Izaria Skrevet 10. mars 2006 #681 Del Skrevet 10. mars 2006 ..regner med at du koser deg like mye med mammaen din, som jeg gjør med min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #682 Del Skrevet 10. mars 2006 *stolt* Kjempe søte...sliter litt med å ikke ta en selv Så kos at du har besøk av mamman din da Philippa!! Håper dere får en fin fredagskveld med Idol Nå skal jeg og mamma ut og farte litt igjen. Det er en skeidar butikk som er nyåpnet her, og de har gjemt flere konvolutter med gavekort på à 2000 kr i butikken, så nå skal mamma og jeg på jakt I kveld er det Idol og det blir stas Rekker ikke å ta meg en dagbokrunde nå, men kanskje senere (må kjempe med bruttis hver gang jeg vil ha 5 min på kg vettu... ) HA EN STRÅLENDE FREDAG SNUPPER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #683 Del Skrevet 10. mars 2006 Så morro med skattejakt da.....det hadde vært noe for meg. Lykke til!!! Også får du sette han broren din litt på plass og kreve din KG-tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei hei Nå er jeg hjemme i Oslo igjen! Borte bra, men hjemme best Deilig å komme hjem til kjæresten min igjen. Har hatt det kjempe fint hjemme og tiden har gått så utrolig fort. Mamma og pappa lovte å komme til Oslo til bursdagen min, så da er det ikke så lenge til jeg ser de igjen heller I dag har jeg sittet på toget i 10 timer, så er rimelig lei av å sitte!! Kjedelig!! Får vel ta meg en dagbok-runde om litt. Det har jo skjedd litt her i helgen *kremt Epica* så må se om det er mer jeg har gått glipp av Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 12. mars 2006 #685 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det lenge til du har bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 12. mars 2006 #686 Del Skrevet 12. mars 2006 Borte bra, men hjemme best ja Håper du hadde en koselig helg hos foreldrene dine da. Og så hyggelig at de kommer på bursdagen din da! (lenge til?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 12. mars 2006 #687 Del Skrevet 12. mars 2006 løøøøøøøv juuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 13. mars 2006 Er det lenge til du har bursdag? ← Jeg har bursdag 4.mai, så det er ikke så lenge til Borte bra, men hjemme best ja Håper du hadde en koselig helg hos foreldrene dine da. Og så hyggelig at de kommer på bursdagen din da! (lenge til?) ← Alltid godt å komme hjem igjen ja Hadde det kjempe fint hjemme, og gleder meg til å se de igjen!! Hvordan går det med tomt planleggingen din? løøøøøøøv juuuu! ← I løøøøv juu tuuuu Gleder meg til å komme innom jobben din på Tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. mars 2006 #689 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har bursdag 4.mai, så det er ikke så lenge til ← Da er det jammen ikke lenge til min bursdag heller da. For jeg har ikke så lenge etter deg ser jeg Alltid godt å komme hjem igjen ja Hadde det kjempe fint hjemme, og gleder meg til å se de igjen!! Hvordan går det med tomt planleggingen din?← Joda, tomta står reservert på oss den, så nå venter vi på opris på huset. Skal få det i første halvdel av denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #690 Del Skrevet 13. mars 2006 Da er det jammen ikke lenge til min bursdag heller da. For jeg har ikke så lenge etter deg ser jeg Joda, tomta står reservert på oss den, så nå venter vi på opris på huset. Skal få det i første halvdel av denne uka ← Når har du bursdag da? Vi blir jo like gamle også vi Så utrolig spennende med huset da lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. mars 2006 #691 Del Skrevet 13. mars 2006 Veldig spennende med huset ja!! Sender en pm også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #692 Del Skrevet 13. mars 2006 Good morning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #693 Del Skrevet 13. mars 2006 Good morning! ← Guuud mååårnin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #694 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvilken dager har du fri i uke 13? Skal du på innflytningsfesten til K på lørdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #695 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvilken dager har du fri i uke 13? Skal du på innflytningsfesten til K på lørdag?? ← Uke 13 e dein værste uka i turnusen min, å æ har fri kun på Torsdag! Va det nå spes? Koss skal du jobb næste uke? Da har æ my fri sjø...prøv kjole??? Tru itj æ ska på innflytningsfest nei. Ska du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. mars 2006 #696 Del Skrevet 13. mars 2006 Og her har vi ei som har vært hjemme i trøndelag i helga ja *savner trøndersk*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #697 Del Skrevet 13. mars 2006 Og her har vi ei som har vært hjemme i trøndelag i helga ja *savner trøndersk*... ← Snakker du trøndersk til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #698 Del Skrevet 13. mars 2006 Uke 13 e dein værste uka i turnusen min, å æ har fri kun på Torsdag! Va det nå spes? Koss skal du jobb næste uke? Da har æ my fri sjø...prøv kjole??? Tru itj æ ska på innflytningsfest nei. Ska du? ← Tenkte på kjoleprøving ja..men neste uke (uke 12) er min helvetesuke. Masse jobb på LS på dagen og freelanse hver kveld.. Regner med at jeg stikker innom festen på lørdag en tur, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. mars 2006 #699 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg snakker ikke trøndersk, men mammaen min gjør det. Og så studerte jeg jo i trondheim. Så er liksom vant med trøndersk rundt meg hver dag, bare ikke nå de siste 2 årene. Litt rart egentlig, og merka nå at jeg savna det litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #700 Del Skrevet 13. mars 2006 Tenkte på kjoleprøving ja..men neste uke (uke 12) er min helvetesuke. Masse jobb på LS på dagen og freelanse hver kveld.. Regner med at jeg stikker innom festen på lørdag en tur, ja! ← Typisk!! Ja,ja. Hvordan var det med Torsdagen i uke 13 for deg da? Får se ang festen, men da har jeg kanskje lyst til å ta med G. Lenge siden vi har festet sammen nå.... jeg snakker ikke trøndersk, men mammaen min gjør det. Og så studerte jeg jo i trondheim. Så er liksom vant med trøndersk rundt meg hver dag, bare ikke nå de siste 2 årene. Litt rart egentlig, og merka nå at jeg savna det litt... ← Jeg merker jeg snakker mer trøndersk når jeg har vært hjemme litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå