Peony Skrevet 7. mars 2006 #661 Del Skrevet 7. mars 2006 Og så fin signatur du har fått deg da Får jeg være med på gruppeklem eller? ← Jeg lurer litt på hva den ekstra "humpen" etter klemmen er, jeg da... :klø: Ser mer ut som gruppe"noeannet" enn gruppeklem spørrumeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. mars 2006 #662 Del Skrevet 7. mars 2006 ja du sier noe der Peony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #663 Del Skrevet 7. mars 2006 Og så fin signatur du har fått deg da Får jeg være med på gruppeklem eller? ← *furte* fikk beskjed av moderator om å ta den bort Skjønner ikke hvorfor...er da mange andre som har sånn!! Men seff Markblomsten...du var inni der et sted du vettu Jeg lurer litt på hva den ekstra "humpen" etter klemmen er, jeg da... :klø: Ser mer ut som gruppe"noeannet" enn gruppeklem spørrumeg! ← Så det ikke før du sa det Peony...kanskje like greit at jeg måtte ta den bort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. mars 2006 #664 Del Skrevet 7. mars 2006 ..hvis du laster opp group-hugen i albumet ditt også linker den til signaturen din så skal det gå! God tur i morgen snupp! UTROLIG GLAD I DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #665 Del Skrevet 8. mars 2006 ..hvis du laster opp group-hugen i albumet ditt også linker den til signaturen din så skal det gå! God tur i morgen snupp! UTROLIG GLAD I DEG! ← Jeg skjønte ikke det jeg Kanskje du kan hjelpe meg en gang? Tusen takk Philippa! Håper du får en fin dag på jobben i dag Utrolig gla i deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #666 Del Skrevet 8. mars 2006 Nå er det rett før jeg må dra. Kjenner jeg er litt stressa i magen for om jeg skal rekke det! Dessuten kjenner jeg at det er bra jeg skal hjem nå, for jeg tror nok det er litt psykiske ting som er på vei Men, men det får vi ta som det kommer Ha en kjempe fin dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #667 Del Skrevet 8. mars 2006 Riktig god tur hjem i dag, du kommer sikkert til å rekke toget helt fint. Håper det gjør deg godt å få komme hjem en tur. Oppdaget i går da jeg gikk gjennom mailen min at du spurte om du ikke kunne få se noen bilder fra bryllupsdagen vår også. Selvsagt skal du få det, tar det i løpet av kvelden en gang jeg. Bon voyage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #668 Del Skrevet 8. mars 2006 Kose deg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. mars 2006 #669 Del Skrevet 8. mars 2006 God tur hjemover i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 8. mars 2006 #670 Del Skrevet 8. mars 2006 God tur hjem! Og lykke til hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. mars 2006 #671 Del Skrevet 8. mars 2006 God tur, lille venn! Kos deg masse hos mamsen og papsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #672 Del Skrevet 9. mars 2006 Tusen takk søte jenter!! Nå har jeg kommet meg hjem til mamma og pappa Deilig å være hjemme!! Legen var seff en halvtime forsinket i går, så jeg stupte inn i toget i siste sekund Da var jeg stressa da!! Men det han kunne fortelle meg var at jeg ikke er allergisk mot bebin min hvertfall Jeg er bare hoven og irritert i slimhinnene i nesen som gjør at jeg blir tett + at jeg ikke får nok oksygen om natta, og det gjør at jeg blir sliten. Så jeg må kanskje operere! Men nå er jeg altså hjemme. Mamma har tatt seg fri fra jobben i dag...og resten av dagene jeg skal være hjemmme, så vi skal kose oss Nå skal jeg hjelpe henne å vaske litt her, og deretter tror jeg hun skulle spandere en kakao og en solariumstime på "byen". Det hjelper visst på psyken min.. I kveld skal jeg møte en venninne som akkurat har overtatt et hus hun har kjøpt seg. Hun holder på med oppussing, så jeg gleder meg til å se. Jeg føler meg ikke så ille i dag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. mars 2006 #673 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei, i dag høres du jo peppy ut! Veldig bra! Høres ut som en utmerket plan for dagen - kos deg med kakao, sol og besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #674 Del Skrevet 9. mars 2006 Så bra at du rakk toget i siste sekund. Høres ut som at det var godt for deg å komme deg hjem en tur. Kakao og solarium høres deilig ut og det blir sikkert koselig å møte venninnen din igjen. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #675 Del Skrevet 9. mars 2006 http://www.pinkyblinkies.lunarpages.com/He...er%20Globes.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #676 Del Skrevet 9. mars 2006 til Heidi, Epica og Peony!! Tenkte jeg skulle legge ut linken til valpene til Billi!! Litt søte eller???? *stolt bestemor* http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&tot=996&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. mars 2006 #677 Del Skrevet 9. mars 2006 Så herlige de var da Koser du deg hjemme da? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #678 Del Skrevet 9. mars 2006 Åhhhh så søøøøøte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. mars 2006 #679 Del Skrevet 9. mars 2006 til Heidi, Epica og Peony!! Tenkte jeg skulle legge ut linken til valpene til Billi!! Litt søte eller???? *stolt bestemor* http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&tot=996&page=3 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 #680 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjeeeempe søøøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå