Izaria Skrevet 6. april 2006 #881 Del Skrevet 6. april 2006 ..har ikke hørt fra de ennå. Og jeg må gå til jobb nå, men hører fra meg så for jeg hører fra de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #882 Del Skrevet 6. april 2006 ..har ikke hørt fra de ennå. Og jeg må gå til jobb nå, men hører fra meg så for jeg hører fra de.. ← Thanx hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. april 2006 #883 Del Skrevet 7. april 2006 HIT må vi en dag! Se på hundecaféen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. april 2006 Forfatter #884 Del Skrevet 7. april 2006 HIT må vi en dag! Se på hundecaféen da ← Ja det må vi Men...hva gjør du opp så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. april 2006 Forfatter #885 Del Skrevet 7. april 2006 I dag skal jeg kjøpe kjole Skal bare sove noen timer først Ringer deg etterpå Izaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 7. april 2006 #886 Del Skrevet 7. april 2006 SPENNENDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. april 2006 Forfatter #887 Del Skrevet 7. april 2006 SPENNENDE!!! ← Ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. april 2006 Forfatter #888 Del Skrevet 7. april 2006 De nydelige bebisene til Billi har blitt større, og om mulig enda søtere :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2006 #889 Del Skrevet 7. april 2006 Så gøy at du skal kjøpe kjole idag!! Planene klare for helga og påsken da? Oprah ja, liker Dr Phil også.. Sånne programmer er vanedannende.. GOD HELG SNUPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. april 2006 #890 Del Skrevet 7. april 2006 De nydelige bebisene til Billi har blitt større, og om mulig enda søtere :grine2: ← *smeeeeeelt*!!!! Lykke til med kjolekjøp i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #891 Del Skrevet 7. april 2006 De valpene er bare kjempesøta elstå. Lykke til med kjolekjøpet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. april 2006 Forfatter #892 Del Skrevet 7. april 2006 Så gøy at du skal kjøpe kjole idag!! Planene klare for helga og påsken da? Oprah ja, liker Dr Phil også.. Sånne programmer er vanedannende.. GOD HELG SNUPPI! ← Hei Epica Jeg ser alt som er av sånne programmer jeg...Tyra også I påsken skal jeg jobbe jeg desverre, så det blir ikke mye påskestemning. Du/dere da? God helg *smeeeeeelt*!!!! Lykke til med kjolekjøp i dag! ← Tusen takk De valpene er bare kjempesøta elstå. Lykke til med kjolekjøpet i dag. ← Ja er de ikke nydelige!! Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. april 2006 Forfatter #893 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Nå har jeg og Izaria kommet hjem... Og nå henger kjolen i skapet Da jeg fikk den på meg i dag synes jeg den var enda finere enn sist!! Den er bare helt nydelig Synes fortsatt det er litt rart å kjøpe kjole så tidlig, men det er liksom ikke noe tvil om at det er den som er ment for meg! Izaria knipset bilder så det holdt, så dere som vil se må spørre henne. (Jeg tørr ikke å ha bildene på min data i frykt for at G skal se de) *Sukk* Den hadde falt av hengeren inne i posen i ste , så jeg måtte åpne å se på den èn gang til Endret 7. april 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. april 2006 #894 Del Skrevet 7. april 2006 Fiiiiine kjolen!! Fiiiiine Mart'n i kjolen!! GRATULERER MED KJØP AV BRUDEKJOLE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. april 2006 Forfatter #895 Del Skrevet 7. april 2006 Fiiiiine kjolen!! Fiiiiine Mart'n i kjolen!! GRATULERER MED KJØP AV BRUDEKJOLE!! ← Tusen takk Sitter bare å ser på bildene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. april 2006 #896 Del Skrevet 7. april 2006 JEG VIL SE BIIIILDEEEEER!!! Vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. april 2006 #897 Del Skrevet 7. april 2006 kunne jeg være så snill å få se bilder jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. april 2006 #898 Del Skrevet 7. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. april 2006 #899 Del Skrevet 7. april 2006 Gratulerer med kjøp av kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #900 Del Skrevet 8. april 2006 Tusen takk for bildetitten Mart'n. Jeg må bare få si at den kjolen sitter som støpt på deg, skulle tro du hadde stått modell for den som har sydd kjolen. Og for ikke å snakke om hvor slank og høy og flott du ser ut i kjolen!!! Ingen tvil om at kjolen er den rette for deg, den er bare rålekker!!! Spent på hva du tenker mht til slør, tiara og annet tilbehør jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå