Gå til innhold

Mart`n skal gifte seg gitt....

Mart`n

Anbefalte innlegg

Hallooo :klem:

Nå har jeg og G sovet litt, og spist middag og luftet hunden, så nå er det bare tv-kveld som gjenstår ;) Mye morro på tv i kveld.

Jeg kjøpte valentines gave til G etter jobben i dag og klarte ikke vente med å gi han den til i morgen, så han fikk den nå vi kom hjem :sjenert: Men kortet får han i morgen da.

Han fikk et poker sett som han hadde ønsket seg lenge, så nå blir det vel noen poker kvelder med gutta ;)

På Torsdag reiser min kjære bort med jobben :tristbla: Da skal han være borte til Søndag. Jeg skal jobbe i helgen da, så det går nok greit. HATER å sove alene om natten :sjenert:

Ha en fin kveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint valentingave da du! ;)

Tror L gleder seg til han har begynt å jobbe og bor i Norge sånn at han kan være med å spille poker med gutta. :ler:

Kos deg med tv-kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy V day! :klem:

Uff jeg hater også å sove alene... :sjenert:

Jeg har også gitt sambo gave allerede, en musematte med bilde av oss på :sjarmor:

Så bra gave da!

Det har jeg faktisk kjøpt allerede!

ÅÅ, du er så heldig som har hund! :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy valentines day Sweetie! :hjerte:

Takk det samme snupp!!!

Er så nyskjerrig på hvordan det har gått med deg i dag jeg :klø:

Ha en fin dag

Takk det samme IdaH :klem:

:vinke:

Hei, hei Jettes :vinke: Alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy V day!  :klem:

Uff jeg hater også å sove alene...  :sjenert:

Jeg har også gitt sambo gave allerede, en musematte med bilde av oss på  :sjarmor:

Så bra gave da!

Det har jeg faktisk kjøpt allerede!

ÅÅ, du er så heldig som har hund!  :sjarmor:

Takk takk i lige måde ;)

Skal du kose deg med din kjære i dag eller? Min kjære er på jobb han, så det skal ikke jeg, men tror vi skal kose oss i morgen ;)

Så skjønn gave du fant på da!!

Han ble veldig glad for poker`n. Han eeeelsker å spille poker sammen med mannen til Philippa vettu :ler:

Ja, det er kjempe kos med hund!! Synes det er trygt å ha han her når min kjære er borte......selv om lille-bill bare vill blitt glad uansett hvem som kom :sjenert:

Skal ikke du ha hund da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på kurs med jobben. Gøy med en annerledes dag, og slippe å ha på uniform :sjarmor: Eneste problemet var: Vi hadde førstehjelp...dere vet sånn man må blåse inn i munnen på en dukke og sånn. Da sitter man gjerne på gulvet og bøyer seg framover. Det hadde ikke jeg tenkt på i morrest når jeg kledde på meg.... hadde utringet genser på meg :sjenert: Jeg var der sammen med 2 jenter og 10 gutter/menn! Fikk litt for mye oppmerksomhet :rodme:

Men ellers har det vært en morro dag.

I morgen hadde jeg egentlig fri, men tok på meg extra jobbing! Angrer meg litt nå :roll:

Eller er det jo Valentins dagen i dag. Min kjære er på jobb til sent, så det blir ikke stort kos i kveld. Håper vi skal kose oss litt i morgen kveld i stede.

Nå er pizza`n min ferdig.

Bai :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir mye :humpe: på deg fremover da?

:ler:

Du skjønner vi har ikke brukt den sikreste prevensjonsmetoden i det siste, og da blir man liksom mer måteholden med :humpe: også :ler:

Blir mye bedre når vi slipper å tenke på det ;)

Endret av Mart`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohooo...har fått pearly`en min i dag  :hoppe:

Gleder meg til å hente den på posten!!

:humpe:

:ler:

Så spennande!!! Kva betalte du for den? Vurderer å begynne på ein sånn vi også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de betalte rundt 3000,- Veslo for den pearlien!

Men hurra Mart'n :hoppe: endelig kan dere hoppe i høyet uten å tenke på at kanskje kommer kongen...sorry, er overtøtt og elendig humor :rodme:

Når jeg blir rik en dag, skal jeg også skaffe meg en sånn en! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, sendte jo en mail til min fotografvenn mtp disse bildene vi snakket om og fikk et litt morsomt svar tilbake..jeg siterer:

Angående venninnen din kunne det sikkert gått bra det. Jeg gjorde det samme for en jente i Trondheim, men hun ville ha totalt forskjellig setting på alle bildene, så det ble litt for mye jobb.

Det kommer også litt ann på hvordan venninnen din ser ut siden hun vil ha sexy bikini/undertøys bilder. Fks. 12 sexy bilder av Moskva Marit er mission impossible... He he

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kostar litt ja.. Hmm.. Men er billigare enn vanleg prevensjon i lengda då, sikkert... Men eg er så redd det ikkje går an å stole på den greia...? Er fleire her inne som har sagt legen berre har ledd når dei har spurt seg til råds om slikt...

Hmm...

Du får sei frå korleis det går du då! Eg vil gjerne over på hormonfri prevensjon ei stund før vi skal prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Uff, en litt dum dag å velge utringet på ja ;)

Du går ikke på p-piller? :sjarmor:

Har dere planer om flere barn etterhvert da...?

Håper dere får kost dere litt ikveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, sendte jo en mail til min fotografvenn mtp disse bildene vi snakket om og fikk et litt morsomt svar tilbake..jeg siterer:

:hoho:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy valentine!

Mener de betalte rundt 3000,- Veslo for den pearlien!

Men hurra Mart'n :hoppe: endelig kan dere hoppe i høyet uten å tenke på at kanskje kommer kongen...sorry, er overtøtt og elendig humor :rodme:

Når jeg blir rik en dag, skal jeg også skaffe meg en sånn en! ;)

Synes ikke du har dårlig humor jeg snupp :ler:

3500;- betalte vi, men det er sant som du sier Voslo...blir jo seff billigere i lengden. Når det gjelder leger som bare ler: Tror endel av de eldre legene bare ler av alt som ikke er vanlig medisinering. Sære folk vettu :ler:

:ler:  Uff, en litt dum dag å velge utringet på ja ;)

Du går ikke på p-piller?  :sjarmor:

Har dere planer om flere barn etterhvert da...?

Håper dere får kost dere litt ikveld! :klem:

Går ikke på pillen nei, har ikke gjort det på nesten et år. Fikk så mye bivirkninger.

Barn vil vi ha vettu :sjarmor: Vil bare gifte meg først nå som vi har satt dato. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...