Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk jentutter :klem:

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!! STORE RÅÅÅÅÅSAAAA :klem:

:ler:

Nå er bursdagen min ferdig for i år :tristbla: Har hatt en fin dag da!!

G kom hjem fra jobb med 20 røde roser og et kjempe søtt kort :hjerte:

Så kom søsteren til G på besøk med gave..eeeelsker gaver :sjarmor:

Og i morgen når mamma og pappa kommer blir det nok fler!

Resten av kvelden satt vi på verandan i solsteiken og spiste gulerotkake før jeg måtte fyke. Koslig!!

Nå har jeg pause på jobben :Gjesp: Er litt redusert nå etter tre nattevakter på rad. I morgen tidlig er det helg ;)

I morgen kommer mamman og pappan min :hoppe:

Natta jenter :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du hadde en fin dag Mart'n. Og du må jo bare ha vært en supersnill jente i år. DET deilige været! ;)

Kos deg med mamma og pappa (og gaver) i helgen. Gleder meg til å gjøre det samme selv! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tvil om at du hittil har vært den snilleste jenta i år! Var jo desidert denvarmeste dagen hittil, og første dagen i år jeg kunne gå med t-skjorte!!! I dag ser ut til å bli likedan og jeg skal spenne opp hengekøyen og være student i den! :hoppe:

Go morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oisann, gikk visst glipp av bursdage din jeg....sorry... :sjenert:

Uansett, gratulerer så mye med dagen på etterskudd. Håper du hadde en riktig så fin dag i går og at du får en koselig feiring med familien din i helgen.

Håper en liten :dagens-rose: kan gjøre det godt igjen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter!! :vinke: Da var denne koselige helgen snart over. Den har gått kjempe fort, men vært KJEMPE koslig!! Mamma og pappa kom jo på fredagskvelden, sånn i 7 tiden.

Da dro vi bare ut og kjøpte litt mat før vi så Idol. De hadde med seg rødvin som vi kosa oss med resten av kvelden :sikle:

På lørdagen dro vi inn til byen og gikk hele byen igjennom fra majorstua til Oslo S. Var markedsdager i Bogstad veien også, så det var mye å se på. Mamma og pappa storkosa seg i Oslo ;)

Når vi kom hjem fra byen dro vi opp for å se på kirken vi skal gifte oss i + lokalet.

De synes det så kjempe fint ut, og syntes vi hadde gjort strålende valg :sjarmor:

Mamma ble så gledelig overrasket over lokalet. Hun hadde...av en eller annen rar grunn...trodd at vi skulle ha det i et samfunnshus lignende lokale :ler: Så bar det hjem igjen for å skifte tøy. Vi hadde bestillt bord på "Jewel of India". Maten var underbar, og med indisk øl ved siden av var måltidet fullkomment :tommelsmil:

I dag tidlig dro de altså hjem igjen (til Bilbo`s store fortvilelse! Han løp etter bilen :ler: ) Helgen har gått så alt for fort!!

I dag har jeg og G ligget i frognerparken og solt oss, og spist grillpølse til middag :sjarmor: Skikkelig sommer feeling nå altså!!

Izaria, little me, Heidi, afr0dite :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må ha gått forbi hverandre mange ganger i løpet av helgen - markedsdag i Bogstadveien, jobben til Izaria og i dag i Frognerparken :klø:

Du må jo tro at jeg stalker deg (eller stalker du meg? :redd: )

Mmmmm... indisk - det hørtes deilig ut og øl hørtes ikke så verst ut det heller nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig bra helg! Nå må jeg også snart til oslo og spise og drikke indisk, for jeg ble græli misunnelig nå!!

Håper du har en fin mandag også da, Mart'n! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...