Mart`n Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #721 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja blir i kjempehumør av sånt vær! Selv om hormonene i det siste gjør meg irritabel og grinete! ← Ja, det er nyyydelig vær ute i dag. Håper han takker ja da, han dere har spurt om å være toastmaster. Vi fikk ja på vårt tredje forsøk...skjønner godt at folk vil ha litt betenkningstid på ett sånt spørsmål. ← Det skjønner jeg meget godt!! Det er en stor oppgave, og man må føle seg komfortabel med den Godt å høre at humøret ditt er på topp - det hjelper med godvær! Ble du lettere til sinns etter å ha tilbrakt litt tid med mamsen og papsen din enn du har vært den siste tiden? ← Ja, det hjelper stort med godt vær altså Jeg føler meg litt opp og ned for tiden, men det er ikke så ille. Men det er alltid godt å være sammen med mamma og pappa da Heeerleg med godvær!! ← Får håpe det holder seg sånn en stund!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #722 Del Skrevet 14. mars 2006 I dag har vært en bra dag Solskinn og lunch med Philippa Kan det bli bedre? I dag spiste jeg og Philippa lunch sammen, og det var kjempe kos. Deilig å jobbe så nærme hverandre, så ses vi litt oftere Var innom butikken "hennes" i dag, og jeg skal si dere det var mye snasent der...Det er farlig at hun jobber der altså!! Blir nok litt utskiftinger i den skuffen framover I morgen har jeg fri + at det er lønningsdag Kanskje ta meg en tur til byen å se litt Nå er middagen ferdig...og jeg er SULTEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. mars 2006 #723 Del Skrevet 14. mars 2006 Takk for idag snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 14. mars 2006 #724 Del Skrevet 14. mars 2006 Har du sett på kjole nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 15. mars 2006 #725 Del Skrevet 15. mars 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 15. mars 2006 #726 Del Skrevet 15. mars 2006 Friiiiii - ønsker deg en fin fridag Mart'n! Været er ikke like fint i dag, men det snør i hvert fall ikke, og regner gjør det heller ikke, så det er fullt mulig å være ute..på enten shopping eller på tur med billi. STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #727 Del Skrevet 15. mars 2006 Har du sett på kjole nå? ← Ikke siden den første gangen nei. Gleeeder meg til neste gang Alt bra med deg nevèsta? God morgen ← God morgen snuppa Du jobber og sliter? Satt du lenge i går eller? Friiiiii - ønsker deg en fin fridag Mart'n! Været er ikke like fint i dag, men det snør i hvert fall ikke, og regner gjør det heller ikke, så det er fullt mulig å være ute..på enten shopping eller på tur med billi. STOR ← Du er så god vennen Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur ned til deg på jobb i dag jeg Når jobber du i dag? Gid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 15. mars 2006 #728 Del Skrevet 15. mars 2006 Ble ganske sent i går ja... Og det dummeste er at det sikkert blir like sent i dag også... Jeg har også lønningsdag i dag da, og skulle gjerne vært på litt shopping Men må vel vente til lørdag når jeg har fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #729 Del Skrevet 15. mars 2006 Ble ganske sent i går ja... Og det dummeste er at det sikkert blir like sent i dag også... Jeg har også lønningsdag i dag da, og skulle gjerne vært på litt shopping Men må vel vente til lørdag når jeg har fri. ← Så kjipt med så mye overtid da!! Ser noen har nevnt baby i din dagbok som en løsning på det...kanskje ikke så dumt?? Shopping tar man når man har tid vettu-. Jeg jobber i helgen, så jeg "må" ta min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #730 Del Skrevet 15. mars 2006 ÅHHHHHH!!!!! Var ute og gikk tur med "Bølla", som pappan hans kaller han, nå. Han klarte selvfølgelig å stikke av!! Ble så sinna og redd på en gang. Jeg gikk oppover skogen, og når jeg snudde meg var han søkk vekk, så jeg så ikke hvilken vei han løp eller noen ting. Sprang ned mot t-banen, men ingen Bølle. Møtte en mann på veien, og spurte han om han hadde sett en liten hund? Han sa at han hadde sett en "liten pølse"...liten pølse?? .... løpe så fort bena bar han, borte langs bilveien Ble kjempe redd!! Jeg beina ned til veien..og der langt borte løp han glad og tilfreds.... helt til han så mamma for hun var sinna!!! Da sto han helt i ro med halen mellom bena helt til jeg kom bort til han og løftet han opp etter nakkeskinnet. På med båndet og gå hjem!! Nå har han gjemt seg på badet Er ikke sinna lenger nå, men han vet at han har gjort noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 15. mars 2006 #731 Del Skrevet 15. mars 2006 Ser det hele for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 15. mars 2006 #732 Del Skrevet 15. mars 2006 Unnskyld at jeg ler altså, men ser det liksom for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #733 Del Skrevet 15. mars 2006 Det var jo liksom litt komisk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #734 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra shopping Kjøpte meg noen nye topper...alltid greit å ha. Skal på fest på Lørdag morro med noe nytt da. Så var jeg innom Philippa-butikken og kjøpte meg noe nytt Eeeeelsker å shoppe!!!! Jeg og kjæresten min skulle egentlig spise middag ute i dag, men han var så sliten etter jobben at vi bare dro rett hjem. Skal lage oss noe godt hjemme i stede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #735 Del Skrevet 15. mars 2006 Morsomt med en KG venninne som er IRL venninne også Håper dere koser dere med god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. mars 2006 #736 Del Skrevet 15. mars 2006 synes jeg ser lille pølsa di løpe avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2006 #737 Del Skrevet 15. mars 2006 Huff, skjønner godt at du ble kjemperedd og litt sint da "pølsa" di forsvant på tur. Men er det ikke ekstraordinær båndtvang nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #738 Del Skrevet 16. mars 2006 Morsomt med en KG venninne som er IRL venninne også Håper dere koser dere med god mat! ← Veldig koslig Epica! synes jeg ser lille pølsa di løpe avgårde ← Huff, skjønner godt at du ble kjemperedd og litt sint da "pølsa" di forsvant på tur. Men er det ikke ekstraordinær båndtvang nå? ← Jo det stemmer det Heidi. Derfor går han bare løs de siste 50 m før vi kommer hjem, og der er det ikke fare for å møte noen dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #739 Del Skrevet 16. mars 2006 Ha en god helg Mart'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #740 Del Skrevet 16. mars 2006 Puh...nå har jeg og min kjære vært ute og jogget Det er IKKE ofte at jeg jogger. For å si det sånn så trodde ikke Philippa på meg når jeg fortalte henne at vi skulle jogge Gammel ballett danser som jeg er, er ikke bena mine som de skulle vært. Min kjære ler av meg når jeg løper (derfor vinner jeg alltid når vi løper om kapp, for han stopper i latterkrampe ) Men ikke i dag da! Det gikk strålende, og gav mersmak. Nå er jeg klar for en "bryllupsfin" kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå