Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #861 Del Skrevet 5. april 2006 Ballen ruller nå ja! Vet hva du mener, etterhvert som flere ting kommer i box begynner alt å bli mer virkelig! 9000 var bra pris! Godt foreldre hjelper til litt! Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 5. april 2006 #862 Del Skrevet 5. april 2006 Tusen takk Floja!! Så godt å høre at det er flere som er litt overivrig på kjolekjøping Kan jeg spørre deg hvilken kjole du har valgt? *løper inn i din dagbok* Velkommen inn til meg forresten ← Jeg har valgt en fra linea raffaelli's 2005-kolleksjon. Skal legge ut bilde i dagboken så snart supermedlemskapet mitt er up and running. Det er vel snart, håper jeg... Ellers: HURRA for overivrige bruder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 5. april 2006 Forfatter #863 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Ballen ruller nå ja! Vet hva du mener, etterhvert som flere ting kommer i box begynner alt å bli mer virkelig! 9000 var bra pris! Godt foreldre hjelper til litt! Har du en fin dag? ← Ja, ballen din bør jo være ferdig rullet snart nå Epica Sannelig ikke lenge igjen til du blir fru!! Jeg har valgt en fra linea raffaelli's 2005-kolleksjon. Skal legge ut bilde i dagboken så snart supermedlemskapet mitt er up and running. Det er vel snart, håper jeg... Ellers: HURRA for overivrige bruder!! ← Gleder meg til å se bilde av den!! Endret 5. april 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 6. april 2006 Har nattevakt i natt jeg Har pause nå så lurer på om jeg skal legge meg litt...... Måtte bare inn å se på kjolen "min" først I morgen må jeg ringe brudesalongen og få henne til å legge den av til meg. Regner med jeg drar dit på Fredag for å prøve den en siste gang før jeg kjøper den. Lurer bare på hvordan det blir å ta den med på toget hvis jeg får den med meg med en gang?? :klø: Bør nok kjøre.......... Natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #865 Del Skrevet 6. april 2006 Forresten..har begynt å bekymre meg litt for bestilling av kirke!! Vi tilhører ikke den kirken vi skal gifte oss i og derfor får vi egentlig ikke bestille tid mer enn 9 mnd før bryllupet. Synes det er litt lenge å vente til august før vi vet med sikkerhet om vi får gifte oss der!! Skal prøve å ringe i mai, men de er visst ganske strenge på det har jeg forstått. Teit regel spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. april 2006 #866 Del Skrevet 6. april 2006 Man pleier å få en god og tykk kjolepose til å bære kjolen i, så det er nok ikke noe problem å få med seg kjolen på toget. Skulle gjerne vært med deg på fredag snupp, men jeg kan ikke pga freelance.. Er det noen andre kirker dere også liker da? Men som ikke er like populære?? Hold motet oppe og ring de i mai, juni, juli og august... Forresten..hva må dere betale for fotograf? Så deilig at det er bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #867 Del Skrevet 6. april 2006 Man pleier å få en god og tykk kjolepose til å bære kjolen i, så det er nok ikke noe problem å få med seg kjolen på toget. Skulle gjerne vært med deg på fredag snupp, men jeg kan ikke pga freelance.. Er det noen andre kirker dere også liker da? Men som ikke er like populære?? Hold motet oppe og ring de i mai, juni, juli og august... Forresten..hva må dere betale for fotograf? Så deilig at det er bestilt! ← Så bra at man får en sånn pose!! Har jo ikke kjøpt sånn kjole før jeg ,så var ikke sikker på hvordan de pakket den for meg Hadde ikke regnet med at du skulle være med i morgen snupp.... Den vi hører til er absolutt ikke noe alternativ hvertfall!! Vi får se..har ikke snakket så mye om det egentlig! Prisen hadde gått opp på fotografen nå så jeg. Vi må vel ut med 6500 tror jeg. Da tar de bilder før, i og utenfor kirken, samt selve bryllupsfotograferingen da! Synes egentlig det er alt for dyrt, men fine bilder er et godt minne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. april 2006 #868 Del Skrevet 6. april 2006 Tror ikke dere kommer til å angre på de altså Mart'n. De virker kjempe flinke og prisen blir ubetydelig når dere sitter igjen med bildene. Jeg er lei meg for fotografen vi brukte. Ikke at vi bare har dårlige bilder, men skulle gjerne hatt mange flere bedre.. Ha en god dag og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 6. april 2006 #869 Del Skrevet 6. april 2006 Forresten..har begynt å bekymre meg litt for bestilling av kirke!! Vi tilhører ikke den kirken vi skal gifte oss i og derfor får vi egentlig ikke bestille tid mer enn 9 mnd før bryllupet. Synes det er litt lenge å vente til august før vi vet med sikkerhet om vi får gifte oss der!! Skal prøve å ringe i mai, men de er visst ganske strenge på det har jeg forstått. Teit regel spør du meg ← Ja det var en teit regel! Vi skal også gifte oss i en kirke som vi ikke tilhører, men vi fikk likevel bestille i januar, og det er 1,5 år før dagen! Man betaler jo ganske mye også når man ikke tilhører kirken, så da kunne de godt hatt litt bedre sørvis enn som så... Håper det ordner seg i alle fall! Lykke til med kjoleprøving og -henting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. april 2006 #870 Del Skrevet 6. april 2006 Mart`n 342 Izaria 150 Heidi76 96 Epica 62 Markblomsten 60 Peony 39 veslo 27 Jettes 25 IdaH 25 nevèsta 22 lillelou 4 Floja Felíz 3 Jane Porter 2 BecomingBride 2 -TeddyToria- 2 Sensommerbruden 2 Lisee 2 Tinkerbelle 1 Bethina 1 Gika 1 Revenka 1 Yeahhh - 1.plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #871 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Ja det var en teit regel! Vi skal også gifte oss i en kirke som vi ikke tilhører, men vi fikk likevel bestille i januar, og det er 1,5 år før dagen! Man betaler jo ganske mye også når man ikke tilhører kirken, så da kunne de godt hatt litt bedre sørvis enn som så... Håper det ordner seg i alle fall! Lykke til med kjoleprøving og -henting! ← Helt enig!! Håper de også er av den oppfatning av "sørvis" er en bra ting Tusen takk Floja!! Ha en fin dag Yeahhh - 1.plass! ← Yeahh!!! Grattis...og takk for alle innleggene Takk for hjelpen med den fine grouphuggen (og ja Peony..det er bare en uskyldig klem ) Endret 6. april 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. april 2006 #872 Del Skrevet 6. april 2006 Tror jeg kommer til å sippe under talen min til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #873 Del Skrevet 6. april 2006 Tror jeg kommer til å sippe under talen min til deg ← Ække det bare koslig da?? Neida...hva tror du jeg kommer til å gjøre??? Det er bare å unnlate alle de fine tingene, og bare si stygge ting om meg, så skal vi nok klare oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. april 2006 #874 Del Skrevet 6. april 2006 (og ja Peony..det er bare en uskyldig klem ) ← Men du, det er litt tungt å drasse på den kjolen, altså, så jeg ville kjørt hvis jeg kunne! Du... hvilken kirke er det dere skal bestille? Har du sagt det før? PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #875 Del Skrevet 6. april 2006 Men du, det er litt tungt å drasse på den kjolen, altså, så jeg ville kjørt hvis jeg kunne! Du... hvilken kirke er det dere skal bestille? Har du sagt det før? PM? ← Grisete er du Peony Ja, jeg kommer ikke til å ta den med hjem i morgen tror jeg. Ringte henne i ste for å bestille time til i morgen, og da sa hun at den mest sannsynlig måtte justreres på lengden. Ble litt letta jeg Men jeg må få henne til å ta bilder av meg i den da....*huske kamera* Sender Pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. april 2006 #876 Del Skrevet 6. april 2006 Gleder meg til bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #877 Del Skrevet 6. april 2006 Gleder meg til bilde!! ← Heyy , så påskestemning du har skapt da Søøøt avatar...men du..... bytte tilbake etter påske da, for den musa ligna faktisk på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 6. april 2006 #878 Del Skrevet 6. april 2006 ..bytter ut etter påske ja..kan jo ikke forkle musa mi alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #879 Del Skrevet 6. april 2006 kan jo ikke forkle musa mi alt for lenge! ← Tenker den viser seg fra sin beste side i morgen jeg...forkledd eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. april 2006 Forfatter #880 Del Skrevet 6. april 2006 Nå har Izaria ringt til en brudebutikk i Dk for meg for å se om de kanskje har kjolen der...... Kanskje enda billigere!! De skulle ringe henne tilbake *venter spent* Nå har jeg helt glemt Oprah jo *river seg løs fra kg for å lage seg frokost, og se på Oprah* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå