AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Del Skrevet 31. januar 2023 Har testet hver dag siden 6/7 dpo, og i går da jeg var 10/11 dpo så jeg for første gang antydning til strek (bilde). Ble utrolig gira, og hadde håpet på en tydeligere strek i dag. Men i dag var testen fullstendig blank… Ble så utrolig skuffa, fikk veldig forhåpninger av denne lille, nesten usynlige streken. Ikm er på fredag. Tror dere det er mulig at jeg fortsatt kan få positiv test, eller er løpet kjørt nå? Anonymkode: 2baf1...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Del Skrevet 31. januar 2023 Det er fortsatt håp! ❤️ Men selvfølgelig burde du også fått positiv test i dag, dessverre. Hatt kjemisk selv, vet hvordan det er. 💔 Anonymkode: 9112f...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fortsatt håp! ❤️ Men selvfølgelig burde du også fått positiv test i dag, dessverre. Hatt kjemisk selv, vet hvordan det er. 💔 Anonymkode: 9112f...44f Takk for svar! Og veldig godt at du mener det fortsatt er håp ❤️ Har opplevd kjemisk en gang før, og det var ganske kjipt. Men da var det første forsøk, så tok det ikke veldig tungt. Har fått to friske barn, og er veldig heldig sånn sett. Men i desember mistet vi i uke 14, og jeg kjenner meg litt desperat etter at spiren skal sitte nå. Kjenner jeg blir mer og mer trist jo nærmere vi kommer ikm nå 💔 Anonymkode: 2baf1...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Del Skrevet 2. februar 2023 Hvordan gikk det?😊🤞 Anonymkode: 125a7...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Del Skrevet 2. februar 2023 Helt blank test i dag tidlig også, og kunne i tillegg skimte bittelitt rosa på toalettpapiret. Så toget har nok kjørt for denne gang. Håper det klaffer i februar! 🤞🏻❤️ Anonymkode: 2baf1...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt blank test i dag tidlig også, og kunne i tillegg skimte bittelitt rosa på toalettpapiret. Så toget har nok kjørt for denne gang. Håper det klaffer i februar! 🤞🏻❤️ Anonymkode: 2baf1...493 Lykke til! 🤞💛 Anonymkode: 9112f...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå