AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Del Skrevet 31. januar 2023 Ergrer meg ofte over tiden som kastes bort foran tv-skjermen. Spesielt over reklame, det er så utrolig irriterende. Er spent på om jeg vil merke at jeg får mer tid til andre ting. Og om jeg vil savne tv-en. Jeg tror ikke det, men har jo aldri vært uten tv før😅. Kunne du tenkt deg å vært uten tv? Anonymkode: 03a22...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 31. januar 2023 #2 Del Skrevet 31. januar 2023 Nei, men liker å ha TV-frie dager, særlig om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg har ikke hatt TV på over 15 år. Anonymkode: 6a6bd...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 31. januar 2023 #4 Del Skrevet 31. januar 2023 Var uten tv i 13 år. Så litt på youtube istedenfor. Lasta ned det jeg ville se. Det var mye bedre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg er 36 år gammel og har som voksen kun hatt tv-abbonement i halvannet år, for ca 5 år siden fordi samboer ville ha. Vi brukte det nesten aldri så vi sa det opp. Anonymkode: 858c6...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg har ikke hatt TV abonnement på nesten 10 år. Og kan ikke huske sist jeg så en TV reklame. Vi har TV, og apple boks. Fredag ser vi gjerne 2-3 episoder av noe, innimellom 1-2 episoder ellers i uka. Er det OL og slikt ser vi litt ekstra, da står TVen også på andre tider på døgnet enn kveld. Anonymkode: c5ff6...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Del Skrevet 1. februar 2023 Vi har ikke hatt tv abo de fire siste årene. Har smart tv og ser via app om det er noe vi vil ha med oss. Anonymkode: 12902...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Del Skrevet 2. februar 2023 Jeg hadde ikke greid meg bra uten TV. Når en bor alene er det mye selskap i den bablende boksen. Men jeg har ikke hatt kanaler på flere år da, bare strømmer. Anonymkode: e18dc...5d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Del Skrevet 2. februar 2023 Vært uten tv-kanaler siden september, det går helt fint! Savner det ikke! Har Netflix, HBO og discovery+ samt lastet ned nrk-appen. Det dekker mine behov Anonymkode: 5a69e...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Del Skrevet 2. februar 2023 Har ikke tv,lever godt med det😊barnet ser av og til barnefilm på nettbrett , jeg ser film på telefonen noen ganger. Anonymkode: 63002...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå