Pasha Skrevet 7. februar 2006 #381 Del Skrevet 7. februar 2006 enig med henne jeg også er ikke det som frister mest etter en krangel.. ikke at vi egentlig krangler så mye da... problemet hans dersom han blir sur/sint er at han ikke gidder å prate med meg.. bare overhører alt jeg sier... så,, så mye krangling er det jo egnetlig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. februar 2006 #382 Del Skrevet 7. februar 2006 Vi har svært sjelden krangler vi også alstå. Kan vel med hånda på hjertet si at det egentlig bare har skjedd 1 gang slik skikkelig. Og det ække verst på 6,5 år Litt småtteri da, men bare slik 2-minutters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2006 #383 Del Skrevet 7. februar 2006 har vel aldri hatt en sikkelig krangel vi heller.. men det er kanskje pga av at sambo ikke gidder å krangle.. bare ikke gidder å svare meg.. så da blir det ikke noe sikkelig kranglig..sånn egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 7. februar 2006 Hehe..en skikkelig makeup-sex diskusjon her jo Helt enig i at makeup-sex er bra!! Man har liksom litt mer "jegelskerdegsex" etter en krangel (hvis dere skjønner hva jeg mener? Mere kyssing o.l ikke bare sex for å p*le liksom ) Dette var en fin diskusjon for å le litt på en dag som denne. Dette har vært en trist dag Godt man har hverandre her inne sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. februar 2006 #385 Del Skrevet 7. februar 2006 Slik "jegelskerdegsex" har vi da selv om det ikke er etter en krangel da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. februar 2006 #386 Del Skrevet 7. februar 2006 Det er godt å ha hverandre ja. Sender deg en gooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja missforstå meg rett Det har vi også altså..vi p**er ikke bare vi heller!! Men man blir liksom litt mere intens eller hva jeg skal si da Den blir hvertfall veldig bra Men trenger ikke krangle med min kjære bare for å få litt ordentlig sex altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 7. februar 2006 #388 Del Skrevet 7. februar 2006 Ser ut til at jeg må starte en skikkelig krangel for å finne ut av dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 7. februar 2006 Har forresten funnet en sang jeg vil ha i kirken!! Eva Cassidy med "songbird" Fiiiiiin sang!! Minner meg om meg og min kjære! Vi lå oppå hverandre i soffan å klina mens den sangen spilte i bakgrunnen i ste ...og etter det synes han også at vi skal ha den i kirken Elsker hjertet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 7. februar 2006 Ser ut til at jeg må starte en skikkelig krangel for å finne ut av dette her... ← verdt å finne ut av nevèsta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #391 Del Skrevet 7. februar 2006 Tenkte og laste ned den eva c sangen,hun har maaange fine sanger Kanskje du kan gi meg ett råd om hvordan jeg får inn nedteller i signatur nå som jeg er supermedlem ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. februar 2006 #392 Del Skrevet 7. februar 2006 Har forresten funnet en sang jeg vil ha i kirken!! Eva Cassidy med "songbird" Fiiiiiin sang!! Minner meg om meg og min kjære! Vi lå oppå hverandre i soffan å klina mens den sangen spilte i bakgrunnen i ste ...og etter det synes han også at vi skal ha den i kirken Elsker hjertet mitt ← Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #393 Del Skrevet 7. februar 2006 Kjeeeempe fin sang ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #394 Del Skrevet 7. februar 2006 Litt forskjellige meninger om make-up sex ja Tror jeg skal finne køya snart. Sooove godt!! Sweet dreams !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #395 Del Skrevet 7. februar 2006 Gledar meg til vår første krangel, viss make-up-sex skal vere så bra! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #396 Del Skrevet 8. februar 2006 Tenkte og laste ned den eva c sangen,hun har maaange fine sanger Kanskje du kan gi meg ett råd om hvordan jeg får inn nedteller i signatur nå som jeg er supermedlem ? ← Ser ut som du klarte det fint selv jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 #397 Del Skrevet 8. februar 2006 Jepp Meeeget stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. februar 2006 #398 Del Skrevet 8. februar 2006 Tusen takk for gratulasjon i boken min snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #399 Del Skrevet 8. februar 2006 Gledar meg til vår første krangel, viss make-up-sex skal vere så bra! Hehe.. ← Har dere aldri krangla Må ha en kjæreste jeg kan krangle litt med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 #400 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja,litt enig Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå