Gjest nevèsta Skrevet 4. mai 2006 #1141 Del Skrevet 4. mai 2006 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. mai 2006 #1142 Del Skrevet 4. mai 2006 ...og med bestilt kirke. Hvilken kirke skal dere gifte dere i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 4. mai 2006 #1143 Del Skrevet 4. mai 2006 GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!! STORE RÅÅÅÅÅSAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 4. mai 2006 #1144 Del Skrevet 4. mai 2006 Håper du fortsatt har en fin bursdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1145 Del Skrevet 5. mai 2006 Tusen takk jentutter GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!! STORE RÅÅÅÅÅSAAAA ← Nå er bursdagen min ferdig for i år Har hatt en fin dag da!! G kom hjem fra jobb med 20 røde roser og et kjempe søtt kort Så kom søsteren til G på besøk med gave..eeeelsker gaver Og i morgen når mamma og pappa kommer blir det nok fler! Resten av kvelden satt vi på verandan i solsteiken og spiste gulerotkake før jeg måtte fyke. Koslig!! Nå har jeg pause på jobben Er litt redusert nå etter tre nattevakter på rad. I morgen tidlig er det helg I morgen kommer mamman og pappan min Natta jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 5. mai 2006 #1146 Del Skrevet 5. mai 2006 En liten morgen !! Så koselig at du hadde det bra i går! Riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 5. mai 2006 #1147 Del Skrevet 5. mai 2006 Høres ut som om du hadde en fin dag Mart'n. Og du må jo bare ha vært en supersnill jente i år. DET deilige været! Kos deg med mamma og pappa (og gaver) i helgen. Gleder meg til å gjøre det samme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 5. mai 2006 #1148 Del Skrevet 5. mai 2006 Ikke tvil om at du hittil har vært den snilleste jenta i år! Var jo desidert denvarmeste dagen hittil, og første dagen i år jeg kunne gå med t-skjorte!!! I dag ser ut til å bli likedan og jeg skal spenne opp hengekøyen og være student i den! Go morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 5. mai 2006 #1149 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Håper du får nyti sola i helga!! Endret 5. mai 2006 av Little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #1150 Del Skrevet 5. mai 2006 Oisann, gikk visst glipp av bursdage din jeg....sorry... Uansett, gratulerer så mye med dagen på etterskudd. Håper du hadde en riktig så fin dag i går og at du får en koselig feiring med familien din i helgen. Håper en liten kan gjøre det godt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. mai 2006 #1151 Del Skrevet 6. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 6. mai 2006 #1152 Del Skrevet 6. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #1153 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei, hei jenter!! Da var denne koselige helgen snart over. Den har gått kjempe fort, men vært KJEMPE koslig!! Mamma og pappa kom jo på fredagskvelden, sånn i 7 tiden. Da dro vi bare ut og kjøpte litt mat før vi så Idol. De hadde med seg rødvin som vi kosa oss med resten av kvelden På lørdagen dro vi inn til byen og gikk hele byen igjennom fra majorstua til Oslo S. Var markedsdager i Bogstad veien også, så det var mye å se på. Mamma og pappa storkosa seg i Oslo Når vi kom hjem fra byen dro vi opp for å se på kirken vi skal gifte oss i + lokalet. De synes det så kjempe fint ut, og syntes vi hadde gjort strålende valg Mamma ble så gledelig overrasket over lokalet. Hun hadde...av en eller annen rar grunn...trodd at vi skulle ha det i et samfunnshus lignende lokale Så bar det hjem igjen for å skifte tøy. Vi hadde bestillt bord på "Jewel of India". Maten var underbar, og med indisk øl ved siden av var måltidet fullkomment I dag tidlig dro de altså hjem igjen (til Bilbo`s store fortvilelse! Han løp etter bilen ) Helgen har gått så alt for fort!! I dag har jeg og G ligget i frognerparken og solt oss, og spist grillpølse til middag Skikkelig sommer feeling nå altså!! Izaria, little me, Heidi, afr0dite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. mai 2006 #1154 Del Skrevet 7. mai 2006 Vi må ha gått forbi hverandre mange ganger i løpet av helgen - markedsdag i Bogstadveien, jobben til Izaria og i dag i Frognerparken :klø: Du må jo tro at jeg stalker deg (eller stalker du meg? ) Mmmmm... indisk - det hørtes deilig ut og øl hørtes ikke så verst ut det heller nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #1155 Del Skrevet 8. mai 2006 eller stalker du meg? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. mai 2006 #1156 Del Skrevet 8. mai 2006 På tide med et treff syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. mai 2006 #1157 Del Skrevet 8. mai 2006 Åååå... høres ut som du har hatt en fantastisk helg!!! Godt å høre det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 8. mai 2006 #1158 Del Skrevet 8. mai 2006 For en utrolig bra helg! Nå må jeg også snart til oslo og spise og drikke indisk, for jeg ble græli misunnelig nå!! Håper du har en fin mandag også da, Mart'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. mai 2006 #1159 Del Skrevet 8. mai 2006 På tide med et treff syns jeg! ← Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. mai 2006 #1160 Del Skrevet 8. mai 2006 Helt klart! ← hva med i parken i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå