 #1229 Del Skrevet 16. mai 2006 Åh, det høres så deilig ut å få fixet neglene!! Håper du koser deg med det. til deg i fineværet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1230 Del Skrevet 16. mai 2006 Kos deg på fridagen din Mart`n. ← Jeg har også spist smoothie til frokost! Mmmmmmmm.... ← Det er så godt det!! Vi kjøpte oss ny blender i går. Kjøpte masse frukt som jeg skar opp og la i fryseren, så nå er det bare å lage Blir nok en i kveld også Åh, det høres så deilig ut å få fixet neglene!! Håper du koser deg med det. til deg i fineværet!! ← Fixer alltid neglene på denne tirsdagen hver 4. uke jeg Det er en luxus jeg unner meg!! Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1231 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har kjøpt meg kjole!! Helt utrolig at jeg fant en endelig!! Kjøpte den på Oasis til 249 kr Den var satt ned fra 1000,-kr, så veldig fornøyd med det funnet! Neglene er fixet, kjøpte meg noen nye singletter, en cardigan og en pc veske Produktiv dag i byen vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 16. mai 2006 #1232 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er så godt det!! Vi kjøpte oss ny blender i går. Kjøpte masse frukt som jeg skar opp og la i fryseren, så nå er det bare å lage Blir nok en i kveld også ← Blitt en her i kveld også! Vi kjøpte blender i fjor, og jeg elsker den! Er så digg! Mmmm... nå fikk jeg nesten lyst på en til, men er alt for trøtt!!! Heldig deg som har kjøpt bag til laptopen. Jeg har funnet en kjempefin på nett, men synes den er altfor dyr... Får se om jeg ombestemmer meg etterhvert... Gratulerer med kjole!!!!! OG: GOD 17. MAI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #1233 Del Skrevet 16. mai 2006 Grattis med ny kjole. Alltid morro å finne noen på salg, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. mai 2006 #1234 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer så mye med dagen! Husk å spise masse is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 17. mai 2006 #1235 Del Skrevet 17. mai 2006 Ha en super dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. mai 2006 #1236 Del Skrevet 17. mai 2006 HURRA FOR 17. MAI :flagg: Håper du og dine får en superflott nasjonaldag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. mai 2006 #1237 Del Skrevet 17. mai 2006 Håper du har en kjempefin 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 18. mai 2006 #1238 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er så godt det!! Vi kjøpte oss ny blender i går. Kjøpte masse frukt som jeg skar opp og la i fryseren, så nå er det bare å lage Blir nok en i kveld også Fixer alltid neglene på denne tirsdagen hver 4. uke jeg Det er en luxus jeg unner meg!! Deilig. ← Det er det mest fornuftige jeg har hørt på lenge!! Det skal jammen meg jeg også begynne med! Gratulerer med ny kjole! For et knallkjøp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 18. mai 2006 #1239 Del Skrevet 18. mai 2006 Håper du hadde en deilig 17. mai i regnværet! Hvordan går det med smoothie-lagingen? Jeg lagde VERDENS beste smoothie i morges!! Mmmmmmmm :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #1240 Del Skrevet 18. mai 2006 Her var det mange koslige hilsninger ! til dere alle!! 17. mai gikk unna som en hvilken som helst dag synes jeg. Jeg jobbet, så dro jeg bare hjem for å spise litt pølser før jeg måtte dra på hotellet for natten. Det var dritt vær, så gjorde i grunn ingenting! 4 is klarte jeg likevel å få i meg I dag var det tidlig opp på jobb. Etter jobb dro jeg til frisøren, så nå er jeg fiiin på håret Og nå er det heeelg Vi har forresten bestem oss for bryllupseise *trommevirvel* ITALIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå