Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Så søt da :)

Savner hunden min jeg.. (eller pappas og mammas) var jo dachs det også.. men langhåret... og i motsetning til bilbo elsket han å bade.. spesielt i ordentlig vann...

er rare disse dyra ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søt da :)

Savner hunden min jeg.. (eller pappas og mammas) var jo dachs det også.. men langhåret...  og i motsetning til bilbo elsket han å bade.. spesielt i ordentlig vann...

er rare disse dyra ja

De er rare, men sååå koselige :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på orkdalsmenighetene.no og hørt på inn- og utgangsmarsjer.

Inngang er vi begge to enige i hvertfall. Det et liksom "Mendelsohns bryllupsmarsj" som jeg får frysninger av. Det var ikke noe tvil for min kjære heller . Utgang tror jeg det blir "Bruremarsj frå Seljord".... den er så glad :bryllup:

Rart og sitte her å høre på de...får tårer i øynene :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Wagner: Lohengrin som inngangsmarsj og Mendelssohns brudemarsj som utgangsmarsj. Salme 1 var alltid freidig når du går og salme 2 var kjærlighet er lysets kilde.. *mimrer tilbake*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Begge de marsjene er veldig fine. Vi skal også ha Mendelsohns inn. Starter så pompøst. Ser virkelig for meg dørene som åpnes når jeg hører den :) Mulig du har skrevet det før, men hvilke salmer skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den fra Seljord var fin, men syns kanskje at den passer bedre som inngangsmarsj. Syns Mendelsohns passer best på vei ut, den er så glad og rask og passer til et rykende fersk ektepar som nærmest løper ut av kjerka. Men det er meg da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den fra Seljord var fin, men syns kanskje at den passer bedre som inngangsmarsj. Syns Mendelsohns passer best på vei ut, den er så glad og rask og passer til et rykende fersk ektepar som nærmest løper ut av kjerka. Men det er meg da..;)

Isåfall vill jeg ha den "here comes the bride" (vet ikke hva den heter) som inngang

*hører engang til* :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de marsjene er veldig fine. Vi skal også ha Mendelsohns inn. Starter så pompøst. Ser virkelig for meg dørene som åpnes når jeg hører den :)  Mulig du har skrevet det før, men hvilke salmer skal dere ha?

Ja jeg ser også for meg dørene som åpnes skjønner du :ler:

Vi har ikke kommet så langt at vi har bestemt salmer enda vi...

Hvilke skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører de igjen nå synes jeg kanskje Mendelssohn's bryllupsmarsj går litt for fort til inngang . Må liksom anstrenge seg nok som det er med å gå sakte :sjenert: Jeg synes den Bruremarsj frå Seljord er veldig fin til utgang, men jeg tror G vil ha med Mendelssohn's bryllupsmarsj på enten inngang eller utgang uansett. Det er liksom den han forbinder med bryllup, og jeg synes det er viktig å ha den med hvis han synes det er viktig!! Så vi får høre på de igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åhh - det er morro med salmevalg og musikkvalg. Du gifter deg jo på våren og da passer jo No livnar det i lundar som salme...for den hadde vi nemlig. :ler: Også hadde vi Å leva det er å elska som også er en veldig fin salme.

Av inn og utmarsjer hadde vi Wagner's Lohengrin inn og Mendelsohns ut. Enig med argumentene til Izaria når det gjelder Mendelsohns....

Da vi var på samtale med presten så ville han at vi skulle finne to som kunne lese skrifter fra bibelen. Det er vel vanlig at man skal ha en skrift fra gamle testamentet og en fra nye testamentet, så jeg fikk min forlover til å lese (hint hint) og mannen fikk en kamerat til å lese. Det ble veldig fint. :tommelsmil:

Håper du får en fin påske sammen med din kjære.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...

Hvis du skal bli flinkere til å besøke meg, så må jo jammen jeg bli flinkere til å besøke deg også! :sjarmor:

Må i allefall, nå i første omgang, få lov til å takke for alle gratulasjoner og skryt av Jacob´en min! Det rører en nybakt mors hjerte vettu! :grine2:

Vi hadde forresten Mendelsohns UT vi, synes den runder det så flott av...også hadde vi Nordraaks Purpose inn! Også hadde vi "Å leva det er å elska" og "Herre Gud, ditt dyre navn og ære" som salmer, samt et musikalsk solistinnslag i form av "What a wonderful world" på trompet! Lykke til med masj- og salmevalg! :tommel:

Håper du får en alle tiders påske!

:klem:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh - det er morro med salmevalg og musikkvalg. Du gifter deg jo på våren og da passer jo No livnar det i lundar som salme...for den hadde vi nemlig. :ler: Også hadde vi Å leva det er å elska som også er en veldig fin salme.

Av inn og utmarsjer hadde vi Wagner's Lohengrin inn og Mendelsohns ut. Enig med argumentene til Izaria når det gjelder Mendelsohns....

Da vi var på samtale med presten så ville han at vi skulle finne to som kunne lese skrifter fra bibelen. Det er vel vanlig at man skal ha en skrift fra gamle testamentet og en fra nye testamentet, så jeg fikk min forlover til å lese (hint hint) og mannen fikk en kamerat til å lese. Det ble veldig fint. :tommelsmil:

Håper du får en fin påske sammen med din kjære.

:kose:

Izaaaariaaa :ler: Hun gruer seg nok som det er til talen tror jeg ...stakkar.

Jeg sitter og hører og hører på de marsjene og blir mer sikker for hver gang at det passer best med Lohengrin inn og mendelssohns ut :klø: G må jo seff også være enig da :sjenert: Det er innmari rart å høre på de ..... :grine:

No livnar det i lundar er en kjempe fin salme, men den andre tror jeg ikke jeg har hørt?? Eller har sikkert det, men har ikke vært så intr, i salmer før :ler:

God tur i kveld Heidi mor!! Kjør forsiktig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...

Hvis du skal bli flinkere til å besøke meg, så må jo jammen jeg bli flinkere til å besøke deg også! :sjarmor:

Må i allefall, nå i første omgang, få lov til å takke for alle gratulasjoner og skryt av Jacob´en min! Det rører en nybakt mors hjerte vettu! :grine2:

Vi hadde forresten Mendelsohns UT vi, synes den runder det så flott av...også hadde vi Nordraaks Purpose inn! Også hadde vi "Å leva det er å elska" og "Herre Gud, ditt dyre navn og ære" som salmer, samt et musikalsk solistinnslag i form av "What a wonderful world" på trompet! Lykke til med masj- og salmevalg! :tommel:

Håper du får en alle tiders påske!

:klem:

:klem: Da er vi enige om å bli flinkere :sjarmor:

Tror jeg må sette meg ned med salmeboka jeg gitt...mange salmer jeg ikke har hørt :sjenert: Så fint med trompet innslag inne i kirken da!! Den sangen er jo bare nydelig også!!

God påske til dere 3 :klem:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiine Billi! :) Kjenner til det med fornærmede, nyvaskede vofser!

Vi hadde Wagners Lohengrin inn og Mendelsohns ut - og var veldig fornøyde med det. Og så hadde vi bl.a. Morning has broken som salme, og den finnes på norsk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine Billi!  :) Kjenner til det med fornærmede, nyvaskede vofser!

Vi hadde Wagners Lohengrin inn og Mendelsohns ut - og var veldig fornøyde med det. Og så hadde vi bl.a. Morning has broken som salme, og den finnes på norsk også.

Hvordan har du det i dag Peony?

Kjempe glad for at dere deler hvordan dere hadde det i kirken... Vanskelig synes jeg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og G vært ute og farta litt. Kjøpte en sånn oppblåsbar dobbelseng til mamma og pappa skal komme på besøk + at jeg kjøpte en ny gåsedunsdyne til meg selv. Jeg og G har alltid hatt bare en dyne, men nå var det tilbud på orntlige dyner så da kjøpte jeg meg en. (Uansett greit å ha to dyner når jeg blir gravid engang...snart :sjenert: ) G lot meg kjøpe den på en betingelse: at jeg nesten aldri brukte den men fortsatte å sove oppå han :hjerter: Helt i orden for meg :hjerte:

Jeg merker på kroppen at jeg er syk for jeg ble KJEMPE sliten av den lille turen :sprettoy:

Så nå er det vårruller til middag, film og et glass vin :sjarmor:Nå har påska begynt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nevèsta

Du skal se at det blir veldig deilig med egen dyne når du først begynner å bruke den ;) Eller... Det er veldig deilig å ha en å krype inntil om natta! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se at det blir veldig deilig med egen dyne når du først begynner å bruke den ;) Eller... Det er veldig deilig å ha en å krype inntil om natta!  :hjertesmil:

Må innrømme at jeg lå nesten hele natten under min egen dyne ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det kino og pizza sammen med izaria, L og The Ferners :ler: Jeg har spist pizza buffet sammen med min kjære og Izaria mannen før jeg...resulterte i to gutter som kranglet om doen i to dager etterpå :roll:

Det blir kjempe kosli selv om jeg synes min kjære er en dust i dag :frustrert:

Går nok over :sjenert:

Har trent pilates i en time nå, så nå skal jeg ta litt sol tenkte jeg :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå støl i kroppen i dag..trente visst litt for hardt i går :sjenert:

Hadde det kjempe koslig med Izaria og gjengen på pizza og kino i går. Kinoen var kjempe skummel :redd:

I kveld er påska over for min del. Skal ligge på hotell i natt :tristbla:

Stille her på kg nå.....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...