Mart`n Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1201 Del Skrevet 13. mai 2006 Heidi, Mb, Markblomsten, Epica, afr0dite og nevèsta Godt å høre at det ikke bare er jeg som eeelsker den filmen Nå er jeg på jobben...snart ferdig! I kveld kommer Izaria på taco og vin, så jeg må hjem å finkjemme leiligheten for støv Vi skal snakke bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #1202 Del Skrevet 13. mai 2006 Taco og vin... Kose deg ikveld med bryllupssnakk, og hilse Izaria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1203 Del Skrevet 13. mai 2006 Taco og vin... Kose deg ikveld med bryllupssnakk, og hilse Izaria! ← Nå ser det faktisk ikke ut til at det bli taco og vin i dag likevel, men kanskje en tur på byen Det blir kjempe gøy! Lenge siden jeg har vært ute nå altså!! Skal ligge hos Izaria i natt, så jeg slipper å ta taxi alene Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #1204 Del Skrevet 13. mai 2006 Så gøy! Savner å drikke & gå på byen!! Men skal ikke klage! Kose deg MASSE MASSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. mai 2006 #1205 Del Skrevet 13. mai 2006 Skal ligge hos Izaria i natt, så jeg slipper å ta taxi alene Ha en fin kveld ← Nå skjønner jeg hvorfor du ble så skuffet for at hytteturen deres ble avlyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 14. mai 2006 #1206 Del Skrevet 14. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. mai 2006 #1207 Del Skrevet 14. mai 2006 Nå skjønner jeg hvorfor du ble så skuffet for at hytteturen deres ble avlyst! ← Takk for i går/natt snuppa! Fyllesyk- fra meg (hun pripne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1208 Del Skrevet 14. mai 2006 Nå skjønner jeg hvorfor du ble så skuffet for at hytteturen deres ble avlyst! ← Takk for i går/natt snuppa! Fyllesyk- fra meg (hun pripne) ← Hei Fru Pripp Takk det samme! Var kjempe gøy!! Rare folk, sure vakter, prompe utested og en prippen jente til sengs...kan det bli bedre?? Jeg tror jeg glemte skoa mine hos deg.... Ha en fin fyllesyk dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. mai 2006 #1209 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg tror jeg glemte skoa mine hos deg....← Yes you did! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 15. mai 2006 #1210 Del Skrevet 15. mai 2006 Hihi, det høres ut som dere har hatt en innholdsrik helg. Ble det noe bryllups-snakk på dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 15. mai 2006 #1211 Del Skrevet 15. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1212 Del Skrevet 15. mai 2006 Hihi, det høres ut som dere har hatt en innholdsrik helg. Ble det noe bryllups-snakk på dere da? ← Ble vel heller lite bryllups-snakk Får ta det en annen dag! Gleder meg til å se invitasjonene dine ← Lykke til med søsteren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1213 Del Skrevet 15. mai 2006 Hallo Lønningsdag Jobbet i natt som var, og har sovet mye i dag! Er helt kake. Som dere som vet hva jeg jobber med kanskje har lest i avisene, har det vært rimelig kjipt på jobb de siste dagene......slitsomt I morgen har jeg fri! Blir deilig!! Snart kommer G hjem og det blir middag. Magen min romler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mai 2006 #1214 Del Skrevet 15. mai 2006 Koose deg med middag! Håper du kvikner til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 15. mai 2006 #1215 Del Skrevet 15. mai 2006 Tror ikke jeg vet hva du jobber med, men uansett hva det er så håper jeg det snart blåser over. God middag, og kos deg og slapp av på fridagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 15. mai 2006 #1216 Del Skrevet 15. mai 2006 Er tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg. Jeg vet da hva du jobber med, men har tydeligvis ikke fulgt godt med i nyhetsbildet Så herlig med fri i morgen da. Koooos deg på fridagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 15. mai 2006 #1217 Del Skrevet 15. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 15. mai 2006 #1218 Del Skrevet 15. mai 2006 Slapp godt av! Hva du enn jobber med, er det ikke gøy med slit og stress... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1219 Del Skrevet 15. mai 2006 Koose deg med middag! Håper du kvikner til! ← Har da kviknet til litt utover kvelden hvertfall Nå er jeg nesten litt for våken Tror ikke jeg vet hva du jobber med, men uansett hva det er så håper jeg det snart blåser over. God middag, og kos deg og slapp av på fridagen din! ← Håper også det er over når jeg skal på jobb på Onsdag!! Ha en god natt Floja Er tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg. Jeg vet da hva du jobber med, men har tydeligvis ikke fulgt godt med i nyhetsbildet Så herlig med fri i morgen da. Koooos deg på fridagen ← Hehe... Takk for det A, god natt til deg ← Gratulerer så mye little me Kjempe hyggelig! Heldig du som har de så nærme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 15. mai 2006 Slapp godt av! Hva du enn jobber med, er det ikke gøy med slit og stress... ← Sender deg Pm jeg nevèsta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå