Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #61 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvor lenge er det til fullmåne? Jeg har mens ved fullmåne men har styra med så mye at jeg knapt vet annet enn at det var nymåne i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #62 Del Skrevet 6. januar 2006 Uff,amei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #63 Del Skrevet 6. januar 2006 Mental ørefik = En liten oppvekker for han hvis du forteller at du kanskje er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 6. januar 2006 #64 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg stenger denne tråden nå. Du trenger hjelp til å sortere dine tanker - og da foreslår jeg at du tar kontakt med en eller annen hjelpetelefon. Mental Helse er et utmerket sted å starte. Du sier selv i dine innlegg at du har psykiske probler og rusproblemer, derfor anbefaler jeg Mental Helse. Ønsker deg lykke til! Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg