Mart`n Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1021 Del Skrevet 20. april 2006 For ikke å snakke om å gå opp kirkegulvet med et nervøst halvsmil om munnen, og ikke vite hvor man skal se... Konsentrasjon ← ...eller gå inn i "the ugly cry"!! Det er nemlig min store skrekk!! Og bena skjelver, hendene blir svette, hjertet dundrer og man blir klam på ryggen... Og ALLE ser på deg!!! ← Tror det er lurt å fokusere på den sexye herremannen som står oppe ved alteret og venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1022 Del Skrevet 20. april 2006 løøøøve yuuu ← Løøøøv yuuu tuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. april 2006 #1023 Del Skrevet 20. april 2006 For ikke å snakke om å gå opp kirkegulvet med et nervøst halvsmil om munnen, og ikke vite hvor man skal se... Konsentrasjon ← Sånn hadde jeg det... :grine2: Men det er LOV det, når man skal gifte seg!!! Visste ikke om jeg skulle le eller grine...kjente bare at leppene mine krøllet seg helt og at jeg ble "stiv i maska"! Også hadde jeg glemt å ta på meg kontaktlinsene mine, så ikke fikk jeg øye på mannen med en gang heller... :sparke: Men da jeg endelig kunne se han og kom opp til han, ble jeg helt rolig; han er jo klippen min og sammen er vi bare SÅ sterke! Det går nok så bra, Mart´n! Bare ikke tenk på alt du er redd for eller ser på som "mareritt"! Jo mindre nervøs du innstiller deg på at du er og jo mer du forsøker å kun fokusere på han du skal gifte deg med, jo bedre går det - alt annet er glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1024 Del Skrevet 20. april 2006 ..... Også hadde jeg glemt å ta på meg kontaktlinsene mine, så ikke fikk jeg øye på mannen med en gang heller... :sparke: Det går nok så bra, Mart´n! Bare ikke tenk på alt du er redd for eller ser på som "mareritt"! Jo mindre nervøs du innstiller deg på at du er og jo mer du forsøker å kun fokusere på han du skal gifte deg med, jo bedre går det - alt annet er glemt! ← Huff da...kjip dag å glemme kontaktlinsene på Jada, det går nok bra. Gleder meg også til å gå opp kirkegulvet da...det er ikke bare skummelt!! Takk for gode ord Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. april 2006 #1025 Del Skrevet 20. april 2006 Ikke skummelt! Bare litt.. men hadde jeg kunne skru tiden tilbake så skulle jeg kløpet meg i armen før kirkedørene gikk opp. Og minnet meg selv på at nå skjer det! For jeg følte meg så klar så klar rett før dørene ble åpnet, men da det først var skjedd og alle gjestene reiste seg, musikken begynte å spille og jeg kunne høre et lite "sukk" så var det vanskelig. Jeg svelget og svelget, gikk litt for fort fremover og smilte med blanke øyne til alle våre venner som knipset i vei... *mimre* Jeg så ikke mannen før jeg først var ganske nærme..var mest opptatt av å ikke gråte rett og slett. Hjertet banket som en gaaaal! Pulsen gikk i ett. Aaaah! Et herlig øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. april 2006 #1026 Del Skrevet 20. april 2006 Ikke skummelt! Bare litt.. men hadde jeg kunne skru tiden tilbake så skulle jeg kløpet meg i armen før kirkedørene gikk opp. Og minnet meg selv på at nå skjer det! For jeg følte meg så klar så klar rett før dørene ble åpnet, men da det først var skjedd og alle gjestene reiste seg, musikken begynte å spille og jeg kunne høre et lite "sukk" så var det vanskelig. Jeg svelget og svelget, gikk litt for fort fremover og smilte med blanke øyne til alle våre venner som knipset i vei... *mimre* Jeg så ikke mannen før jeg først var ganske nærme..var mest opptatt av å ikke gråte rett og slett. Hjertet banket som en gaaaal! Pulsen gikk i ett. Aaaah! Et herlig øyeblikk! ← Åååå,sukk *drømme* Det hørtes fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1027 Del Skrevet 20. april 2006 Ikke skummelt! Bare litt.. men hadde jeg kunne skru tiden tilbake så skulle jeg kløpet meg i armen før kirkedørene gikk opp. Og minnet meg selv på at nå skjer det! For jeg følte meg så klar så klar rett før dørene ble åpnet, men da det først var skjedd og alle gjestene reiste seg, musikken begynte å spille og jeg kunne høre et lite "sukk" så var det vanskelig. Jeg svelget og svelget, gikk litt for fort fremover og smilte med blanke øyne til alle våre venner som knipset i vei... *mimre* Jeg så ikke mannen før jeg først var ganske nærme..var mest opptatt av å ikke gråte rett og slett. Hjertet banket som en gaaaal! Pulsen gikk i ett. Aaaah! Et herlig øyeblikk! ← Åh jeg husker hvordan du pustet. Skikkelig sånn inn gjennom nesa og ut gjennom munnen Stakkar.....Men du var så vakker, så vakker Åh, jeg vil se videoen igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1028 Del Skrevet 20. april 2006 Nå har vi vært ut og jogga Dåååårlig kondis har jeg! I morgen har jeg fri. Tenkte å vaske leiligheten skikkelig i morgen...det trengs. Mamma og pappa kommer hit om 14 dager...må varme opp vaskearmen I morgen kveld er vi bedt på indisk restaurant med søstrene og faren til G. Fikk beskjed om å ta t-banen, da han hadde tenkt å spandere så mye vin vi bare orket å drikke Gleder meg til det...blir koslig!! Nå er det snart natta...skal litt sammen med min kjære først Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 21. april 2006 #1029 Del Skrevet 21. april 2006 Så herlig det høres ut med indisk restaurant og ubegrenset med vin!! Den perfekte lørdagskveld, spør du meg!! Her i småbyen har vi ikke indisk restaurant, men jeg lager det kjempeofte selv, og det er bare DIGG!! Her jeg sitter på den kjedelige jobben min misunner jeg deg virkelig fridagen i dag. Sola speiler seg i fjorden og jeg vil helst bare skulke og stikke ut og starte helga tidlig. Perfekt dag for å hente frem kafébrillene og drikke utepils (med vinterjakke). Kos deg med vaskingen da! Kjedelig når det står på, men utrolig deilig når det er gjort! GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2006 #1030 Del Skrevet 21. april 2006 Heldig du som er invitert på indisk i kveld med ubegrensa mengder med vin. Elsker indisk mat, nam nam. Ser det er mye snakk om inngangen under vielsen her. Jeg for min del husker at jeg gliste fra øre til øre samtidig som at jeg måtte kjempe skikkelig for ikke å begynne å tute. Samtidig så prøvde jeg å få med meg alle gjestene så jeg så ikke mannen før jeg var helt fremme ved trappen opp til alteret. Og da måtte jeg ihvertfall blunke og konse for å ikke begynne å tute.... Kos deg på fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 21. april 2006 #1031 Del Skrevet 21. april 2006 Kos deg med indisk i kveld! Husker når jeg skulle entre kirken... Det var ganske mye vind, og det lange chiffon-sløret mitt hektet seg fast i kirkedøren Heldigvis var forloveren min kjapp til å hekte det av igjen uten at det ble ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1032 Del Skrevet 21. april 2006 Floja, Heidi og Peony Floja: Jeg er faktisk ikke så glad i Indisk mat jeg, men jeg spiser alt! En utepils hørtes godt ut nå! Det er 14 grader ute og deilig sol Det går nok fort nå, så har du også helg Floja! Hva skal du i helgen da? God helg Heidi :Det er så gøy å lese om alle fruenes opplevelse av den biten der. Tror kanskje det er lurt og ikke se på mannen som du gjorde. Jeg tror jeg fortere begynner å gråte hvis jeg ser han. Huff....dette blir litt skummelt merker jeg Satt og så på bildene fra bryllupet ditt igjen i går! Du ser så lykkelig ut Skal du jobbe i helgen eller? Peony :Du har så mange morsome opplevelser. Holdt på å le meg ihjel når du skrev det med den barnevogna i Heidi sin dagbok Det var bra det gikk bra med sløret da hvertfall Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2006 #1033 Del Skrevet 21. april 2006 Heidi :Det er så gøy å lese om alle fruenes opplevelse av den biten der. Tror kanskje det er lurt og ikke se på mannen som du gjorde. Jeg tror jeg fortere begynner å gråte hvis jeg ser han. Huff....dette blir litt skummelt merker jeg Satt og så på bildene fra bryllupet ditt igjen i går! Du ser så lykkelig ut Skal du jobbe i helgen eller? I tillegg så hadde svigermor, som satt ved siden av mannen oppe ved alteret, lagt ned forbud mot å se på henne for da kom hun bare til å begynne å tute. Men det rant ikke over for min del i kirken, men under middagen derimot......oh my god. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 21. april 2006 #1034 Del Skrevet 21. april 2006 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1035 Del Skrevet 21. april 2006 Åh så deilig Nå skinner det i hver krink og krok her. Har vasket i flere timer nå, så det skulle jo bare mangle Nå tenkte jeg at jeg skulle kle på meg å gå en tur med Billi i det fine vår været!! God helg til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 22. april 2006 #1036 Del Skrevet 22. april 2006 Åååå! Jeg er helt på gråten bare av å lese om inngangen!! :grine2: Min verste frykt har vært å få latterkrampe, siden det er så "alvorlig og høytidelig"! Men nå er jeg bare helt på griner'n!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #1037 Del Skrevet 23. april 2006 Åh, de må ikkje grue dykk til inngangen!! Det er den eg gledar meg aller aller mest til!! Tenk, dørene opnar seg, og du står der så fin du aldri har vore, nydeleg på håret, vakker hud, verdens finaste kjole og full av forventning og forelsking i augene... Eg skal stå roleg litt etter dørene har opna seg, berre la folk få summe seg, summe meg sjølv litt også kanskje, smile til alle gjestene, begynne å gå, smile til mannen min, gå, smile meir - og VIPS framme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. april 2006 #1038 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Mart'n...føler meg litt kjip altså. Avlyst to deiter med deg/dere i det siste. Lover å ta meg sammen! Håper badet blir fint og at G klarte å løsrive seg fra dataen etterhvert. Ha en god søndag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 23. april 2006 Åh, de må ikkje grue dykk til inngangen!! Det er den eg gledar meg aller aller mest til!! Tenk, dørene opnar seg, og du står der så fin du aldri har vore, nydeleg på håret, vakker hud, verdens finaste kjole og full av forventning og forelsking i augene... Eg skal stå roleg litt etter dørene har opna seg, berre la folk få summe seg, summe meg sjølv litt også kanskje, smile til alle gjestene, begynne å gå, smile til mannen min, gå, smile meir - og VIPS framme! ← Det er ikke det at jeg gruer meg!! Det kribler bare litt i magen når jeg tenker på inngangen. Hei Mart'n...føler meg litt kjip altså. Avlyst to deiter med deg/dere i det siste. Lover å ta meg sammen! Håper badet blir fint og at G klarte å løsrive seg fra dataen etterhvert. Ha en god søndag videre! ← At du er kjip har jeg alltid visst jeg da...... Neida...du må ikke tenke på det!! Det passet faktisk ganske bra, så fikk vi malet ferdig badet Vi får treffes en dag snart da vettu! Glad for å se at dataen din fortsatt holder, så du fikk deg på kg Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1040 Del Skrevet 23. april 2006 Nå har jeg og G fått gjort mange nyttige ting i helgen! I går vasket vi vinduene i hele leiligheten, og i dag har vi malt (har sittet og sett på det ordet lenge nå...heter det malet eller malt? Det heter nemlig mala på min dialekt, så det går litt i surr )listene på badet. Må ha et strøk eller to til, men tror det blir mye penere der når vi er ferdige Har ikke hatt tid til å være her inne så mye de siste dagene siden G har kjøpt seg data spill Gleder meg til jeg får min egen data Restaurant besøket på Fredag var kjempe koslig! Jeg spiste kongereker med spinatsaus Var helt utrolig godt! Ble så mett at vi trillet ut derifra alle mann Etter middagen dro vi unge ut og drakk en øl eller to I dag har vi også faktisk vært på en visning. Vi skal mest sansynlig kjøpe den ene leiligheten til faren til G om ett år. Den er mye større enn denne( har et ekstra soverom), Pluss at det ikke er så lytt der. Vi har tenkt å pusse opp hele leiligheten før vi flytter inn. Den leiligheten vi var på visning på i dag var akkurat maken som den vi skal kjøpe, bare at den var pusset opp. Så da fikk vi litt tips om hvordan vi kunne gjøre det Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå