Izaria Skrevet 13. mars 2006 #701 Del Skrevet 13. mars 2006 På torsdagen (den 30.) så jobber jeg til 14:00, så vi kunne jo dratt til Kristins etter det eventuelt?? Det hadde jo vært noe! Ta med G! Lenge siden vi har festet ja, og man trenger jo ikke å bli lenge heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #702 Del Skrevet 13. mars 2006 På torsdagen (den 30.) så jobber jeg til 14:00, så vi kunne jo dratt til Kristins etter det eventuelt?? Det hadde jo vært noe! Ta med G! Lenge siden vi har festet ja, og man trenger jo ikke å bli lenge heller.. ← Ja, og på Torsdager er det åpent til sent der også. Jeg skal høre med G jeg. Vi trenger ikke bli der lenge nei. Ser for meg at det blir litt "kjøttmarked" der skjønner du.....orker ikke sånne "fjortisfester" egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #703 Del Skrevet 13. mars 2006 ring og bestill tid der da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #704 Del Skrevet 13. mars 2006 Det kan jeg gjøre. Kl 15 da eller? Forresten så åpner det en ny brudesalong her i Oslo den 31. mars også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #705 Del Skrevet 13. mars 2006 ja tenker du på agape? der hvor kathrine sørland jobber? Vi får dra dit også da! 15:30, er en god tid..så rekker vi å komme oss dit også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. mars 2006 #706 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #707 Del Skrevet 13. mars 2006 ja tenker du på agape? der hvor kathrine sørland jobber? Vi får dra dit også da! 15:30, er en god tid..så rekker vi å komme oss dit også ← Jepp, Agape heter det visst ja. ← Hei Peony Alt bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #708 Del Skrevet 13. mars 2006 Det nyeste på bryllupsfronten her i gården er at vi har spurt samboeren til søstra til G om han ville være toastmaster. Da vi spurte ble han helt stille, og det tok lang tid før han sa noe Jeg tror han ble litt satt ut. Men jeg sa til han at han måtte ta den tiden han trengte for å bestemme seg. Han hadde sagt til søstra til G etterpå at han gjerne ville ha den oppgaven, men han har ikke svart offesiellt enda da....Han er en super morsom fyr Så var Philippa innom i går kveld med sjaketten til Philippa-mannen. Den var kanskje litt i minste laget til G, men vi skal høre med en skredder om det går ann å få sydd ned armene på den. Hvis han får bort litt av den deilige magen sin også, så tror jeg den sitter som smurt...vi får se litt nærmere på det før vi bestemmer oss for å kjøpe den. Han var uansett kjempe fin i den Tenk når han står der oppe og venter på meg i en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #709 Del Skrevet 13. mars 2006 Så var Philippa innom i går kveld med sjaketten til Philippa-mannen. Den var kanskje litt i minste laget til G, men vi skal høre med en skredder om det går ann å få sydd ned armene på den. Hvis han får bort litt av den deilige magen sin også, så tror jeg den sitter som smurt...vi får se litt nærmere på det før vi bestemmer oss for å kjøpe den. Han var uansett kjempe fin i den Tenk når han står der oppe og venter på meg i en sånn ← :grine2: *griner bare av tanken på bryllupsdagen deres* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 13. mars 2006 #710 Del Skrevet 13. mars 2006 Hørtes bra ut Så fint at dere har fått toastmaster på plass. Tror det er både ærefullt og skremmende, på et vis, å få det spørsmålet... Ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. mars 2006 #711 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei du! Ser at dere skal på kjoleprøving i lillestrøm. Vil bare opplyse om at det har åpnet en ny butikk der også. Har ikke vært på den selv da. Den ligger i allefall på syd sia av lillestrøm. På baksiden av stasjonen på en måte. I nærheten av hotell Arena. Ved det som heter Tærud-gårdene. Husker ikke navnet på den butkkken da.. Et eller annet med brud i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. mars 2006 #712 Del Skrevet 14. mars 2006 ..jeg burde kanskje ha meldt meg som skredder. Men som jeg sa til deg så er jeg utdannet innen søm til kvinner. Ikke at det er STORE forskjellen men likevel. Føler at det blir sikrere (og penere) hvis dere går til noen som driver med søm av herredresser o.l. i stedet. Gleder meg til å se deg senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #713 Del Skrevet 14. mars 2006 Hørtes bra ut Så fint at dere har fått toastmaster på plass. Tror det er både ærefullt og skremmende, på et vis, å få det spørsmålet... Ha en fin uke. ← Ja, det er nok et ganske vanskelig spørsmål å få! Vi hadde flere kandidater da..hvis han hadde svart nei Ha en fin uke nevèsta Hei du! Ser at dere skal på kjoleprøving i lillestrøm. Vil bare opplyse om at det har åpnet en ny butikk der også. Har ikke vært på den selv da. Den ligger i allefall på syd sia av lillestrøm. På baksiden av stasjonen på en måte. I nærheten av hotell Arena. Ved det som heter Tærud-gårdene. Husker ikke navnet på den butkkken da.. Et eller annet med brud i allefall ← Tusen takk for tipset IdaH! Får se hva vi rekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #714 Del Skrevet 14. mars 2006 ..jeg burde kanskje ha meldt meg som skredder. Men som jeg sa til deg så er jeg utdannet innen søm til kvinner. Ikke at det er STORE forskjellen men likevel. Føler at det blir sikrere (og penere) hvis dere går til noen som driver med søm av herredresser o.l. i stedet. Gleder meg til å se deg senere i dag. ← Det er klart jeg skjønner det vennen. Du har mer enn nok å gjøre uansett Gleder meg også til å se deg, og butikken "din" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #715 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Herreguuud for en deilig dag!!!! Blir så utrolig godt humør av dette været altså Ha en strålende dag Endret 14. mars 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. mars 2006 #716 Del Skrevet 14. mars 2006 Herreguuud for en deilig dag!!!! Blir så utrolig godt humør av dette været altså Ha en strålende dag ← Sånne innlegg liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #717 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja blir i kjempehumør av sånt vær! Selv om hormonene i det siste gjør meg irritabel og grinete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #718 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, det er nyyydelig vær ute i dag. Håper han takker ja da, han dere har spurt om å være toastmaster. Vi fikk ja på vårt tredje forsøk...skjønner godt at folk vil ha litt betenkningstid på ett sånt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. mars 2006 #719 Del Skrevet 14. mars 2006 Godt å høre at humøret ditt er på topp - det hjelper med godvær! Ble du lettere til sinns etter å ha tilbrakt litt tid med mamsen og papsen din enn du har vært den siste tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #720 Del Skrevet 14. mars 2006 Heeerleg med godvær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå