AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Del Skrevet 1. februar 2023 Finnes det noe tjuvtriks for å hindre det? Jeg pumper ikke, baresnurrer børsten i beholderen. Men likevel synes jeg de tørker fort ut. Bruker stort sett vannfast mascara fra max factor. Anonymkode: ac0b7...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #2 Del Skrevet 1. februar 2023 Ikke oppbevare på badet,kanskje ? Aner ikke.. Jeg syns mine mascaraer varer i evigheter..rekker ALDRI å bruke opp en mascara🙄og mascara er det produktet jeg kjøper minst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. februar 2023 #3 Del Skrevet 1. februar 2023 Ta i litt sminkefjerner for vannfast sminke. Det pleier å fungere for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Del Skrevet 2. februar 2023 Perelandra skrev (14 timer siden): Ta i litt sminkefjerner for vannfast sminke. Det pleier å fungere for meg. Vil ikke det gjøre at mascaraen sitter dårligere? Liker denne siden den ikke sverter av om jeg blir svett. Anonymkode: ac0b7...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. februar 2023 #5 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil ikke det gjøre at mascaraen sitter dårligere? Liker denne siden den ikke sverter av om jeg blir svett. Anonymkode: ac0b7...e43 Jeg har gjort det flere ganger og det har fungert bra. Det er likevel best å bruke så lite som mulig av sminkefjerneren så ikke mascaraen blir tynnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Del Skrevet 2. februar 2023 Skal teste og sjekke. Takk for tips. Anonymkode: ac0b7...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå