Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Ja, det er klart de anbefaler de dyreste vinene for å tjene mer.

Andre veien spiste vi fish and chips på en sånn billig restaurant. :ler: Det var faktisk kjempe godt det også!!

Når dere får lørdagen i køben må dere innom et kjøpesenter som heter magasin du nord. Det var kjempe flott der. 1000-vis av butikker i alle prisklasser. Den ligger helt nede ved kaia, der hvor bussen som frakter dere fra Fergen slipper dere av. Vi var inne der leeeenge. Masse flott og sexy undertøy (bh`er til 700 og sånn :ler: , men noe billigere også seff) Til og med G likte seg der :ler:

Bon voiage :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er kanskje et sted å gå. Trenger undertøy :Nikke:

Forloveren min kjøpte jo en sånn lime på bh sak i spania når hun var der.. men jeg trur den er for stor til meg.. det er en b-cup og lille meg har jo bare en a-cup.. men det skader ikke å prøve- den kostet jo bare 100 kr der nede, mens tilsvarende vi har sett på her i norge koster 600 kr.

Ellers tenkte vi jo på å handle inn sko der nede. Begge 2 trenger sko til bryllupet. Tenker vi tar med buksa til sambo.så fargene passer sammen.. (han har hvit dress og må derfor ha hvite sko)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vi kjøper garantert (eller sier til svigers, som står for alkoholen) de billigste vinene.

Er jo så gode viner under 100 lappen! ;)

Koselig på voffetur?

Hatt en fin helg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødvinen vår koster ca 80 kr flaska her i norge

cato negro.. en god rødvin de fleste liker og som passer til det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Hvordan går det med mart'n i dag da? Har forkjølelsen bedret seg kanskje? Håper det!

merke jeg får innmari lyst på en tur til Køben nå, men så liker jeg så absolutt IKKE båter. Så da må vi evt fly og da blir det dyrere... :klø: Fornuften sier meg at vi heller skal spare pengene da, og bruke de på hus og bryllup... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jammen.. dersom du bare drikker nok.. så merker du det jo ikke at du er på en båt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mart'n.

Er du frisk igjen nå eller?

Gleder meg veldig til København tur nå altså!! :hoppe:

:kose:

Jeg er fortsatt ikke frisk desverre :grine:

Skjønner at du gleder deg til tur nå Heidi. Det burdte du gjøre også, dere har jo vunnet en slump penger ser jeg :hoppe: Da kan dere liksom kose dere enda mer ;) Når er det dere reiser igjen?

Hvordan går det med mart'n i dag da? Har forkjølelsen bedret seg kanskje? Håper det!

merke jeg får innmari lyst på en tur til Køben nå, men så liker jeg så absolutt IKKE båter. Så da må vi evt fly og da blir det dyrere... :klø: Fornuften sier meg at vi heller skal spare pengene da, og bruke de på hus og bryllup... :sjenert:

Køben er en kjempe fin by, og skjønner at du har lyst til å ta deg en tur. Dessuten er det nesten vår der nå :hoppe: Og det er godt for sjela!!

Jeg skal si deg to ting A..jeg merket nesten ikke at vi var på båt engang. Hvis du får en lugar på høyt dekk merker du lite av bølgene.

Nr 2 er at det trenger ikke å være så mye dyrere å reise med fly heller. Hvis du går inn på reisefeber.no og ikke er så kresen på hvor dere overnatter......Det er verdt det uansett, å finne på noe annet innimellom.

Go for it girl!! :klem:

jammen.. dersom du bare drikker nok.. så merker du det jo ikke at du er på en båt ;)

Jeg lover deg at hvis du drikker "nok" merker du bare enda bedre at du er på båt!!

:ler:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

god bedring! :kyss: :kyss:

ps. dagen derpå frokost, da er øl det beste - det reparerer veldig bra! :sjarmor:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra legen.

I går var vi og spiste sushi hos svigermor, og det var kjempekoslig!!

Jeg dro rett til hotellet fordi jeg skulle sove der i natt.

Jeg dro på jobb som vanlig i morrest kl kvart over 5, men skjønte fort at jeg skulle holdt meg hjemme. Er så utrolig sliten i kroppen min, og lei av å være tett.

Har vært tett i nesen i et halvt år nå, og er redd det er Billi som er årsaken :grine:

Jeg dro derfor rett fra jobben og til legen. Hun gav meg en henvisning til spesialist for å sjekke hva jeg er allergisk mot!

En annen ting er at jeg har slitt med masse depresjoner og angst, og kjenner igjen på kroppen min når det er i ferd med å komme tilbake. Og er redd jeg kjenner igjen symptomene på det nå. Det kan bare være at jeg er sliten i kroppen også da...krysser fingre for det!!!!

Mye sutring her nå, men måtte bare få det ut :roll:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

En stor og god klem til mart'n :klem:

Så dumt du ikke er frisk enda da, får håpe det kommer seg fort.

Ang båt. JEG MERKER DET! Vi så på en episode av Hurtigruten 365 her for en tid tilbake, da det var skikkelig storm mot orkan. Jeg holdt på å spy bare av å se båten på tv! Meg og båt er definitivt IKKE tingen. Blir ofte kvalm på byfjordferga i Trondheimsfjorden også jeg... :sjenert:

Men takk for velmenende råd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Uff! Tenk om det er Billi, da! Det får vi virkelig ikke håpe!

Og så var det trist å høre at du har vært mye deprimert og at det føles som om det kommer tilbake nå. Men det er jo veldig bra at du er obs på det, kanskje det gjør at du klarer å forebygge litt? Du kan i hvert fall få "advart" G om hva som skjer. Har slitt med det samme selv, og tanken på at det kan komme igjen kan jo nesten fremkalle en depresjon av seg selv! Har du prøvd å bytte p-pillemerke, forresten? Det kan visst hjelpe, særlig hvis du går på sånne 3-fasepiller.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor og god klem til mart'n :klem:

Så dumt du ikke er frisk enda da, får håpe det kommer seg fort.

Ang båt. JEG MERKER DET! Vi så på en episode av Hurtigruten 365 her for en tid tilbake, da det var skikkelig storm mot orkan. Jeg holdt på å spy bare av å se båten på tv! Meg og båt er definitivt IKKE tingen. Blir ofte kvalm på byfjordferga i Trondheimsfjorden også jeg... :sjenert:

Men takk for velmenende råd ;)

:ler: ok, da skal du kanskje holde deg unna båten ja!! Til og med bare når du ser det på tv`n altså :overrasket: Har du hatt noen dårlige opplevelser med båt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Ingen dårlig båtopplevelser, bare tåler det rett og slett ikke. Og det blir bare værre og værre med årene...

Synes forresten Peony hadde noen kloke ord over her. Men det jo flott at du kjenner symptomer og kan om mulig kanskje forebygge litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg er fortsatt ikke frisk desverre  :grine: 

Skjønner at du gleder deg til tur nå Heidi. Det burdte du gjøre også, dere har jo vunnet en slump penger ser jeg  :hoppe: Da kan dere liksom kose dere enda mer  ;)  Når er det dere reiser igjen?

Vi reiser 16. mars.

Syns du skal holde deg hjemme fra jobben hvis du fortsatt er så slapp som du sier. Greit med en tur til legen kanskje for å sjekke opp eventuelle alergier. Hvor lenge har du hatt hunden din?

Det er viktig at du lytter til kroppen din, ihvertfall hvis du merker signaler på depresjoner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Uff! Tenk om det er Billi, da! Det får vi virkelig ikke håpe!

Og så var det trist å høre at du har vært mye deprimert og at det føles som om det kommer tilbake nå. Men det er jo veldig bra at du er obs på det, kanskje det gjør at du klarer å forebygge litt? Du kan i hvert fall få "advart" G om hva som skjer. Har slitt med det samme selv, og tanken på at det kan komme igjen kan jo nesten fremkalle en depresjon av seg selv! Har du prøvd å bytte p-pillemerke, forresten? Det kan visst hjelpe, særlig hvis du går på sånne 3-fasepiller.

G er advart :ler: Men trenger det ikke igrunn.For å slå en klisje har han vært min sterkeste støttespiller. Hadde nok ikke klart meg uten han.

Det er sant som du sier... bare tanken på det får det nesten til å komme tilbake.

Har du slitt med det lenge?

Det er faktisk det som er grunnen til at jeg sluttet på p-piller for et halvt år siden. Jeg merket det på pillene når depresjonen var værst. Nå har jeg følt meg kjempe bra i et halvt år, så er sikker på at det hjalp. Jeg bruker jo "pearly" som prevansjon jeg nå. (en maskin som måler temperaturen min) Og er kjempe fornøyd med den ;) Ikke tale om at jeg skal proppe i meg mer hormoner!!

Takk for støttende ord Peony :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi reiser 16. mars.

Syns du skal holde deg hjemme fra jobben hvis du fortsatt er så slapp som du sier. Greit med en tur til legen kanskje for å sjekke opp eventuelle alergier. Hvor lenge har du hatt hunden din?

Det er viktig at du lytter til kroppen din, ihvertfall hvis du merker signaler på depresjoner osv.

Det er ikke lenge til Heidi :hoppe: Det blir nok kjempe kos!!

Ja, jeg ble sykemeldt ut uka nå da, så det hjelper jo litt.

Vi har hatt Billi i 1,5 år, så tror ikke det er han. Jeg har jo vokst opp med hund også :forvirret: Håper jeg slipper en dårlig periode nå altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dårlig båtopplevelser, bare tåler det rett og slett ikke. Og det blir bare værre og værre med årene...

Synes forresten Peony hadde noen kloke ord over her. Men det jo flott at du kjenner symptomer og kan om mulig kanskje forebygge litt?

Forebygge kan være litt vanskelig for hvis det har bestemt seg for å komme, så kommer det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen,

Kjempebra og viktig at man har en god støttespiller i partneren! Jeg slet med det for en del år siden, begynte vel for 6-7 år siden. Har for det meste vært bra de siste 4 årene, men jeg merker jo også til tider at det kommer snikende, og da særlig når jeg er under stort psykisk press, sånn som nå. Tror aldri man helt blir kvitt det, man må i hvert fall være obs på at det kan blusse opp og prøve å være forberedt. Sa selv til mannen min for noen dager siden at nå tror jeg kanskje det kommer igjen, men samtidig må jeg huske på at med situasjonen som vi er oppe i nå, så er det "lov" å få panikkanfall og å gråte uten at det nødvendigvis er "den gamle" angsten og depresjonen.

Hvis du virkelig er allergisk mot Billi, så kan jo det gjøre deg slapp i kroppen, og det kan jo føles som om noe er galt psykisk. Du kan jo ta det opp med legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Allergi kan jo ligge latent i kroppen lenge og plutselig slå ut, så jeg ville nok sjekket det opp med legen ja. Svigermor som har hatt katt i alle år ble plutselig allergisk for ett års tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...