Izaria Skrevet 15. februar 2006 #461 Del Skrevet 15. februar 2006 Barn vil vi ha vettu Vil bare gifte meg først nå som vi har satt dato. ← BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 15. februar 2006 #462 Del Skrevet 15. februar 2006 he, he...bare tar igjen med samme mynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 16. februar 2006 BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! BABY! ← Ikke noe vits i å hoppe så fælt enda altså...leeeenge til baby enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 16. februar 2006 Puh...for en sliiitsom dag Dagen begynte med at t-banen jeg skulle ta til jobben fikk strømstans og måtte evakueres og greier Jeg måtte stå ute i over 40 min...holt på å fryse ræva av meg Kom for sent på jobben og hadde i det hele tatt en meget fin start på dagen Dagen fortsatte ikke noe bedre i og med at alt på jobben også var forsinket p.g.a SNØ!! Hater snø!!!!! Folk var sure og grinete, og det gikk seff utover meg. Var så sliten til slutt at hvis noen hadde sagt BØ til meg hadde jeg begynt å Og så toppet kaka seg med at G skulle reise til Riga med jobben Måtte gråte litt når jeg gikk innom jobben hans for å si hadet. Litt fordi jeg var sliten, litt fordi jeg var lei meg for at han skulle dra...og litt fordi han sa så mye søtt Hadde kjøpt en liten "reisepose" til han med FHM, cola, chillinøtter og en bitteliten bamse det sto jeg elsker deg på Just in case han følte seg ensom uten meg Nå må jeg legge meg å sove litt tror jeg Skulle spist noe mat, men gidder ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #465 Del Skrevet 16. februar 2006 Til Riga!??!?! Kva arbeider han med, han mannen din då? Skal han vere lenge borte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 16. februar 2006 Til Riga!??!?! Kva arbeider han med, han mannen din då? Skal han vere lenge borte eller? ← Han er siviløkonom . Skal være borte til søndag, men jeg får ikke se han før på mandag tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #467 Del Skrevet 16. februar 2006 Han er siviløkonom . Skal være borte til søndag, men jeg får ikke se han før på mandag tror jeg ← Åh, det var leit... Men det går nok så fort så!!!! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #468 Del Skrevet 17. februar 2006 Blir spennende å se når dere planlegger baby Noen år til enda? Så søt du er som kjøpte såmye til han, så han fikk ha meg seg på tur. Håper tiden går fort frem til du ser han igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #469 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Åh, det var leit... Men det går nok så fort så!!!! :klemme: ← Håper det Veslo Blir spennende å se når dere planlegger baby Noen år til enda? Så søt du er som kjøpte såmye til han, så han fikk ha meg seg på tur. Håper tiden går fort frem til du ser han igjen! ← Hei vennen Vi skal nok slutte med prevensjon rett etter bryllupet tenker jeg Men man vet jo aldri om man kan få barn da..... Ja han sendte meg en melding i går om at han ble veldig glad for det jeg hadde kjøpt God helg Endret 17. februar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #470 Del Skrevet 17. februar 2006 Ah... Blir spennende... Jeg gleder meg ihjeeeel, for om 2 mnd skal vi begynne prøvinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 17. februar 2006 Ah... Blir spennende... Jeg gleder meg ihjeeeel, for om 2 mnd skal vi begynne prøvinga! ← Åh så gøy Det blir spennende!! Nå har jeg "begynt på" Pearly jeg da, og er veldig fornøyd med den Veldig enkel og grei + at jeg ikke har flere hormoner innabords enn jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #472 Del Skrevet 17. februar 2006 GOD HELG!! Pearly what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 17. februar 2006 #473 Del Skrevet 17. februar 2006 Heisann! Jeg har faktisk lest igjennom hele dagboken din nå... Det var ikke helt meningen, men det var jo ganske mye morsomt da, så da ble det slik likevel! Gratulerer så mye med fastsatt dato og det kommende bryllupet, det blir spennende å følge med her fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 17. februar 2006 GOD HELG!! Pearly what? ← Pearly er sånn maskin som måler tempraturen din, og sier i fra om du er i en sikker eller usikker periode Gooood helg Heisann! Jeg har faktisk lest igjennom hele dagboken din nå... Det var ikke helt meningen, men det var jo ganske mye morsomt da, så da ble det slik likevel! Gratulerer så mye med fastsatt dato og det kommende bryllupet, det blir spennende å følge med her fremover! ← Har du lest gjennom hele?? Jøss, men så kosli da Morro med nye ansikter i boken min!! *lister seg inn i din dagbok* God helg Tinkerbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #475 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå har jeg kommet hjem fra jobben på nærmest et snarvisitt Skal omtrent bare legge meg siden jeg begynner så tidlig på jobb i morgen. Heldigvis fikk jeg taxi ned i morgen tidlig. Kunne ikke ligge på hotell i kveld for da hadde Billi vært alene fra i kveld og til i morgen ettermiddag, og det hadde ikke samvittigheten min taklet Nå hoppet jeg inn i joggebukse og genseren til G (som lukter parfymen hans *sniff*..savner han masse allerede ) og skal spise litt mat før jeg legger meg. Kjøpte meg et bryllupsblad jeg kan lese på sengen Ha en strålende fredagskveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 17. februar 2006 #476 Del Skrevet 17. februar 2006 Godt det var fler enn meg som ikke visste hva pearly var. Trodde det var noe alle hadde greie på Er det sikkert, da? Er vel uansett ingen krise hvis det skulle gå "galt", skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #477 Del Skrevet 17. februar 2006 Godt det var fler enn meg som ikke visste hva pearly var. Trodde det var noe alle hadde greie på Er det sikkert, da? Er vel uansett ingen krise hvis det skulle gå "galt", skjønner jeg ← Nei, det er vel ikke rart at noen ikke vet hva det er Visste heller ikke det før for kanskje 4mnd siden. Ja, den skal jo være 99,7% sikker da Synes det virker veldig greit så langt !! Veldig enkel å bruke. God helg Nevèsta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #478 Del Skrevet 19. februar 2006 Savner sambo jeg også! Vi får glede oss til masse når de kommer hjem Aha, så det er pearly! Greitt å ha! Jeg må også begynne å holde oversikten om et par dager når jeg venter el. Tester så vi er forsiktige den perioden. Å, jeg gleder meg til vi ikke trenger å passe på lenger..... Kjærlighetscruise ja? DEILIG!! Får drømme deg vekk sålenge, så får vi håpe tiden går fort til mennene våre er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #479 Del Skrevet 19. februar 2006 No har vi bestemt oss for å begynne på Pearly vi også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #480 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Mart'n. Håper du har hatt en fin helg til tross for jobb og at mannen har vært borte. Men i dag ser du han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå