Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Uff husvasken skulle jeg begynt på for leeenge siden..  :sjenert:

Gikk det fort og smertefritt?  ;)

Hjelper med høy musikk til!   :sjarmor:

Håper snøen smelter over helga!

Ha en super dag!  :klem:

Husvasken tar man når man har tid og lyst Epica ;) Verden går rundt selv om det er litt rot rundt om kring ;)

Jeg fikk gjort endel nå, men ikke alt. Formen min er ikke helt på topp.... :forvirret: G får ta resten til helgen!!

Ha en kjempe dag :klem:

Må bare si jeg sitter her og er litt fascinert over navnet til kjæresten din jeg (hvis han heter det som står på msn da?) Har faktisk aldri hørt det før, men det var veldig fint :Nikke:

Merkelig at alt skal stoppe opp pga litt snø altså. Skulle tro vi var bedre vant enn som så i vinternasjonen Norge!

Ha en forsatt fin dag. Jeg for min del tar fatt på arbeidet igjen etter en liten KG-pause ;)

Hei A :klem:

Ja han heter det som står på MSN :ler: Det er ikke så mange som heter det, så det er ganske spesiellt. Det er norønt tror jeg.

Det eneste som er litt kjipt med at han har et spesiellt navn, er at han vil at barna våre skal hete sånne ultra normale navn som Lise og sånn.....Jeg liker mer Fritjof,Edvart,Iben og Ruth og sånne navn jeg :sjenert:

Ja det kan man si!! Snø burdte vi vel kanskje være litt forberedt på i Norge??

Blir så irritert :frustrert:

God arbejdslyst..som Philippa sier :klem:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen Mart'n!

Ny dag på jobb og ny helg med jobb i sikte, eller hva?

Ringte du bursdagsbarnet i går?? :ler:

Håper du får en fin dag! Også håper jeg vi sees om ikke så alt for lenge!

Goood :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeey vennen :klem: ( Var til Philippa...fordi hun var her samtidig med meg, men tror hun rakk å gå ut før hun så det :roll: )

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som hadde vært innom gitt :sjarmor:

Philippa, Heidi og Epica :klem:

Jeg er fortsatt ikke blitt frisk, og er hjemme fra jobben i dag.

Skulle egentlig vært på jobb i hele helga, men er man syk, så er man syk :sjenert:

I kveld blir det Idol, american idol og Lost som står på plakaten. Det blir kos!

Philippa: Jeg ringte henne ikke...bare sendte en melding :roll: Skulle vel kanskje ha ringt, men orket ikke. Hvordan gikk det med deg i går da? Var du der lenge eller? Så du ikke skrev i dagboka di før sent hvertfall. :kyss:

Miss u!!

Heidi: Våknet ikke før nå jeg :sjenert: Fikkk du vaska huset i går eller?

I dag får du besøk :hoppe: Skulle ønske mamma og pappa kom på besøk til meg :tristbla:

Epica: Blir en rolig Fredag her også. Orker ingenting jeg :ler: Jeg synes det er deilig med sånne rolige kvelder jeg.

:kyss:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på en ting....

Vi skal ha ca 35 gjester i bryllupet. Tror dere at det holder med 3l vodka, 2l rom og 1l gin til festen. (i tilegg til vin, øl og cognac/baileys til kaffen da seff)

Har allerede skaffet 2 liter vodka og 1 liter rom, så må bare vite hvor mye mer vi skal ha. (skal muligens en tur til sverige i morgen..har glemt laderen min på hytta :roll: )

Så har jeg funnet ut at vi ca må ha

*18 flasker rødvin til middagen

*9 flasker hvitvin

*6 flasker hetvin (eller hvor mange glass på en flaske hetvin?)

Tenker vi kjøper inn dunker med rødvin til festen (4stk* 2 l?). Ser litt dumt ut, men sparer masse penger på det :sjenert:

Øl vet jeg ikke helt

2 baileys og 2 Cognac (?) (fant ut at det er ca 10 glass i hver flaske)

Hmmmm dette er ikke lett :roll:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Når det gjelder å beregne mengde alkohol til festen så har jeg ikke snøring. Det kommer vel litt an sammensetningen av gjester også vil jeg tro. Er det mest unge folk så er det jo klart at det kommer til å gå endel mere alkohol......gjorde ihvertfall det i bryllupet vårt.... :sjenert:

God bedring da Mart'n. Høres ut som at du har lagt opp til en koselig sløvekveld på sofaen. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder å beregne mengde alkohol til festen så har jeg ikke snøring. Det kommer vel litt an sammensetningen av gjester også vil jeg tro. Er det mest unge folk så er det jo klart at det kommer til å gå endel mere alkohol......gjorde ihvertfall det i bryllupet vårt.... :sjenert:

God bedring da Mart'n. Høres ut som at du har lagt opp til en koselig sløvekveld på sofaen. :tommel:

Tusen takk for svar Heidi :tommelsmil:

Ja, det er sant. Vi skal jo invitere mest unge folk...og endel trøndere :sjenert:

Kanskje vi må ha mer da... :klø: Dette er vanskelig!! Man vil jo ikke ha for lite heller!

Ja, det skal bli deilig å slappe av forran tvn i kveld :sjarmor:

Kommer foreldrene dine i dag?

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med rolige kvelder ja! ;)

American idol er morsomt! :ler:

God bedring vennen!! :kose:

Ja, Americab Idol er kult!! Rare folk!!

Ha en kjempe fin kveld snuppa :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på mange unge folk og trøndere, så ville jeg begrenset spriten litt og heller kjøpt inn mer vin og øl/alcopops - så slipper du overstadig berusede mennesker (unnskyld unge trønderpia Marte!) - det er i hvert fall viktigere å ha nok av svakere saker enn sprit, for det er kjedelig hvis det går tomt for f.eks. vin, og så går folk over på sterkere saker fordi det ikke er mer av annen alkohol igjen, og så blir det fyll.

Er det ikke 3 liter på sånne dunker, forresten? Du kan jo kjøpe inn noen enkle karafler og servere vinen fra utpå kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Forøvrig ett godt poeng fra Peony.

Så nestenfor meg hjemmebrendtapparatet jeg nå midt i festlokelet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så gode å ha :klem:

Karafler var en super idè Peony :tommelsmil:

Det er sant det..det er 3 liter!

*noterer alt Peony sa bak øret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ett godt poeng fra Peony.

Så nestenfor meg hjemmebrendtapparatet jeg nå midt i festlokelet. :ler:

:ler: Kan få pappa til å ta med seg sitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...