Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Savner sambo jeg også!  :grine:

Vi får glede oss til masse :kline: når de kommer hjem :ler:

Aha, så det er pearly!

Greitt å ha!

Jeg må også begynne å holde oversikten om et par dager når jeg venter el.

Tester så vi er forsiktige den perioden.

Å, jeg gleder meg til vi ikke trenger å passe på lenger.....  :sjarmor:

Kjærlighetscruise ja? :hjerte:

DEILIG!!

Får drømme deg vekk sålenge, så får vi håpe tiden går fort til mennene våre er tilbake ;)

:kose:

Jeg gleder meg også til å slippe å tenke på prev :hoppe:

Gleder meg virkelig til helgen altså. Bare oss to :sjarmor:

Ha en strålende mandag Epica :klem:

No har vi bestemt oss for å begynne på Pearly vi også.. ;)

Så bra Veslo. Er kjempe fornøyd jeg!! Det eneste problemet er at man må måle i ca en mnd før den begynner å bli sikker da. Den må liksom kjenne igjen tempraturene dine rundt EL o.l Men så merker den om du er gravid også. Prøver man å bli gravid funker den også, for da er det bare å ha seg MASSE når den sier at du har en usikker periode :ler:

Lykke til!!

Hei Mart'n.

Håper du har hatt en fin helg til tross for jobb og at mannen har vært borte. Men i dag ser du han igjen. :hjerter_rundt:

Hei Heidi :klem:

Takk for at du stikker innom! Jeg må innrømme at det er LENGE siden jeg har vært så sliten som jeg er nå :sprettoy: Mye extra jobbing + at jeg har hatt ene ansvaret for at bikkja har fått to turer om dagen. Har ikke engang orket å koble meg på Pc`n ikkesant :roll: Men men.

I går kom min kjære hjem, og hadde kjøpt en kjempe god parfyme til meg i bygave :hjerte: Var deilig å se han igjen. Jeg måtte dra nesten med en gang han kom hjem, siden jeg hadde nattevakt, men i kveld får vi være sammen ;)

Håper du har det bra også Heidi! Har ikke tatt en dagbok-runde på evigheter :sjenert: Får se om jeg får tid i kveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure, skjønner at du har hatt det travlet i det siste. Har jo nesten ikke vært her inne jo! :overrasket: *sjokk*

Håper helgen ikke var alt for uutholdbar uten G. Og at det gikk greit med passing av billiboy. Regner med at du ble glad da kjæresten kom hjem i går ja. :sjarmor:

Prøv å slapp av litt mellom slagene. Er ikke sunt å fly hit og dit uten pustepause.

Når har du fri denne uken da?

Love you! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure, skjønner at du har hatt det travlet i det siste. Har jo nesten ikke vært her inne jo!  :overrasket: *sjokk*

Håper helgen ikke var alt for uutholdbar uten G. Og at det gikk greit med passing av billiboy. Regner med at du ble glad da kjæresten kom hjem i går ja.  :sjarmor:

Prøv å slapp av litt mellom slagene. Er ikke sunt å fly hit og dit uten pustepause.

Når har du fri denne uken da?

Love you! :klem:

Godt å ha deg hjemme igjen Philippa :klem:

Ja jeg har vært helt kake, og det skjønner du vel siden jeg ikke har vært her inne ja :ler:

Neida, det gikk bra uten G. Hadde nok ikke hatt så mye tid til han uansett :sjenert:

Og Billi fikk seg en lang tur av Søstra til G, så alt ordnet seg ;)

Denne uken har jeg fri i dag og på Fredag. På fredag reiser jo vi med Danskebåten da :sjarmor:

Gleder meg til å se hvordan du trives på jobben. Blir sikkert gøy...og mye sexy og se på :sjarmor:

Love you :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gleder meg på deres vegne til loveboat! :hjerte:

Dere får det sikkert kjempekos!! :kline:

Husk pearlyen da du...hvis ikke så kommer du vel hjem gravid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja skal nok huske den. Men det hadde ikke forundra meg om jeg glemte den...er jo ikke vant til å tenke på prev. lenger jeg :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi reiser på fredag :hoppe: Tror det blir kjempe kos.

Vi skal jo kjøpe litt alkohol til bryllupet på båten også.

G hadde kjøpt en liter med sprit, og en flaske rødvin med seg hjem fra Riga også, så nå begynner barskapet å fylle seg opp :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ringte søstra mi og lurte på om jeg kunne tenke meg å komme opp til Bardufoss, plassen Gud glemte...der hvor hun bor. Hun har en mann i militæret som skal på masse øvelser nå framover. Hun er høygravid og har et barn på 2,5 år, og trenger litt hjelp siden hun har bekkenløsning. Hun har jo sånne gratisreiser gjennom militæret som jeg skulle få da :hoppe: Den helgen hun ville at jeg skulle komme har jeg i utgangspungtet arbeidshelg,men holder på og forhører meg om noen vil bytte med meg....*håper*

Det hadde vært så kos og sett alle sammen igjen. Har ikke sett de siden de giftet seg i fjor sommer :overrasket:

Savner søsteren min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres hyggelig ut da Mart'n!

Hvilken helg er det snakk om da? Når har hun termin igjen?

Det er helgen 17 og 18 mars. Hun har termin 1 April....så tenk om hun plutselig må føde mens jeg er der :overrasket: Jeg mener...det er 2 timer med bil til nærmeste sykehus :overrasket: Ser du for deg meg som påtvungen jordmor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at viss det skulle bli slik at hun føder mens du er der og du blir jordmoren, så tror jeg du kommer til å klare deg fint. Mennesker kan få til de merkeligste ting vet du. Og tenk deg hvilken opplevelse!! Husk at hun har vært gjennom det før så hun vet sånn ca hva du burde gjøre og sånn. Pluss at gang nr 2 går som oftest raskere enn første gangen!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at viss det skulle bli slik at hun føder mens du er der og du blir jordmoren, så tror jeg du kommer til å klare deg fint. Mennesker kan få til de merkeligste ting vet du. Og tenk deg hvilken opplevelse!! Husk at hun har vært gjennom det før så hun vet sånn ca hva du burde gjøre og sånn. Pluss at gang nr 2 går som oftest raskere enn første gangen!

:tommelsmil:

Det var ikke DET du skulle skrive Philippa :frustrert:

Du skulle skrive" neeeida Mart`n det kommer ikke til å skje at du må hjelpe til"

Nå ble jeg bare mer nervøs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det var ikke meningen å få deg til å bli nervøs..selvom jeg skjønner at du ble det (etter å ha lest innlegget mitt igjen..)

Kos deg med FF - det skal jeg gjøre i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 episoder av Frustrerte, ah så deilig! :sjarmor:

Det kommer idag ja, gleder meg :hoppe:

For et nyyydelig vær idag... Hvordan er det hos deg? :kyss:

WOW, reiser dere på cruise på fredag.....?

:hjerter:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å få deg til å bli nervøs..selvom jeg skjønner at du ble det (etter å ha lest innlegget mitt igjen..)

Kos deg med FF - det skal jeg gjøre i kveld!  :)

:klem:

Er det noen som fortjener en klem er det deg Peony :klem:

Jeg beundrer deg styrken din!! Du er en sterk kvinne ;)

Tusen takk for at du tar deg tid til å komme innom dagboken min men en klem til meg :klem:

2 episoder av Frustrerte, ah så deilig!  :sjarmor:

Det kommer idag ja, gleder meg  :hoppe:

For et nyyydelig vær idag... Hvordan er det hos deg? :kyss:

WOW, reiser dere på cruise på fredag.....?

:hjerter:

Jammen mine episoder virket ikke. Ble skikkelig skuffa :grine:

G må fixe det når han kommer hjem, så jeg kan se de da!

Helt wonderchønt vær i dag ja. Var ut å gikk tur med Bilbo i ste, og det var deilig.

Reiser på fredag ja :hoppe::perebrus::humpe::hjerte::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det forresten ikke ut til at det blir noen Bardufoss tur på meg :grine:

Det er selvfølgelig ski tur på jobben den helgen, og mange har allerede tatt seg fri.

Jeg har forsøkt å bytte med flere, men det er ingen som kan :grine:

Stakkar søstra mi :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...