Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

:klem:

Og så fin signatur du har fått deg da :ler: Får jeg være med på gruppeklem eller? ;)

Jeg lurer litt på hva den ekstra "humpen" etter klemmen er, jeg da... :klø:

Ser mer ut som gruppe"noeannet" enn gruppeklem spørrumeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så fin signatur du har fått deg da :ler: Får jeg være med på gruppeklem eller? ;)

*furte* fikk beskjed av moderator om å ta den bort :flekke: Skjønner ikke hvorfor...er da mange andre som har sånn!! Men seff Markblomsten...du var inni der et sted du vettu :ler::klem:

Jeg lurer litt på hva den ekstra "humpen" etter klemmen er, jeg da... :klø:

Ser mer ut som gruppe"noeannet" enn gruppeklem spørrumeg!  :ler:

:hoho: Så det ikke før du sa det Peony...kanskje like greit at jeg måtte ta den bort da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hvis du laster opp group-hugen i albumet ditt også linker den til signaturen din så skal det gå! ;)

God tur i morgen snupp! UTROLIG GLAD I DEG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hvis du laster opp group-hugen i albumet ditt også linker den til signaturen din så skal det gå! ;)

God tur i morgen snupp! UTROLIG GLAD I DEG! :klem:

Jeg skjønte ikke det jeg :sjenert: Kanskje du kan hjelpe meg en gang?

Tusen takk Philippa! Håper du får en fin dag på jobben i dag :klem:

Utrolig gla i deg også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett før jeg må dra. Kjenner jeg er litt stressa i magen for om jeg skal rekke det!

Dessuten kjenner jeg at det er bra jeg skal hjem nå, for jeg tror nok det er litt psykiske ting som er på vei :tristbla:

Men, men det får vi ta som det kommer ;)

Ha en kjempe fin dag alle sammen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Riktig god tur hjem i dag, du kommer sikkert til å rekke toget helt fint. Håper det gjør deg godt å få komme hjem en tur.

Oppdaget i går da jeg gikk gjennom mailen min at du spurte om du ikke kunne få se noen bilder fra bryllupsdagen vår også. Selvsagt skal du få det, tar det i løpet av kvelden en gang jeg.

Bon voyage. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk søte jenter!!

Nå har jeg kommet meg hjem til mamma og pappa :sjarmor: Deilig å være hjemme!!

Legen var seff en halvtime forsinket i går, så jeg stupte inn i toget i siste sekund :ler: Da var jeg stressa da!! Men det han kunne fortelle meg var at jeg ikke er allergisk mot bebin min hvertfall :) Jeg er bare hoven og irritert i slimhinnene i nesen som gjør at jeg blir tett + at jeg ikke får nok oksygen om natta, og det gjør at jeg blir sliten. Så jeg må kanskje operere!

Men nå er jeg altså hjemme. Mamma har tatt seg fri fra jobben i dag...og resten av dagene jeg skal være hjemmme, så vi skal kose oss :ler:

Nå skal jeg hjelpe henne å vaske litt her, og deretter tror jeg hun skulle spandere en kakao og en solariumstime på "byen". Det hjelper visst på psyken min.. :sjenert:

I kveld skal jeg møte en venninne som akkurat har overtatt et hus hun har kjøpt seg. Hun holder på med oppussing, så jeg gleder meg til å se.

Jeg føler meg ikke så ille i dag faktisk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i dag høres du jo peppy ut! Veldig bra! :tommelsmil:

Høres ut som en utmerket plan for dagen - kos deg med kakao, sol og besøk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Så bra at du rakk toget i siste sekund. :tommel:

Høres ut som at det var godt for deg å komme deg hjem en tur. Kakao og solarium høres deilig ut og det blir sikkert koselig å møte venninnen din igjen.

Håper du får en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...