Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #301 Del Skrevet 1. februar 2006 Brudeprogrammet var sååå dårlig.. Deilig å reise... Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 1. februar 2006 Brudeprogrammet var sååå dårlig.. Deilig å reise... Planer for helga? ← Jeg skal jobbe om jeg blir frisk jeg Epica Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. februar 2006 #303 Del Skrevet 1. februar 2006 Husker det programmet ja,hun Elena var jo original da God bedring Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 1. februar 2006 Husker det programmet ja,hun Elena var jo original da God bedring Mart`n ← Takk Jettes Har formen din blitt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #305 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Blir bra igjen, lalala...! Blir en rolig helg. Sikkert noen øl på kvelden, og masse film.. Endret 1. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvilke filmer liker du Epica? Jeg så en helt grusom film som vi hadde lasta ned her om dagen "the saw" Liker sånne skrekkfilmer jeg da...den var ekkel!!!! Trenger en mannekropp å ligge inntil da altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. februar 2006 #307 Del Skrevet 1. februar 2006 Takk Jettes Har formen din blitt bedre? ← Joda,stemmen holdt hele dagen på jobb så,er bare ekkelt og ver tett i hele hode og snakke i telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 1. februar 2006 Joda,stemmen holdt hele dagen på jobb så,er bare ekkelt og ver tett i hele hode og snakke i telefonen ← Huff da....får håpe det er bedre i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 1. februar 2006 Åh nå ble jeg skikkelig frustrert og lei meg Så bilder fra lokalet vi har bestilt nå...hadde helt glemt av hvilke farger det var der! Så var det rosa på veggene og rosa stoler !!!! Da passer det jo ikke med røde blomster som jeg SKAL ha!! @#%**"@ Hva gjør jeg da...? Ser etter nytt lokale???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 1. februar 2006 *river seg i håret* Unnskyld uttrykket men FAEN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. februar 2006 #311 Del Skrevet 1. februar 2006 Uff da, litt skjærings i planene her ser det ut til. Du er fast bestemt på røde blomster? Og det er slik råååsa som definitivt ikke kan være til rødt? hmmm... Da ville jeg vurdert enten andre farger i buketten eller å sett på et annet lokale ja Godt du har godt tid så slike ting ikke blir noen katastrofe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. februar 2006 #312 Del Skrevet 1. februar 2006 Peony heier på rosa blomster! bombe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #313 Del Skrevet 1. februar 2006 Heidi heier også på rosa blomster!!! Du har lyst på en enkel rosebukett ikke sant? Sikkert mange nydelig rosa roser også, tror du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 1. februar 2006 Takk for oppbækking jenter Markblomsten: Det er sånn rååååsa at det absolutt ikke blir fint med røde blomster... Peony og Heidi: Kan jo selvfølgelig tenke på rosa roser også da... , men må bare sno hjernen min rundt det først. Alt var liksom så fint med rødt på. Hadde det liksom heeelt klart for meg hvordan det skulle bli Min kjære sier at kanskje hvite roser hadde vært fint...og det er jo forsåvidt sant det også :klø: hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. februar 2006 #315 Del Skrevet 1. februar 2006 Enig med markblomsten Mart`n,enten bytte lokaleeller å revurdere blomstrene,men du har heldigvis god tid på deg,men hvet hvordan det er når det ikke blir slik som du hadde tenkt,men skift lokale visst du har virkelig bestemt deg for rødt Trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #316 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvite blomser er jo kjempefint!!! Sier jeg som hadde hvit bukett selv. Jeg hadde hvite roser, hvite callaer med litt grønt og litt brudeslør. Ble rålekkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. februar 2006 #317 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvite blomser er jo kjempefint!!! Sier jeg som hadde hvit bukett selv. Jeg hadde hvite roser, hvite callaer med litt grønt og litt brudeslør. Ble rålekkert!!! ← Mens rosa peoner er også veldig flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #318 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, rosa peoner er også kjempefint! Tenk på den vakre rosa buketten Philippa hadde på sin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 1. februar 2006 hihi...dere er så søte jenter Er enig i at både rosa og hvite blomster er fine!! Må bare se det for meg litt inni hodet. Jeg hadde jo liksom sett for meg hvordan innbydelsene skulle se ut med røde sløyfer o.l ikke sant. Min kjære sier liksom at han ikke skjønner hva jeg styrer sånn med.."det er jo ikke akkurat noen big deal å bytte farge på blomstene da" Selvfølgelig er det det!!! Men men har fått tid til å tenke litt på det nå da, og det blir sikkert fint uansett Hadde du da hvite blomster på bordene også Heidi? Det hadde vel ikke vært mulig å se brudebukettene deres (Heidi og Peony)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. februar 2006 #320 Del Skrevet 1. februar 2006 Det hadde vel ikke vært mulig å se brudebukettene deres (Heidi og Peony)? ← Skal se hva jeg får til i morgen, snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå