Izaria Skrevet 27. mars 2006 #801 Del Skrevet 27. mars 2006 Snakket med mannen i sted og han hadde snakket med G. Vurderer dere plutselig å toge oppover?? Vi kommer til å kjøre..bare så dere vet det . Jeg kommer ikke til drikke meg snydens uansett (kommer jo til å være gravid på det tidspunkt..HAHAHA ), så jeg kan kjøre tilbake til Oslo søndag. Vi vet ikke ennå om vi bor på hotell eller hytte..må se ann penger og mannens eksamener.. Natta snupp! Go ahead! - Bestill kjoleprøvetime tirsdag klokken 10:00! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #802 Del Skrevet 28. mars 2006 Snakket med mannen i sted og han hadde snakket med G. Vurderer dere plutselig å toge oppover?? Vi kommer til å kjøre..bare så dere vet det . Jeg kommer ikke til drikke meg snydens uansett (kommer jo til å være gravid på det tidspunkt..HAHAHA ), så jeg kan kjøre tilbake til Oslo søndag. Vi vet ikke ennå om vi bor på hotell eller hytte..må se ann penger og mannens eksamener.. Natta snupp! Go ahead! - Bestill kjoleprøvetime tirsdag klokken 10:00! ← Jeg bare henger på lasset jeg snupp. Det var G og gommens forlover som plutselig snakket om det toget i går kveld, da sa jeg greit (siden jeg får toget gratis, så er det ikke meg det står på..), men da må du ringe Her og Fru izaria også. Han gjorde som jeg ba han om, og det virket da som din kjære synes det var en snasen idè. Men nå ser det ut til at vi ikke skal reise sammen dit nå da :cry: Det var jo det jeg hadde gledet meg til. Nå er G helt fast bestemt på å ta toget. Kanskje dere får med dere Herr og Fru Ferner i bilen da Det var jo ikke sånn det skulle bli Har bestilt time til kjoleprøving kl 10 om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. mars 2006 #803 Del Skrevet 28. mars 2006 Halloen snupp Hvordan står det til med deg i dag da? Fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #804 Del Skrevet 28. mars 2006 Halloen snupp Hvordan står det til med deg i dag da? Fri? ← Nope...har nok ikke hatt fri i dag nei. Torsdag har jeg fri, og det blir deilig Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. mars 2006 #805 Del Skrevet 28. mars 2006 Bare bra her. Sitter og venter på at interiørvenninna mi skal komme, så vi får diskutert litt til det nye huset vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #806 Del Skrevet 28. mars 2006 Bare bra her. Sitter og venter på at interiørvenninna mi skal komme, så vi får diskutert litt til det nye huset vårt ← Så utrolig gøy det må være!! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #807 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Nå er denne jenta litt trøtt, igrunn. Begynner på jobb nå først, men fikk ikke hotell i natt så måtte stå opp kl 03.30 Men men..ny dag med nye muligheter ( ferdig på jobb kl 13.30, og fri i morgen.. ) Ha en fin dag Endret 29. mars 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 29. mars 2006 #808 Del Skrevet 29. mars 2006 Da synes jeg su skal slappe av med goood samvittighet etter jobb i dag, og i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #809 Del Skrevet 29. mars 2006 Gosh - skjønner godt at du er trøtt i dag! God fridag i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mars 2006 #810 Del Skrevet 29. mars 2006 ..også klager jeg! Syns du heeelt fint kan nyte resten av dagen og fridagen din imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 29. mars 2006 Tusen takk jenter , men nå har jeg tatt på meg extra vakt i morgen da Klarer jo ikke å si nei når jeg tjener 100%....sparer jo til bryllup Men men...angrer nok ikke når lønna kommer inn på konto I morgen begynner jeg ikke før 06 heller Måtte jo kjøre til jobben i dag tidlig siden t-banen ikke har begynt å gå så tidlig. Nå er jeg snart ferdig på jobb, men tørr ikke å kjøre hjem. Er så utrolig dårlig til å kjøre bil Jeg er den dere alle tuter på Så nå må jeg gå opp til jobben til G og gi han nøklene, så han kan kjøre bilen hjem. Snakk om å være feig I kveld skal jeg jogge, og ta sol Dessuten Philippa...åh Izaria, så har ikke jeg noe større klagerett enn deg Jeg er ferdig nå kl halv 2 !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mars 2006 #812 Del Skrevet 29. mars 2006 ..du får stikke innom jobben hvis du vil da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #813 Del Skrevet 29. mars 2006 Kjedelig å jobbe ekstra men som du sier, morro når lønna kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #814 Del Skrevet 29. mars 2006 Nå må jeg legge meg Har hatt hodepine i mange timer nå...håper den er borte i morgen tidlig. Angrer fælt for at jeg tok på meg extravakt i morgen, for nå får jeg ikke sove lenge før Onsdag om 1 uke Men men..my bad!! Min kjære er og ser fotball sammen med gutta, og må derfor legge meg alene. Jeg er avhengig av han for å sove godt.... må ligge oppå han Det er det beste jeg vet. Natta jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mars 2006 #815 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg er avhengig av han for å sove godt.... må ligge oppå han Det er det beste jeg vet. ← Heldiggrisen...som kan sove oppå kjæresten sin nesten hver natt! Sove godt da snupp - work, work, work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #816 Del Skrevet 30. mars 2006 Heldiggrisen...som kan sove oppå kjæresten sin nesten hver natt! Sove godt da snupp - work, work, work! ← Jeg vet at jeg er heldig vennen Nå kommer snart din kjære hjem også da Det blir deilig å se hverandre igjen!! Nå er jeg så sliten og trøtt i kroppen at det eneste jeg kan tenke på er:"faen at jeg sa ja til overtid", og "jeg må sove Nå" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 30. mars 2006 #817 Del Skrevet 30. mars 2006 Gleder meg til neste lørdag! Hvordan gikk det på jobb i dag? Kom du deg gjennom dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 31. mars 2006 #818 Del Skrevet 31. mars 2006 jobb-jobb-jobb-jobb -eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. april 2006 Forfatter #819 Del Skrevet 1. april 2006 Hei vennen Ja det har blitt mye jobbing, og alt for lite fritid i det siste. Sover på hotell om nettene også, så da blir det lite hjemme-tid. Jeg gleder meg også til Lørdag..og Tirsdag da Brudekjoleprøving Det blir stas!! Håper du får en fin lørdagskveld på jobben.... Nå står G og kokkelerer litt på kjøkkenet. Han skal lage calzone til meg ...deilig å få maten servert. I kveld skal vi se film og kose oss. Skal grytidlig opp i morgen også, men da G skal kjøre meg til jobb sånn at jeg kan sove hjemme! Gleder meg til Tirsdag, da har jeg fri Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. april 2006 #820 Del Skrevet 1. april 2006 Ha en fin lørdagskveld sammen med din kjære G! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå