Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #941 Del Skrevet 11. april 2006 for at du er du! ← Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #942 Del Skrevet 11. april 2006 Alle skryter jo så fælt av Lange flate ballær....det må vel være noe for både gutta og jentene og se. Men herr og fru Ferner, er det bare ett kallenavn dere har på ett vennepar eller hva er greia her liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #943 Del Skrevet 11. april 2006 Alle skryter jo så fælt av Lange flate ballær....det må vel være noe for både gutta og jentene og se. Men herr og fru Ferner, er det bare ett kallenavn dere har på ett vennepar eller hva er greia her liksom? ← Ja den har jeg hørt om!! Vi får se... Herr og Fru Ferner er bare et kallenavn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #944 Del Skrevet 11. april 2006 Hvorfor har de fått det navnet da??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #945 Del Skrevet 11. april 2006 Hvorfor har de fått det navnet da??? :klø: ← Sender deg en Pm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #946 Del Skrevet 11. april 2006 Heidi liker PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #947 Del Skrevet 11. april 2006 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 11. april 2006 #948 Del Skrevet 11. april 2006 Mammaer er gode å ha!! Ha en super dag og en knallfin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #949 Del Skrevet 11. april 2006 Mammaer er gode å ha!! Ha en super dag og en knallfin påske! ← Mammaer liker vi Good påske til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #950 Del Skrevet 11. april 2006 Har du planer for påsken? Kose deg masse!! Sorry at jeg har vert treg å besøke deg....... GOD BEDRING SØTA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 11. april 2006 #951 Del Skrevet 11. april 2006 forslag: The hills have eyes When a stranger calls Walk the line Syriana Bandidas Inside man V for vendetta -det passer best for oss enten torsdag eller lørdag Ha en god dag snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #952 Del Skrevet 11. april 2006 forslag: The hills have eyes When a stranger calls Walk the line Syriana Bandidas Inside man V for vendetta -det passer best for oss enten torsdag eller lørdag Ha en god dag snupp! ← Åh ja!!!!! Stemmer for den "The hills have eyes" Digger å se skrekkfilmer med deg izaria: "åh nei!! løp ..løp..LØØØØP!!!!" Ler meg ihjel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #953 Del Skrevet 11. april 2006 Bilbo er nybadet og ligger og hutrer under dyna til mamma og pappa! Han HATER å bade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #954 Del Skrevet 11. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #955 Del Skrevet 11. april 2006 Har du planer for påsken? Kose deg masse!! Sorry at jeg har vert treg å besøke deg....... GOD BEDRING SØTA! ← Skjønner at du ikke har tid til å innom meg nå Ha en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 11. april 2006 #956 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Bilbo er nybadet og ligger og hutrer under dyna til mamma og pappa! Han HATER å bade ← Hihi, for en herlig hund! Mine hunder hater også å bade, men gamlegutt eeeelsker å bli tørket og lillejenta digger å bli støvsugd, så de er ikke HELT umulige da. Var forresten borte hos foreldrene mine og klipte gamlingen i går, og mamma sier at han er sur enda. Litt av et temperament! Endret 11. april 2006 av Floja Felíz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #957 Del Skrevet 11. april 2006 Herlige bilder Mart'n. Han ser ikke akkurat superhappy ut nei, faktisk litt fornærma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #958 Del Skrevet 11. april 2006 Hihi, for en herlig hund! Mine hunder hater også å bade, men gamlegutt eeeelsker å bli tørket og lillejenta digger å bli støvsugd, så de er ikke HELT umulige da. Var forresten borte hos foreldrene mine og klipte gamlingen i går, og mamma sier at han er sur enda. Litt av et temperament! ← Hunder er rare! Hvilken rase har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #959 Del Skrevet 11. april 2006 Herlige bilder Mart'n. Han ser ikke akkurat superhappy ut nei, faktisk litt fornærma. ← Det er akkurat det han er Heidi, kjempe fornerma!! Jeg har liksom badet av han all dritten han har jobbet lenge med å få på kroppen Neida, han kommer og legger seg i fanget mitt når jeg sitter forran pcn. Legger jeg pleddet oppå han da er han i "doggie heaven" Men når han kommer ut fra dusjen springer han rett bort til pappan for å vise hvor fin han har blitt. Skikkelig stolt blir han når vi sier sååå fiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 11. april 2006 #960 Del Skrevet 11. april 2006 jeg vil også ha en hund..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå