Mart`n Skrevet 10. april 2006 Forfatter #921 Del Skrevet 10. april 2006 Nå er helgen over for denne gang gitt Jeg er kjempe forkjøla og merker at jeg er i ferd med å bli orntli syk Skal bare på jobb i dag og i morgen så har jeg 3 dager fri.... får holde ut disse to dagene! Søstra mi er bare noen dager fra termin nå Gleder meg til å bli tante igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. april 2006 #922 Del Skrevet 10. april 2006 Skal du bli tante, du? Heldiggrisen! Hold ut i to dager, så er det påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. april 2006 Forfatter #923 Del Skrevet 10. april 2006 Skal du bli tante, du? Heldiggrisen! Hold ut i to dager, så er det påskeferie! ← Jepp skal bli tante *stolt* De bor bare så innmari langt unna (langt oppi nord) at jeg får ikke sett de så ofte Hun har termin på Lørdag, men jordmora trodde den kom før så nå venter jeg bare på telefon! Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #924 Del Skrevet 10. april 2006 Så spennende med ett nytt familiemedlem undervegs. Synd at de bor så langt unna selvfølgelig men morro er det jo lell. Kjipt at du har blitt syk da. Blir det for ille så får du ta deg ett par "feriedager" ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 10. april 2006 #925 Del Skrevet 10. april 2006 Spennende med tantebarn på vei!! God bedring- til deg, du får prøve å jage vekk elendigheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. april 2006 Forfatter #926 Del Skrevet 10. april 2006 Tusen takk jenter, men nå er jeg hjemme igjen Hadde vært på jobben i 20 min da jeg fikk beskjed om å dra hjem til senga mi Har tross alt ansvaret for mange menneskers sikkerhet om det skulle skje noe, og da bør man være ved sine fulle fem!! Men men...tenkte jeg skulle legge meg i senga å se den siste episoden av "frustrerte fruer" nå, før jeg setter meg ned med gjestelista til bryllupet! Vet jo sånn ca hvor mange vi blir, men greit å skrive ned alle navnene på en liste... Må dessuten dra å se på lokalet snart, så jeg kan bestemme meg for om det blir rosa og hvitt, eller rødt og hvitt som blir fargene i bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. april 2006 #927 Del Skrevet 10. april 2006 Heia rosa! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. april 2006 #928 Del Skrevet 10. april 2006 God bedring snuppa..ikke noe særlig å bli syk. Ta vare på deg selv og propp kroppen full med c-vitaminer! God Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. april 2006 Forfatter #929 Del Skrevet 10. april 2006 Thanx hunnies Nå har jeg fått skrevet gjesteliste og kom til 34 stk. Håper ikke jeg har glemt noen :klø: Så fant jeg en fin kake....får ikke savet bare bilde, så må legge ut en link: http://www.dianescakesandmore.com/weddingc...trosclairgp.htm Fin ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 10. april 2006 #930 Del Skrevet 10. april 2006 Kjempefin kake! Den er jo lett å dekorere med den fargen du bestemmer deg for også. God bedring til deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 10. april 2006 #931 Del Skrevet 10. april 2006 Thanx hunnies Nå har jeg fått skrevet gjesteliste og kom til 34 stk. Håper ikke jeg har glemt noen :klø: Så fant jeg en fin kake....får ikke savet bare bilde, så må legge ut en link: http://www.dianescakesandmore.com/weddingc...trosclairgp.htm Fin ikke sant? ← Gjestelista mi ble på 34 stk den også Huff... dumt at det er så lenge til jeg kan begynne med skikkelig planlegging! Et heeeeelt år igjen (men desto lenger tid å spare penger!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. april 2006 Forfatter #932 Del Skrevet 10. april 2006 Kjempefin kake! Den er jo lett å dekorere med den fargen du bestemmer deg for også. God bedring til deg igjen! ← Det er akkurat det som er så greit!! Lurer på om det er mulig å lage noe sånt selv jeg....:klø: Gjestelista mi ble på 34 stk den også Huff... dumt at det er så lenge til jeg kan begynne med skikkelig planlegging! Et heeeeelt år igjen (men desto lenger tid å spare penger!) ← Nå viste det seg at jeg hadde glemt to stk, så nå er den på 36stk min da. Jeg vet det er lenge til, men det er godt å vite at man har god tid til å spare!! Jeg har følt det sånn lenge jeg...at det er for tidig å planlegge, men nå føler jeg at jeg kan begynne litt smått hvertfall Tror tiden kommer til å gå fort på slutten, og da er man glad for alt som allerede er gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. april 2006 #933 Del Skrevet 10. april 2006 Tror tiden kommer til å gå fort på slutten, og da er man glad for alt som allerede er gjort!!← Nettopp! -fin kake forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 10. april 2006 #934 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg skal også bli tante igjen! For tredje gang! Storproduksjon Men det er ikke før i november! Men jeg og kjæresten min (innen den tid - mannen- min! Wæææ!!! :D ) skal et halvt år til Singapore, så får nok ikke sett babisen før han/hun er noen uker gammel Og vi som pleier å være de første på sykehuset!! MEN for all del! Det er stas likevel!!! God bedring fra en sykling til en annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 11. april 2006 #935 Del Skrevet 11. april 2006 Det er akkurat det som er så greit!! Lurer på om det er mulig å lage noe sånt selv jeg....:klø: Ja, tror du ikke det da? Jeg hadde nok ikke fått det til å se så pent ut, men så er jeg en STOR kløne når det kommer til bløtkaker. Det er vel bare litt trening som skal til hvis man har litt peiling på slikt fra før av. Kanskje du finner gode fremgangsmåter på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #936 Del Skrevet 11. april 2006 Hei ROSA!! Kjempefin kake. Godt at de sendte deg hjem fra jobben, er man syk så har man det best hjemme. Håper formen er bedre i dag. Også vil jeg få ønske deg en riktig god påskeferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #937 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg skal også bli tante igjen! For tredje gang! Storproduksjon Men det er ikke før i november! Men jeg og kjæresten min (innen den tid - mannen- min! Wæææ!!! :D ) skal et halvt år til Singapore, så får nok ikke sett babisen før han/hun er noen uker gammel Og vi som pleier å være de første på sykehuset!! MEN for all del! Det er stas likevel!!! God bedring fra en sykling til en annen ← Jada, stas er det uansett. Får vel kommet meg en tur oppover før han er for gammel! Og innen den tid er det koslig med bilder o.l Velkommen inn i dagboken min!! Og god bedring til deg og Jeg har nok ikke klart det selv jeg heller, men kanskje mamma?? Hun er kjempe flink på sånne ting. Man kunne jo prøvd en gang først for å se hvor vanskelig det er! Vi får se... Ha en fin dag Floja Ja det var uten tvil det riktige å dra hjem i går. Føler meg helt kake i dag også... Skal dere ut å reise i dag dere? *løper inn i boken din for å ønske deg en god påske før du drar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #938 Del Skrevet 11. april 2006 Heisann, reiser ikke før i morgen etter at mannen er ferdig på jobb så det blir sent før vi er fremme. Regner ikke med å være fremme før i 2030-tiden så det blir litt sent....men da får vi jo desto mere ut av torsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 11. april 2006 Forfatter #939 Del Skrevet 11. april 2006 Heisann, reiser ikke før i morgen etter at mannen er ferdig på jobb så det blir sent før vi er fremme. Regner ikke med å være fremme før i 2030-tiden så det blir litt sent....men da får vi jo desto mere ut av torsdagen. ← Ja ikke sant. Da slipper dere å bruke torsdagen på å kjøre Blir nok koslig tenker jeg. Vi skal være hjemme vi da, men begge to har fri Torsdag og Fredag så da kan vi kose oss litt. Kanskje dra på kino med Izaria, mannen og Herr og Fru Ferner! Noen som har en kino og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. april 2006 #940 Del Skrevet 11. april 2006 for at du er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå