Mart`n Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #1161 Del Skrevet 8. mai 2006 Åååå... høres ut som du har hatt en fantastisk helg!!! Godt å høre det!!! ← Håper du har hatt en fin helg også little me For en utrolig bra helg! Nå må jeg også snart til oslo og spise og drikke indisk, for jeg ble græli misunnelig nå!! Håper du har en fin mandag også da, Mart'n! ← Ja det må du gjøre altså Floja!! Ta en øl på aker brygge også Da er det sommer da!! hva med i parken i kveld? ← Det blir kos Kommer Peony også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #1162 Del Skrevet 8. mai 2006 Heidi vil også på treff i parken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 8. mai 2006 #1163 Del Skrevet 8. mai 2006 Fin kirke dere har, men har dere prest? Vi byttet kirke pga manglende prest, og da først snudde de på flisa og sa de kunne jo sikkert ha hjulpet oss. Så vet dere det Ble det tur i parken på dere? Hørtes knalldeilig ut i maisommervarmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. mai 2006 #1164 Del Skrevet 9. mai 2006 Det var så hyggelig å treffe deg i går - du er akkurat like søt og hyggelig som jeg trodde Håper du har hatt en fin jobbedag til tross for tidlig vakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 9. mai 2006 #1165 Del Skrevet 9. mai 2006 Så koselig at dere har hatt treff!!! Håper dere koste dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #1166 Del Skrevet 9. mai 2006 Det var så hyggelig å treffe deg i går - du er akkurat like søt og hyggelig som jeg trodde Håper du har hatt en fin jobbedag til tross for tidlig vakt ← Hei Peony Takk i lige måde må jeg si Det var gøy å treffes på orntli. Fiiiine magen din Forresten så digger Jeg latteren din!! Skikkelig smittsom Gleder meg til å treffe deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. mai 2006 #1167 Del Skrevet 9. mai 2006 Forresten så digger Jeg latteren din!! Skikkelig smittsom ← Uff, nå ble jeg flau... "knegg, knegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #1168 Del Skrevet 9. mai 2006 Uff, nå ble jeg flau... "knegg, knegg" ← Nei,nei det må du ikke bli Peony!! Det er en fin ting med en latter som smitter!! Dataen min klikket akkurat i det jeg skulle sende det innlegget i ste, så jeg trodde ikke det ble lagt ut jeg :klø: Nå har jeg endelig fått min bærbare pc så vi har lagt inn programvare til den store gullmedaljen i kveld Men den virker veldig bra! Tar en dagbokrunde i morgen..er så sliten etter to jævlige dager på jobb etter hverandre! I morgen har jeg heldigvis fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mai 2006 #1169 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. mai 2006 #1170 Del Skrevet 10. mai 2006 å! å! å! Mart'n - jeg jobber til klokken 14 i dag! Må bare innom banken og betale en regning men det er det - skal vi spise en is sammen eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1171 Del Skrevet 10. mai 2006 ← Ha en stålende dag A å! å! å! Mart'n - jeg jobber til klokken 14 i dag! Må bare innom banken og betale en regning men det er det - skal vi spise en is sammen eller noe?? ← Hei vennen! Jeg må se hvor lenge jeg skal være i byen. Tenkte faktisk å dra ned nå snart, og da blir det litt lenge å være i byen til 2 Men jeg sender deg en melding jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mai 2006 #1172 Del Skrevet 10. mai 2006 åhhh... IS FRI Ha en flott dag i byen Mart'n Har du samme msn nå som du har egen maskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1173 Del Skrevet 10. mai 2006 Første innlegg med nyyy pc Fiiiine pc`n min!! For en utrolig deilig dag!! Fri, solskinn og noen tusenlapper inn på kontoen som jeg ikke hadde reknet med Med andre ord: SHOPPING!!!!! Må finne en kjole til bryllupet i sommer. Også tenkte jeg at jeg skulle sende en stor pakke med barneklær oppover til søstern. De har ikke HM der hun bor, så da kan jeg kjøpe inn litt. Tata girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1174 Del Skrevet 10. mai 2006 åhhh... IS FRI Ha en flott dag i byen Mart'n Har du samme msn nå som du har egen maskin? ← Tusen takk....skulke jobben å bli med?? Nei skal lage ny msn til min pc nå. Jeg skal legge deg til i kveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mai 2006 #1175 Del Skrevet 10. mai 2006 Lurer på om jeg ikke må få noen til å kjøpe med litt is til lunsjen i dag jeg altså, selv om det strider lit mot mitt sunne liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #1176 Del Skrevet 10. mai 2006 Ååå kan jeg bli med?! Vil ha IIIIIIS!!! Kooooooose deg i byen & nyyyyyte været! Og shopping, heldiggrisen.... Fortell hva du kjøpte når du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. mai 2006 #1177 Del Skrevet 10. mai 2006 å! å! å! Mart'n - jeg jobber til klokken 14 i dag! Må bare innom banken og betale en regning men det er det - skal vi spise en is sammen eller noe?? ← Jeg liker is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 10. mai 2006 #1178 Del Skrevet 10. mai 2006 Dåååårlig gjort!! Nå har jeg også lyst på is!! Så moro med uventede penger da! Det kunnejeg også trengt. Du må kose deg med babyklær-prosjektet ditt da, det er jo så mye herlig i babyklær at klokken med stor K kan begynne å tikke av mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 10. mai 2006 #1179 Del Skrevet 10. mai 2006 Isen var god, tenker jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1180 Del Skrevet 10. mai 2006 Beklager at vi fristet alle med is her inne, men hvis det er til noen trøst ble det ikke is på meg i dag Glemte det faktisk! Nå er jeg altså hjemme etter noen timer i byen. En shopping-runde med dårlige resultater vil jeg si! Skulle jo likom ha meg litt sommer klær Det eneste jeg kom hjem med var et par nye solbriller, og en pose full av baby og barne tøy! Shoppet litt sommerklær til de. Kjempe søtt. Klarte nesten ikke å gå ut derifra jeg altså Når G kommer hjem nå skal vi "grille" tror jeg. Dvs vi bor jo i blokk hvor det ikke er lov å grille, så da må vi steke maten inne og sitte ut å spise Det er jo nestensom å grille da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå