Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men det er liksom den helgen hun er alene da. I ukedagene går det greit siden hun jobber bare 50% nå, og den lille er i barnehagen på dagtid. Da får hun liksom litt tid til å slappe av, og gå tur med hunden før hun henter han i barnehagen. Vi får se.... Skal høre med henne hva hun synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp til å klippe neglene til nusse!! :frustrert:

Hun skriker så høyt at jeg ikke orker å ta flere enn de to jeg har tatt. HJEEELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au då, negle-klipping er ikkje så enkelt.. Har du sånn spesiell klippe-tang? Du klipper ikkje for langt inn då, sidan ho skrik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjør det mens hun sover... ;)

(det måtte mamma med meg.. tærne mine er hellige.. og jeg hater at noen tar på dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au då, negle-klipping er ikkje så enkelt.. Har du sånn spesiell klippe-tang? Du klipper ikkje for langt inn då, sidan ho skrik?

Ja jeg har sånn spesiell tang, men Martæn sin tang er mye bedre! Og mart'n er mye flinkere enn meg til å holde nusse stille og få jobben unnagjort.

Hun har uansett alt for lange negler nå, og jeg klipper kjempelite av, men hun er så pingle, skriker så utrolig høyt. Jeg blir jo helt svett! :ler:

gjør det mens hun sover... ;)

(det måtte mamma med meg.. tærne mine er hellige.. og jeg hater at noen tar på dem)

Er redd hun våkner for fort til at jeg kan klippe neglene hennes mens hun sover. Hunden våkner jo bare jeg tenker på neglesaksen. :ler:

Natta Mart'n :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp til å klippe neglene til nusse!! :frustrert:

Hun skriker så høyt at jeg ikke orker å ta flere enn de to jeg har tatt. HJEEELP!

Huff da :ler: Jeg skulle gjerne hjulpet deg jeg vennen!! Men vi får huske å ta det neste gang vi møtes da! Stakkar nusse-mor :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en suuuuuuuuuuuuuuper tur!!!

Og plei kjærligheten :hjerte: og kooooos dere GLUGG hel! :klem:

*misunnelig!!!!*

Hei snuppa :klem:

Nå er jeg klar for å dra ;) Venter bare på at Bilbo skal bli hentet av søstra til G.

Han skal på ski-helg på fjellet, så han skal også kose seg!

Har pakket vesken hans nå, og når jeg pakker den skjønner han at noe skal skje :ler: så nå ligger han på stuegulvet og venter.

Jeg gleder meg kjempe mye til denne helgen, tror det skal bli kjempe kos :kline:

Håper du også skal kose deg i helgen Epica..(sikkert med noen øl :ler: )Goood helg jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Garantert noen øl...  :sjarmor:

:vinke:

Du er glad i øl du :ler:

Kos deg masse med din forlovede i helgen, snuppa!

Tusen takk :klem: Ha en goood helg Peony. Krysser fingre, og tenker på dere ;)

Riktig god tur. For ett nydelig vær dere får over Skagerak. :tommelsmil:

Så søt du er som sjekker været Heidi :ler: Tusen takk. God helg til deg også!! Kos deg på fest!! :klem:

God helg og god tur!

Kos dere masse på kjærlighetscruise :klem:

Når kommer dere tilbake?

Tusen takk Mb!! Vi kommer tilbake på søndag. En hel helg fri fra Billi :hoppe:

(huff nå fikk jeg dårlig samvittighet :sjenert: )

Goood helg :klem:

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...