Floja Felíz Skrevet 10. mai 2006 #1181 Del Skrevet 10. mai 2006 Grilling eller nesten-grilling; utemiddag er digg!! Er det mulig å glemme is da? Jeg skal kaaaaanskje feire med en pitteliten is hvis det går bra på kurset i dag. Men det gjenstår jo å se... Dessuten synes jeg at et par nye solbriller er bra fangst jeg! Det er så vanskelig å finne noen som kler meg at det er full fest når jeg finner noen som er fine på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #1182 Del Skrevet 10. mai 2006 Glemte du is?! Jeg fikk meg en gullpinne siden du fristet meg sånn... Kos å sitte ute i det minste! :-D Dumt det ikke går å grille ute. Vi skal grille imorgen, hvis bare været holder seg! Ha en suuuperduper dag & håper maten smaker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. mai 2006 #1183 Del Skrevet 10. mai 2006 Grilling eller ikke, det er kjempeherlig å spise ute i det fantastiske været! Vi bor i blokk, men har elektrisk grill, så vi har grillet i flere dager. Hørtes veldig fristende ut med is, så det skal hvertfall jeg spandere på meg når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. mai 2006 #1184 Del Skrevet 10. mai 2006 ..kunne vært koselig med en jentehyttetur ja Håper vi får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #1185 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei snuppa, så du meg i går eller??? Deilig å sitte ute selv om man ikke kan steke maten ute da. Håper du har det bra om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 11. mai 2006 #1186 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1187 Del Skrevet 11. mai 2006 ..kunne vært koselig med en jentehyttetur ja Håper vi får det til! ← Det må bli noe av!! Det hadde vært super koslig! Hei snuppa, så du meg i går eller??? Deilig å sitte ute selv om man ikke kan steke maten ute da. Håper du har det bra om dagen. ← Nei Jeg gjorde ikke det!! Hadde du en fin tur i byen? Jeg har det myyye bedre Heidi Håper du har det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1188 Del Skrevet 11. mai 2006 SULTEN!! Nå er det visst middagstid igjen.... I kveld skal jeg og G vaske gangen i blokken. Det er dugnad i helgen som vi ikke kan være med på, så da må vi ta vår del nå istede. Kjedelig å stå inne i det fine været, men må man så må man Tenkte å ta en joggetur senere i kveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. mai 2006 #1189 Del Skrevet 11. mai 2006 Så kjedelig med blokkvask Jeg snek meg unna dugnaden her i går, men mannen var jo flink og sto på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 11. mai 2006 #1190 Del Skrevet 11. mai 2006 Dugnaden i vår blokk fungerer som følger: Alle tar på arbeidshansker og går ut. Vi luker opp noen få løvetannblader, og kaster litt gjødsel på blomstene, fyller opp et par søppelsekker med stasj noen har vært så snille å rake sammen før, snakker sammen en halvtimes tid, og går inn igjen. Alt er over på tre kvarter, med minimal jobb. Genialt! Lurte litt på hvor vaflene og kaffen som styret hadde lovt oss var, da. Hvis dere ikke har grill, er raclette fint. Kan brukes både inne og ute. Veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 11. mai 2006 #1191 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 12. mai 2006 #1192 Del Skrevet 12. mai 2006 Hihi, ang. uteplass men ingen grill så MÅ jeg bare fortelle om noen her som tydeligvis hadde grill men ingen uteplass... Sambo er jo brannmann, og i går var det alarm fordi noen har tent på grillen og satt og grillet pølser PÅ KJØKKENET!!!! Ubetalelig, spør du meg!!!! Vet ikke om jeg skal le eller grine av folk som er så utrolig tette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 12. mai 2006 #1193 Del Skrevet 12. mai 2006 Sambo er jo brannmann...← Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1194 Del Skrevet 12. mai 2006 Så kjedelig med blokkvask Jeg snek meg unna dugnaden her i går, men mannen var jo flink og sto på ← Ja det er ikke så lett å drive dugnad med en stor badeball på magen da Deilig å ha en mann som står på da Alt bra med deg? Kos deg med badeballen og solen Dugnaden i vår blokk fungerer som følger: Alle tar på arbeidshansker og går ut. Vi luker opp noen få løvetannblader, og kaster litt gjødsel på blomstene, fyller opp et par søppelsekker med stasj noen har vært så snille å rake sammen før, snakker sammen en halvtimes tid, og går inn igjen. Alt er over på tre kvarter, med minimal jobb. Genialt! Lurte litt på hvor vaflene og kaffen som styret hadde lovt oss var, da. Hvis dere ikke har grill, er raclette fint. Kan brukes både inne og ute. Veldig koselig! ← Det hørtes ut som en deilig dugnad. Her har vi nemlig noen overiverige naboer så her holder de på i flere timer Du det med racletten var en god idè!! Vi har jo raclette vi, men har aldri tenkt på å bruke den ute Tusen takk for godt tips ← :klø: Hihi, ang. uteplass men ingen grill så MÅ jeg bare fortelle om noen her som tydeligvis hadde grill men ingen uteplass... Sambo er jo brannmann, og i går var det alarm fordi noen har tent på grillen og satt og grillet pølser PÅ KJØKKENET!!!! Ubetalelig, spør du meg!!!! Vet ikke om jeg skal le eller grine av folk som er så utrolig tette!!! ← Heldiggris! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1195 Del Skrevet 12. mai 2006 God morgen jenter Er det ikke en strålende deilig dag??? Jeg skal på jobb snart jeg...skal være der hele dagen G drar på hytta i ettermiddag, så da ser jeg hverken han eller Billi før søndag Men på Lørdag kommer Izaria og nusse til meg, så det gleder jeg meg til!! Nå vise de klipp av filmen "dirty dancing" på tv og jeg gråter og gråter. Eeeelsker den filmen. Har sett den uante mange ganger, men gråter hver gang! Nobody puts baby in a corner...så det så!! Ha en kjempe fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 12. mai 2006 #1196 Del Skrevet 12. mai 2006 For 60 sider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2006 #1197 Del Skrevet 12. mai 2006 Håper du får en suuuper helg selv om G reiser! Ja, et nyyydelig vær. Er helt sjokka at det har holdt seg fin sålenge Du får kose deg på jobb. Håper jobbedagen går fort! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1198 Del Skrevet 12. mai 2006 Dirty Dancin ja - herlig film. Har sett den film over 100 ganger, det er jeg sikker på. Men du, den 28., jobber du? Hvis så kanskje du har mulighet for å bytte? Tror du og jeg jobber ulike helger så det blir jo vanskelig uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 12. mai 2006 #1199 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Dirty Dancing Det er en film jeg kan sette på, gå et annet sted, høre på lyden og se for meg hele filmen utfra sanger og replikker. Det kan tyde på et visst overforbruk av den filmen Endret 12. mai 2006 av nevèsta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 12. mai 2006 #1200 Del Skrevet 12. mai 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå