AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Del Skrevet 31. januar 2023 har spottet i 6 dager nå og skulle hatt mensen for 3 dager siden, den har vært forsinket før altså, men det er ikke ofte det har skjedd. Pleier oftes å spotte i 2-3 dager før mensen. Merket dagen før jeg spottet litt symptomer på at mensen skulle komme, som at jeg ble trøtt og slapp, men har bare spottet siden. kan jeg være gravid? Anonymkode: 1ff33...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 31. januar 2023 #2 Del Skrevet 31. januar 2023 Ta en test, den vil gi riktig svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg pleier å spotte noen dager før mensen. Måneden jeg ble gravid spottet jeg som vanlig 3-4 dager før jeg forventet mensen. Positiv test dagen etter IKM. Spottingen ga seg ikke før i uke 7. Uke 17 nå og alt ser bra ut😊 Anonymkode: c59d6...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Del Skrevet 31. januar 2023 Ja, det kan man. Jeg hadde det sånn i begge svangerskap. Anonymkode: bfa88...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 31. januar 2023 #5 Del Skrevet 31. januar 2023 Ta en test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå